Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[S124] Wymiana pompy paliwa


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 21 kwiecień 2011 - 09:35

Witam.
Moja pompa paliwa (kombi - silnik M111) poci się gdyż jest skorodowana. Mam pytanie; czy ktoś wymieniał pompę w kombi (trochę to inaczej jest zbudowane niż w sedanie/coupe)?
Jeśli tak, proszę o kilka wskazówek (będę wymieniał samemu, na lewarku). Na co należy zwrócić uwagę, co dokupić do nowej pompy, i gdzie pompę nabyć w dobrych pieniądzach?
Pzdr.

#2 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 kwiecień 2011 - 11:38

Z tego, co pamiętam, w m111 zespół pompy paliwa nie posiada akumulatora ciśnienia (jak w m102 i m103).

Aha, i broń Boże zbliżać się z normalną żarówką w celu "przyświecenia". Znam przypadek, że benzyna polała się na żarówkę, ta pękła. Co było dalej, to chyba jasne. Tylko lampka LED albo światło słoneczne.

#3 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 21 kwiecień 2011 - 12:01

darul, ja jak sprawdzalem swoja pompe to dowiadywalem sie ile kosztuje nowa i w sumie nie jest droga bo wolali za nia cos kolo 100, przypuszczam, ze do 2.2 pompa idzie taka sama jak do 2.0. wybadales juz dlaczego auto ci nie pali jak trzeba?

#4 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inny samochód:Honda VT 600 Shadow

Napisano 21 kwiecień 2011 - 12:47

Pompy paliwa za 100zł i te oferowane na alledrogo można sobie w buty włożyć. Nie dają odpowiedniego ciśnienia i nie wytrzymują zbyt długo.

#5 Offline   road


  • Postów: 124
  • Na forum od: 19 lip 2009
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:FSO Polonez 1.4 GLI 16 V 1995 r.
  • Trzeci Mercedes:FSO Polonez 1.6 GLE 1995 r.

Napisano 13 wrzesień 2011 - 10:03

Padła mi pompka paliwa w moim M111. Mój system paliwowy jest już nowszego typu - filtr mam na opaski zaciskowe a nie na połączenia gwintowane. Moge zakupić starszy typ pompy A 002 091 97 01 (ja mam A 003 091 53 01). Z tego co widze w EPC to pompy jak i filtry - różnią się sposobem montażu przewodów (stara gwint, nowa na wcisk plus opaska). Czy pompy są rozbieralne i czy możliwe jest przełożenie bebechów starej do mojej nowszej obudowy?

#6 Offline   tRawski


  • Postów: 644
  • Na forum od: 08 gru 2009
  • Miejscowość: Radziejów
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 320e 1992
  • Trzeci Mercedes:W124 300d 1992

Napisano 29 styczeń 2013 - 23:27

no to odgrzeje kotleta - da rade wymienic pompe paliwa w 300te-24 na lewarku?
wogole gdzie jest ona umiejscowiona?

#7 Offline   macmw


  • Postów: 832
  • Na forum od: 06 lis 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 styczeń 2013 - 23:35

Rafał, powinny być dwie pompy, jedna koło filtra paliwa, pod płytą plastikową, druga ma taką mała osłonkę z plastiku i jest koło baku.