Skocz do zawartości




- - - - -

końcówka tłumika a'la AMG


75 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 31 stycznia 2007 - 15:53

Jeśli chcesz już robić badziew to rób z tego drugiego - zdecydowanie przypomina wzór AMG.

Z tego co czytuje różne fora to ten tłumik długo nie pożyje w aucie. Ja jestem jednak zdania, że trzeba przerobić oryginał dorabiając końcówki.

Gdy robiłem pierwszą wersję dolotu by Kudłacz Garage to widziałem u macherów taką specjalną prasę do robienia elipsy z rur. Potem grawerka, chrom, wspawanie i gotowe!! :old:



#22 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 31 stycznia 2007 - 16:41

A po co REMUS? Jak już wydawać worek kasy to lepiej tłumik firmy która robiła dla AMG, czyli Supersprint

#23 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 31 stycznia 2007 - 16:42

http://www.supersprint.it/a_prodotti.as ... lo=mer1245

#24 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 stycznia 2007 - 16:48

Kudłaty, ile to cudo ma kosztowac i czemu tak drogo ?

#25 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 31 stycznia 2007 - 17:03

Jak pytałem 2 lata temu to ok. 2000zł
Właśnie zadałem pytanie najbliższemu dealerowi który mieści się odem nie jakieś 10km. Zobaczymy co odpowie.

Nie ma dwóch wejściowych, ani w 2.6 ani w 3.0, a szkoda.
Z tego co wiem BRABUS pchał 2 rury od kolektórów aż do samego tłumika.

Dla ciekawskich, zerknijcie na tłumiki W202 - jotka w jotkę AMG tylko bez logo AMG.

#26 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 31 stycznia 2007 - 17:30

Za jakość trzeba płacić! :old:

#27 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 stycznia 2007 - 18:17

Kudłaty, 2 rury ida w wydechu Carllsona , Tadziora ma taki wydech kompletny u siebie ,koncowy wydech remusa z kwadratowymi koncowkami i od samego kolektora po koncowy wydech idzie dwururka :old:

#28 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 31 stycznia 2007 - 18:43

Wy panowie i tak macie latwiej dobrac jakis tlumik do siebie, bo u mnie to jest spory problem bo koncowy tlumik powienien wygladac tak:

Orginal:

Dołączona grafika

Remus:

Dołączona grafika

AMG:

Dołączona grafika

#29 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 31 stycznia 2007 - 19:13

Więc nie dobieraj, a przerabiaj na AMG.

ZaBsI napisał:

Kudłaty, 2 rury ida w wydechu Carllsona , Tadziora ma taki wydech kompletny u siebie ,koncowy wydech remusa z kwadratowymi koncowkami i od samego kolektora po koncowy wydech idzie dwururka :P

Identylko rozwiązanie jest poprowadzone w BRABUS'ie.
Tylko cywilne wersje miały pojedyńcze wejście do końcowego tłumika. Wniosek? Trzeba działaś illegal :P :P

#30 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 stycznia 2007 - 20:29

Dołączona grafika








Podobne tematy Zwiń