Witam użytkowników niemieckiej myśli technicznej.
Chciałbym zapytać o możliwość regeneracji tudzież uszczelnienia pompy paliwowej w moim dieslu.
Jestem posiadaczem silnika OM616 916 lub OM616 016 - symbol jest średnio wyraźny. Według materiałów które odnalazłem jest to 2,4 D z samochodu W115 lub W123.
Pompa, którą chciałbym zregenerować i uszczelnić cieknie podczas pompowania ręcznego tuż spod dźwigni przycisku pompki. Z tego też miejsca leci ropa również podczas pracy silnika.
Z góry dziękuję.
0
1 odpowiedź w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|