Witam!
Mam problem z moim czasem jest gitara, a czasem szaleje. :?
Jak odpalę go na benzynie i przełączy się na gaz to po jakimś czasie nieraz przerzuca sam na benzynę.
Nie ma co do tego żadnej reguły, raz przejadę 100m i przełączy a nieraz cały tydzień jest super.
Jaka może być tego przyczyna? W sumie to przypomniałem sobie, że wcześniej tego nie było i dopiero jak z miesiąc temu wystrzelił mi gaz to zgłupiał.
Ale wystrzelił wywaliło ten wężyk pod kolektorem wsadziłem i przejechałem jeszcze z 500km bez problemu.
Ale czytałem o wystrzałach i nigdzie się nie doczytałem o samoczynnym przełączeniu na PB...
Jeżeli chodzi o bezpiecznik to wymieniłem razem z przewodami i oprawką.
Kiedy doszło do tego, że ni w ząb nie chciał jechać na gazie to grzebałem w nim cały dzień i nie zrobiłem właściwie nic bo rozebrałem całą instalacje (komputer, parownik, cewki) oraz przejrzałem węże gumowe i nic nie znalazłem. złożyłem to do kupy i jeździłem 2 tygodnie bez problemu...
Dodam jeszcze,że oczywiście na benzynie pracuje w miarę normalnie tzn. troszkę falują obroty nieraz, ale jedzie...
I naczytałem się też sporo o jakiejś klapie spiętrzającej, ale chyba skoro działa na benzynie to nie jest jej wina?
Skąd to się bierze?
Proszę o jakieś podpowiedzi
0
Sam przełącza się na benzynę [230e]
Rozpoczęty przez DirtyBoyz, maj 12 2011 23:58
38 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 maja 2011 - 23:58
#2
Napisano 13 maja 2011 - 20:51
może jakaś wilgoć na elektrozaworze albo w centralce?
#3
Napisano 13 maja 2011 - 22:38
A jaki masz przełącznik gaz-benzyna? Ma 3 pozycje? Gaz,Benzyna,Automat? Możesz odpalić auto na gazie?
#4
Napisano 14 maja 2011 - 00:47
Mialem taki sam problem, napisz jaki masz gaz, ja mialem zrabany czujnik temperatury u mnie cena to 50 zl a objawy sie zgadzaja.
#5
Napisano 14 maja 2011 - 21:40
Nie przełącznik jest inny niż ten z 3 pozycjami, ale mogę opalić na samym gazie, lecz nie daje to nic...
Instalacje mam taką:
- komputer i elektryka Autronic AL-700
- parownik BRC AT90E
- wielozawóz Tomasetto.
No właśnie też myślałem o czujniku temperatury, ale okazało się, że u mnie nie ma go wcale!
Tym bardziej, iż zauważyłem, że gaz zaczyna wariować kiedy są upały. Jak dziś było chłodniej i deszcz to nic się nie działo
Instalacje mam taką:
- komputer i elektryka Autronic AL-700
- parownik BRC AT90E
- wielozawóz Tomasetto.
No właśnie też myślałem o czujniku temperatury, ale okazało się, że u mnie nie ma go wcale!
Tym bardziej, iż zauważyłem, że gaz zaczyna wariować kiedy są upały. Jak dziś było chłodniej i deszcz to nic się nie działo
#6
Napisano 16 maja 2011 - 21:21
Hmm, musisz znaleźć schemat, i zobaczyć gdzie masz podłączone zasilanie "po stacyjce" czyli to robocze, najczęściej gazownicy wrzucają je pod cewke, a tam czesto panują zakłucenia które zakłucają prace sterownika, u mnie było to samo, podpiąłem Sobie ten kabel pod światła, i jak ręka odjał. (Teraz po odpaleniu dopiero jak włącze światła włącza się instalacja), czasem gdy cewka się kończy to tak się dzieje.
Oczywiście to nie jedna z prognoz, może po prostu gubi napięcie? styki przy akumulatorze, masowe, przerabiałem ten temat dobry miesiąc, i ciężko było dojść do ładu. Ew jedź do gazowników, jeżeli maja laptopa z programem pod twoja instalacje, a raczej to muszą mieć, to niech przejada się z Tobą, i na kompie wyskoczy im błąd który powinien Ci pomóc, w dochodzeniu co dolega. Może być też zanikający sygnał obrotów.
Ogólnie Autronic to raczej dobre instalacje (napewno lepsze niż moje Polskie Bingo :x ), rodzice mają w BMW, i chodzi bez zarzutów
Oczywiście to nie jedna z prognoz, może po prostu gubi napięcie? styki przy akumulatorze, masowe, przerabiałem ten temat dobry miesiąc, i ciężko było dojść do ładu. Ew jedź do gazowników, jeżeli maja laptopa z programem pod twoja instalacje, a raczej to muszą mieć, to niech przejada się z Tobą, i na kompie wyskoczy im błąd który powinien Ci pomóc, w dochodzeniu co dolega. Może być też zanikający sygnał obrotów.
Ogólnie Autronic to raczej dobre instalacje (napewno lepsze niż moje Polskie Bingo :x ), rodzice mają w BMW, i chodzi bez zarzutów
#7
Napisano 17 maja 2011 - 15:10
A o tym to nie wiedziałem, ale faktycznie już schematy i wszystko przeglądałem i faktycznie mam zasilanie "po stacyjce" podłączone pod cewkę...
Czyli muszę je przełożyć gdzieś indziej tylko gdzie? Nie pod światła bo mi to utrudni życie ponieważ często jeżdżę na samej benzynie 8)
Aha i kupiłem już czujnik temperatury i go założę. Bo narazie śmiga elegancko bo zrobiłem jedną rzecz...
Uzupełniłem płyn chłodniczy i wsypałem uszczelniacz bo mi płyn wyciekał, ale nie wiem gdzie i możliwe, że się parownik przegrzewał
Czyli muszę je przełożyć gdzieś indziej tylko gdzie? Nie pod światła bo mi to utrudni życie ponieważ często jeżdżę na samej benzynie 8)
Aha i kupiłem już czujnik temperatury i go założę. Bo narazie śmiga elegancko bo zrobiłem jedną rzecz...
Uzupełniłem płyn chłodniczy i wsypałem uszczelniacz bo mi płyn wyciekał, ale nie wiem gdzie i możliwe, że się parownik przegrzewał
#8
Napisano 17 maja 2011 - 15:43
DirtyBoyz, prędzej zamarzał... on jest wpięty w obieg bo LPG przy gwałtownej zmianie stanu skupienia z płynnego na gazowy pobiera dużo energii z otoczenia (czyt. odbiera ciepło, sładza etc.), a płyn chłodniczy ma za zadanie dostarczyć tej energii (ciepła) conajmniej tyle aby nie zamarzł.
#9
Napisano 17 maja 2011 - 21:46
A no tak faktycznie, coś mi się w głowie już pomieszało bo szukam tej przyczyny już tyle czasu i nic... :?
#10
Napisano 17 maja 2011 - 22:41
Hmm, najlepiej znaleźć przy stacyjce ten kabel , ew jak ja chce pośmigać na benzynce to przecież można włączyć przyciskiem zasilanie benzynką, i nie ma problemu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Odtwarzacz MP3 na Androida do samochodu |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | Damian85 |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
Brak mocy i szarpanie skrzynią m102 230e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | xc124 |
|
||
W124.Klima automatyczna załącza się i włącza samoistnie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek84 |
|
||
W124.Klima automatyczna załącza się i włącza samoistnie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek84 |
|