Skocz do zawartości




- - - - -

w 210 urwało górne łoże spręzyny


22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   neonlight


  • Postów: 369
  • Na forum od: 07 sty 2009
  • Miejscowość: Kozienice

Napisano 04 kwietnia 2011 - 22:19

Witam jak w temacie. Starszy ma w 210 i pizd.o mu górne "łoże spręzyny" w sumie to smiac mi sie chce bo on ma tą jego E klase 3 lata mlodszą od mojej 190 i mu taki element przerdzewiał i sie urwał:) :) dobrze ze w garażu mówił -K..a jak by ze strzelby ktoś strzelił:!!:E wiec to górne łoze spręzyny po uprzednim przygotowaniu sie poprzez rdzewienie wkoncu dało sobie spokój i poszło hej hej:) Chłopaki co z tym zrobić? trzeba ćwiartke chyba kupowac na szrocie co?czy daje rade jakos inaczej taki problem rozwiazać?



#2 Offline   michelangelo


  • Postów: 1 471
  • Na forum od: 28 lis 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 kwietnia 2011 - 23:17

Pozwoliłem sobie przenieść do odpowiedniego działu i otworzyć, ale na przyszłość proszę o baczne zwracanie uwagi na miejsce rozpoczynania wątków bo inaczej skończy się to jak wyżej..

#3 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 05 kwietnia 2011 - 07:42

Nie przesadzajmy :D

Kielich sprężyn kontrolujemy co zmianę kół, mnie czeka to samo tyle, że nie urwało a nadpękło. Kielich już czeka w garażu. Koszt 108 zł w ASO (ileś tam rabatu mam więc pewni koło 130-140 normalnie).
Trzeba to oczyścić wspawać, od razu sprawdzić drugą stronę i jeśli dobra najlepiej zakupić za 30 złotych w ASO taką nakładkę na kielich od wersji wzmocnionych (chcesz mogę numer ustalić).

Wywaliło w trakcie jazdy? Jeśli tak to ma szczęście, że w rowie nie wylądował... Auto ponoć opada, koło się chowa całkowity brak skrętu.
Sprężynę masz czy poleciała gdzieś w pole?

#4 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 05 kwietnia 2011 - 08:17

davmix napisał:

Wywaliło w trakcie jazdy?(...)Sprężynę masz czy poleciała gdzieś w pole?

Odpowiedź na to pytanie już jest:

neonlight napisał:

dobrze ze w garażu


#5 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 05 kwietnia 2011 - 08:23

Racja nie zauważyłem.
Musi popatrzeć czy sprężyna dobra (też lubią sobie popękiwać przy w210) jak tak to gniazdo nowe, czyszczenie, spawara i jazda. Starczy na ileś lat jak porządnie będzie zrobione. Teraz te gniazda są lepsze niż fabrycznie.

#6 Offline   neonlight


  • Postów: 369
  • Na forum od: 07 sty 2009
  • Miejscowość: Kozienice

Napisano 05 kwietnia 2011 - 10:04

Dzięki dzieki tata już do Aso pędzi.:E Swoja drogą jestem zdziwiony ze toto idzie dokupić.

#7 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 05 kwietnia 2011 - 11:58

Jeśli by nie szło to praktycznie wszystkie w210 jeździłyby z wstawionymi przodami :E

Pamiętaj tylko dobrze oczyścić, zamalować, zakonserwować. I co najważniejsze MOCNO PRZYSPAWAĆ wokoło uchwytu aby nie puściło.

#8 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 05 kwietnia 2011 - 22:22

Takie "atrakcje" są normalne w W210? :shock: Czy Twój ojciec ma zaniedbany egzemplarz?

#9 Offline   neonlight


  • Postów: 369
  • Na forum od: 07 sty 2009
  • Miejscowość: Kozienice

Napisano 05 kwietnia 2011 - 22:26

Raczej zadbany poza tym Kolega dawamix jest chyba lepiej zorientowany nich On się moze wypowie.:D

#10 Offline   FilipW


  • Postów: 1 372
  • Na forum od: 30 lip 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w201 2.0D 1988r
  • Inne auto:Audi 100 c4 2.8

Napisano 05 kwietnia 2011 - 22:35

Kielichy leca nie tylko w oku :D widzialem kilka w201 i w124 z naderwanymi lub urwanymi kielichami :D ale faktycznie cos jest w tym w210...widzialem PRZEPIEKNE w210, 3.2. Anglik. Przebieg 70 tys mil. I ktos go oddal na przyslowiowy zlom bo wyrwalol wlasnie kielichy :hmm: Znajomy to kupil :hmm: wnetrze jak nowe, silnik jak nowy :hmm: i sprzedaje na czesci go teraz :hmm: az szkoda go ciac








Podobne tematy Zwiń