Mam problem ze swoim obrotomierzem. 2.5d 88rok manual. Obrotomierz działa tylko powyżej 2 tyś obrotów. Jaka może być przyczyna?
0
[W124] Obrotomierz działa/nie działa
Rozpoczęty przez Gość_Borgis_, maj 05 2011 14:23
25 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 15 czerwca 2014 - 20:49
#22
Napisano 18 czerwca 2014 - 22:40
Albo sam obrotomierz albo czujnik obr. przy kole zamachowym. Albo moduł sterujący, co masz za akumulatorem?
#23 Gość_Rafał 1972_
Napisano 07 stycznia 2016 - 17:06
Witam.
Ktoś może wie, czy obrotomierz MotoMeter 124 542 05 16 z lipca 93r. jest zamienny z obrotomierzem VDO 124 542 02 16 z maja 90r.?
Z tego co zauważyłem to ten pierwszy ma gniazdo z trzema pinami (od góry zielony/brązowy/czerwony) a drugi (od góry zielony/środkowy jest wolny/czerwony).
Ktoś może wie, czy obrotomierz MotoMeter 124 542 05 16 z lipca 93r. jest zamienny z obrotomierzem VDO 124 542 02 16 z maja 90r.?
Z tego co zauważyłem to ten pierwszy ma gniazdo z trzema pinami (od góry zielony/brązowy/czerwony) a drugi (od góry zielony/środkowy jest wolny/czerwony).
#24
Napisano 29 lipca 2016 - 18:38
Witam, może ktoś pomoże. Mam w201 2.5D 1985rok, z tego co słyszałem od poprzedniego właściciela zegary z obrotkiem zostały dodane, działał podbno, ale teraz nie działa. Tak skacze sobie od zera do 300obrotów i spada i tak w kółko. Dodam że licznik też nie łapie kilometrów, ten do 1000km też. Co może być przyczyną?
#25
Napisano 15 lutego 2019 - 17:49
Witam jak sprawdzić czujnik obrotomierza w dieslu wymieniłem już obrotomierz w zegarach dałem masę dodatkową i nic dalej max 4500 obr. a silnik dalej się kreci podejrzewam grubo poza 5000 .A te opiłki na czujniku mają jakiś wpływ na prace?
#26
Napisano 15 lutego 2019 - 18:50
Ostry zobacz ten film
https://www.youtube....TN1PlhDOY&t=45s
gość tam mówi że pomiędzy pinami na czujniku ma być od 0.4 do 2.5 kiloomha na wyłączonym silniku, natomiast napięcie prądu zmiennego pomiędzy tymi pinami to ponad 5V na biegu jałowym.
https://www.youtube....TN1PlhDOY&t=45s
gość tam mówi że pomiędzy pinami na czujniku ma być od 0.4 do 2.5 kiloomha na wyłączonym silniku, natomiast napięcie prądu zmiennego pomiędzy tymi pinami to ponad 5V na biegu jałowym.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
Przekłamywanie obrotomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Daksig |
|
|
|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
2.5D '86 dołożenie obrotomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WalterW |
|