Skocz do zawartości




Naprawy blacharskie - prośba o radę



29 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   lukas125p


  • Postów: 65
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Drzewica
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 kwietnia 2017 - 18:28

Oprócz tego co widać na zdjęciach warto obejrzeć cały spód auta, mocowania zawieszenia, okolice dziur od podnośnika i pod nimi przy bałwankach gumowych, z przodu przy kielichach(trzeba dobrze zajrzeć)okolice listew na dachu i na przednim słupku przy szybie, jak zdejmie się zderzaki też się coś znajdzie ;P.Błotniki przednie najlepiej kupić nowe. Epoksydem maluje sie na goły metal kilka warstw na to idzie szpachla i papierkiem ściernym wyrównuje i na to lakier,



#22 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 czerwca 2017 - 09:57

Witam mam dziury na podnośnik zgnite i te rurki powchodzily trochę do środka i moje pytanie jakiej grubości blach użyć do środka wiadomo grubsza a na poszycie jaka pozdrawiam.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#23 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 08 czerwca 2017 - 11:42

Na poszycie blacha 2mm. Co do środka, to podejrzewam, że 2mm, góra 2,5mm będzie pasować. Ja u siebie też będę to robił raczej na dniach i na poszycie kupiłem właśnie blachę 2mm.

#24 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 08 czerwca 2017 - 16:40

2mm :D Będzie parcenowóz, nawet wołgi miały cieńszą blachę :D
Blacha 0,9mm wystarczy.

#25 Offline   carl00s


  • Postów: 2 002
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 czerwca 2017 - 06:59

Wewnetrzne struktury odpowiedzialne za utrzymanie rurki lewarka w pozycji, czyli gorna i dolna przetloczka wykonane sa z tej samej grubosci blaszki co poszycie - 0.8mm. Wiem, bo mam to wybebeszone. Jedynie sama podstawka gumy pod podnosnik, ta, ktora jest naspawana od dolu progu jest grubsza, 2mm. Ale to element o rozmiarach 5x6 cm. Najwazniesze, jak patrze na te konstrukcje, to spawac trzeba tak, zeby nie tyle przyspawac podstawke do progu, co przyspawac ja do wewnetrznej podporki rurki lewarka przez prog.

#26 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 17 czerwca 2017 - 06:46

Racja, zwracam honor, blaszka jedyneczka całkowicie starczy. Dopiero, jak zobaczyłem blachę 2mm to się dowiedziałem, co za głupotę napisałem :E

#27 Offline   Damian85


  • Postów: 193
  • Na forum od: 15 lip 2014
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201

Napisano 26 stycznia 2018 - 08:33

Witam

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc napiszę w tym. Mam do kupienia błotnik przedni od kierowcy. Jako, że używkę w dobrym stanie dostać ciężko kupie pewnie zamiennik. Znalazłem dwie opcje, pierwsza trochę droższa: jakiś tajwański zamiennik ze znakiem "Q", czyli niby lepszy (tak powiedział sprzedawca w sklepie). A druga opcja to tańszy o 20 PLN niby niemiecki jakiejś firmy Klocken Horn, czy coś takiego. Co lepiej wybrać?

#28 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 26 stycznia 2018 - 11:19

Klocken Holn czy Klokkerholm? Jeśli ta druga to weź cały zapas, najlepsze zamienniki :)

#29 Offline   tdejv


  • Postów: 322
  • Na forum od: 28 paź 2015
  • Miejscowość: gdansk
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 stycznia 2018 - 18:11

Damian85,

takie błotniki są w inter carsie ! indeks o oznaczeniu Q i P
Q-są lepsze ale jak sie sie pytałem to brak na stanie :D

Koszt z końcówką P po rabatach nie całe 100zl

#30 Offline   Damian85


  • Postów: 193
  • Na forum od: 15 lip 2014
  • Miejscowość: Rzeszów
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201

Napisano 29 stycznia 2018 - 07:19

@ Sawyer

A może i Klokkerholm :). Nie bardzo słyszałem przez telefon. Cały zapas mi niepotrzebny tylko jeden. I on wychodzi najtaniej z tych wszystkich co się pytałem :)








Podobne tematy Zwiń