Jeśli chcesz już robić badziew to rób z tego drugiego - zdecydowanie przypomina wzór AMG.
Z tego co czytuje różne fora to ten tłumik długo nie pożyje w aucie. Ja jestem jednak zdania, że trzeba przerobić oryginał dorabiając końcówki.
Gdy robiłem pierwszą wersję dolotu by Kudłacz Garage to widziałem u macherów taką specjalną prasę do robienia elipsy z rur. Potem grawerka, chrom, wspawanie i gotowe!!
0
końcówka tłumika a'la AMG
Rozpoczęty przez Gość_darul_, sty 29 2007 10:32
75 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 31 stycznia 2007 - 15:53
#22
Napisano 31 stycznia 2007 - 16:41
A po co REMUS? Jak już wydawać worek kasy to lepiej tłumik firmy która robiła dla AMG, czyli Supersprint
#24
Napisano 31 stycznia 2007 - 16:48
Kudłaty, ile to cudo ma kosztowac i czemu tak drogo ?
#25
Napisano 31 stycznia 2007 - 17:03
Jak pytałem 2 lata temu to ok. 2000zł
Właśnie zadałem pytanie najbliższemu dealerowi który mieści się odem nie jakieś 10km. Zobaczymy co odpowie.
Nie ma dwóch wejściowych, ani w 2.6 ani w 3.0, a szkoda.
Z tego co wiem BRABUS pchał 2 rury od kolektórów aż do samego tłumika.
Dla ciekawskich, zerknijcie na tłumiki W202 - jotka w jotkę AMG tylko bez logo AMG.
Właśnie zadałem pytanie najbliższemu dealerowi który mieści się odem nie jakieś 10km. Zobaczymy co odpowie.
Nie ma dwóch wejściowych, ani w 2.6 ani w 3.0, a szkoda.
Z tego co wiem BRABUS pchał 2 rury od kolektórów aż do samego tłumika.
Dla ciekawskich, zerknijcie na tłumiki W202 - jotka w jotkę AMG tylko bez logo AMG.
#26
Napisano 31 stycznia 2007 - 17:30
Za jakość trzeba płacić!
#27
Napisano 31 stycznia 2007 - 18:17
Kudłaty, 2 rury ida w wydechu Carllsona , Tadziora ma taki wydech kompletny u siebie ,koncowy wydech remusa z kwadratowymi koncowkami i od samego kolektora po koncowy wydech idzie dwururka
#29
Napisano 31 stycznia 2007 - 19:13
Więc nie dobieraj, a przerabiaj na AMG.
Identylko rozwiązanie jest poprowadzone w BRABUS'ie.
Tylko cywilne wersje miały pojedyńcze wejście do końcowego tłumika. Wniosek? Trzeba działaś illegal
ZaBsI napisał:
Kudłaty, 2 rury ida w wydechu Carllsona , Tadziora ma taki wydech kompletny u siebie ,koncowy wydech remusa z kwadratowymi koncowkami i od samego kolektora po koncowy wydech idzie dwururka
Identylko rozwiązanie jest poprowadzone w BRABUS'ie.
Tylko cywilne wersje miały pojedyńcze wejście do końcowego tłumika. Wniosek? Trzeba działaś illegal
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] dokładanie instalacji temperatury zewnętrznej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[r129] schematy instalacji, instrukcje napraw, instrukcje ob |
Mercedes SL, SLK | olo_gsm |
|
|