witam szanownych kolegów od jakegoś czasu walcze z ssaniem `w końcu doszedłem że kostka z dwoma przewodami czarnym brązowym która jest wpięta w nastawnik ciśnienia jest wypięta wsadziłem ją niby jest ok ,ale na kostce jest oznaczeni 1,2 i na nastawniku też jest 1,2 ale podłączone jest 2,1 i nieda się tej kostki owrotnie zapiąć wydaje mi się że niema to większego znaczenia, chodzi oto ,że najważniejsze to który przewód stojąc przodem do samochodu powinien być pierwszy czarny czy brązowy? :roll:
1
KE-Jetronic - EHA / Elektrohydrauliczny nastawnik ciśnienia
Rozpoczęty przez melfio1, lut 24 2009 12:24
53 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 lutego 2009 - 12:24
#2
Napisano 24 lutego 2009 - 13:57
melfio1, możesz uściślić o jaki element Ci chodzi, bo ten "nastawnik ciśnienia" to jakoś pierwszy raz słyszę? Dokładnie to sporo by pomogło gdybyś napisał ciśnienie czego ten nastawnik reguluje?
#3
Napisano 24 lutego 2009 - 14:56
Radhezz napisał:
ciśnienie czego ten nastawnik reguluje?
Paliwa
#4
Napisano 24 lutego 2009 - 15:14
Rob napisał:
Paliwa
Tylko czy to aby nie jest przypadkiem tak, że auto całkiem by nie chodziło gdyby w pełni odwrotnie wysterować ten nastawnik? Taka refleksja bo coś mi się kojarzy, że w ten sposób działa niby odcięcie paliwa przy instalacjach LPG
#5
Napisano 24 lutego 2009 - 21:59
niewiem czy to EHA patrzyłem w książce od ,że jest to nastawnik ciśnienia paliwa to taki czarny plastik przykręcony do rozdzielacza paliwa od strony kabiny jest oznaczony numerami 1,2 noi moje pytanie jest czy czarny kabel powinien być podłączony do 1 czy do 2 .
#6
Napisano 24 lutego 2009 - 22:14
Wtyczka:
Pin 1 - czarny
Pin 2 - brązowo - czarny
Wtyczke wpinasz: pin 1 kostki do pinu 2 EHA, pin 2 kostki do pinu 1 EHA.
Pin 1 - czarny
Pin 2 - brązowo - czarny
Wtyczke wpinasz: pin 1 kostki do pinu 2 EHA, pin 2 kostki do pinu 1 EHA.
#7
Napisano 24 lutego 2009 - 22:26
dzięki kosa oto mi chodził .
a czy może wiesz czy przytym EHA to jest jakaś uszczelka bo trochę tam mokro
a czy może wiesz czy przytym EHA to jest jakaś uszczelka bo trochę tam mokro
#8
Napisano 24 lutego 2009 - 22:30
melfio1 napisał:
a czy może wiesz czy przytym EHA to jest jakaś uszczelka bo trochę tam mokro
To se to wywal. Nikt tego nie naprawia a w starociach rozszczelnia się często.
#9
Napisano 24 lutego 2009 - 22:34
co sugerujesz ROB ?,że to jest nie potrzebne jak teraz przecieka to jak to wywale to mnie zaleje .
#10
Napisano 24 lutego 2009 - 22:40
melfio1 napisał:
że to jest nie potrzebne jak teraz przecieka
Jak przecieka to nic z tym nie zrobisz. Dobra używka lub serwis Bosch
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Vacum pompa - brak podciśnienia |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dudziako |
|
||
Nastawnik EHA i brak reakcji na temp. cieczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | haryldz |
|
||
W124 2.0 m111 Wskazówka ciśnienia oleju przyklejona? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek84 |
|
||
W124 200D podłączenie podciśnienia |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bubek200D |
|
||
[W201] Schemat podciśnienia do silnika 102.985 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | EvilSmile |
|