Skocz do zawartości




- - - - -

KE-Jetronic - EHA / Elektrohydrauliczny nastawnik ciśnienia



53 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 24 lutego 2009 - 12:24

witam szanownych kolegów od jakegoś czasu walcze z ssaniem `w końcu doszedłem że kostka z dwoma przewodami czarnym brązowym która jest wpięta w nastawnik ciśnienia jest wypięta wsadziłem ją niby jest ok ,ale na kostce jest oznaczeni 1,2 i na nastawniku też jest 1,2 ale podłączone jest 2,1 i nieda się tej kostki owrotnie zapiąć wydaje mi się że niema to większego znaczenia, chodzi oto ,że najważniejsze to który przewód stojąc przodem do samochodu powinien być pierwszy czarny czy brązowy? :roll:



#2 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 24 lutego 2009 - 13:57

melfio1, możesz uściślić o jaki element Ci chodzi, bo ten "nastawnik ciśnienia" to jakoś pierwszy raz słyszę? :hahaha: Dokładnie to sporo by pomogło gdybyś napisał ciśnienie czego ten nastawnik reguluje? :P

#3 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 lutego 2009 - 14:56

Radhezz napisał:

ciśnienie czego ten nastawnik reguluje?

Paliwa

#4 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 24 lutego 2009 - 15:14

Rob napisał:

Paliwa
Czyli chyba mowa o EHA? Jeżeli tak jest to sterowanie jest prądowe i kolejność kabli ma znaczenie zdecydowanie...

Tylko czy to aby nie jest przypadkiem tak, że auto całkiem by nie chodziło gdyby w pełni odwrotnie wysterować ten nastawnik? Taka refleksja bo coś mi się kojarzy, że w ten sposób działa niby odcięcie paliwa przy instalacjach LPG :czujnik:

#5 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 24 lutego 2009 - 21:59

niewiem czy to EHA patrzyłem w książce od :) ,że jest to nastawnik ciśnienia paliwa to taki czarny plastik przykręcony do rozdzielacza paliwa od strony kabiny jest oznaczony numerami 1,2 noi moje pytanie jest czy czarny kabel powinien być podłączony do 1 czy do 2 . :)

#6 Offline   Kosa


  • Postów: 95
  • Na forum od: 04 mar 2007
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 lutego 2009 - 22:14

Wtyczka:
Pin 1 - czarny
Pin 2 - brązowo - czarny

Wtyczke wpinasz: pin 1 kostki do pinu 2 EHA, pin 2 kostki do pinu 1 EHA.

#7 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 24 lutego 2009 - 22:26

dzięki kosa oto mi chodził . :)
a czy może wiesz czy przytym EHA to jest jakaś uszczelka bo trochę tam mokro

#8 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 lutego 2009 - 22:30

melfio1 napisał:

a czy może wiesz czy przytym EHA to jest jakaś uszczelka bo trochę tam mokro

To se to wywal. Nikt tego nie naprawia a w starociach rozszczelnia się często.

#9 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 24 lutego 2009 - 22:34

co sugerujesz ROB ?,że to jest nie potrzebne jak teraz przecieka to jak to wywale to mnie zaleje .

#10 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 lutego 2009 - 22:40

melfio1 napisał:

że to jest nie potrzebne jak teraz przecieka

Jak przecieka to nic z tym nie zrobisz. Dobra używka lub serwis Bosch








Podobne tematy Zwiń