Skocz do zawartości




- - - - -

w 210 urwało górne łoże spręzyny


22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   starykot


  • Postów: 413
  • Na forum od: 08 wrz 2010
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 stycznia 2012 - 22:12

Dziwi mnie to wszystko. Mam w201 z 88 roku i jak by nie dzwon który lekko przestawił podłużnicę przed mocowaniem wahacza to pewnie kielich by nie pękł, a tak to pogniło pordzewiało zaczęło go wyrywać. O tyle dobrze że podczas wyrywania rozwaliło przewód hamulcowy jeszcze stalowy fabryczny i plamy płynu przykuły moją uwagę.
Nosz kurde, ten samochód ma prawie 25 lat. I to mocowanie które nie było uszkodzone poprzez wypadek trzyma od nowości.



#22 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 19 stycznia 2012 - 22:21

Wyświetl postUżytkownik starykot dnia 19 stycznia 2012 - 22:12 napisał

Mam w201 z 88 roku

A temat jest o w210 - różnica w cyferkach żadna, ale jednak znacząca :E

#23 Offline   starykot


  • Postów: 413
  • Na forum od: 08 wrz 2010
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 stycznia 2012 - 22:30

Wiem że temat jest o W210 :E Chodziło mi o to że mimo 25 lat ma się lepiej niż młodszy i noszy braciszek. Ale dobra bez offtopu.

U siebie to urwane mocowanie (w W201) spawałem a wzmocnienie robiłem z trzech stron kątownikami do podłużnic, dwa po bokach i jeden górą. Zabezpieczone przed korozją, 4 miesiące bez żadnych przygód.








Podobne tematy Zwiń