Oprócz tego co widać na zdjęciach warto obejrzeć cały spód auta, mocowania zawieszenia, okolice dziur od podnośnika i pod nimi przy bałwankach gumowych, z przodu przy kielichach(trzeba dobrze zajrzeć)okolice listew na dachu i na przednim słupku przy szybie, jak zdejmie się zderzaki też się coś znajdzie .Błotniki przednie najlepiej kupić nowe. Epoksydem maluje sie na goły metal kilka warstw na to idzie szpachla i papierkiem ściernym wyrównuje i na to lakier,
0
29 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 24 kwietnia 2017 - 18:28
#22
Napisano 08 czerwca 2017 - 09:57
Witam mam dziury na podnośnik zgnite i te rurki powchodzily trochę do środka i moje pytanie jakiej grubości blach użyć do środka wiadomo grubsza a na poszycie jaka pozdrawiam.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#23
Napisano 08 czerwca 2017 - 11:42
Na poszycie blacha 2mm. Co do środka, to podejrzewam, że 2mm, góra 2,5mm będzie pasować. Ja u siebie też będę to robił raczej na dniach i na poszycie kupiłem właśnie blachę 2mm.
#24
Napisano 08 czerwca 2017 - 16:40
2mm Będzie parcenowóz, nawet wołgi miały cieńszą blachę
Blacha 0,9mm wystarczy.
Blacha 0,9mm wystarczy.
#25
Napisano 09 czerwca 2017 - 06:59
Wewnetrzne struktury odpowiedzialne za utrzymanie rurki lewarka w pozycji, czyli gorna i dolna przetloczka wykonane sa z tej samej grubosci blaszki co poszycie - 0.8mm. Wiem, bo mam to wybebeszone. Jedynie sama podstawka gumy pod podnosnik, ta, ktora jest naspawana od dolu progu jest grubsza, 2mm. Ale to element o rozmiarach 5x6 cm. Najwazniesze, jak patrze na te konstrukcje, to spawac trzeba tak, zeby nie tyle przyspawac podstawke do progu, co przyspawac ja do wewnetrznej podporki rurki lewarka przez prog.
#26
Napisano 17 czerwca 2017 - 06:46
Racja, zwracam honor, blaszka jedyneczka całkowicie starczy. Dopiero, jak zobaczyłem blachę 2mm to się dowiedziałem, co za głupotę napisałem
#27
Napisano 26 stycznia 2018 - 08:33
Witam
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc napiszę w tym. Mam do kupienia błotnik przedni od kierowcy. Jako, że używkę w dobrym stanie dostać ciężko kupie pewnie zamiennik. Znalazłem dwie opcje, pierwsza trochę droższa: jakiś tajwański zamiennik ze znakiem "Q", czyli niby lepszy (tak powiedział sprzedawca w sklepie). A druga opcja to tańszy o 20 PLN niby niemiecki jakiejś firmy Klocken Horn, czy coś takiego. Co lepiej wybrać?
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc napiszę w tym. Mam do kupienia błotnik przedni od kierowcy. Jako, że używkę w dobrym stanie dostać ciężko kupie pewnie zamiennik. Znalazłem dwie opcje, pierwsza trochę droższa: jakiś tajwański zamiennik ze znakiem "Q", czyli niby lepszy (tak powiedział sprzedawca w sklepie). A druga opcja to tańszy o 20 PLN niby niemiecki jakiejś firmy Klocken Horn, czy coś takiego. Co lepiej wybrać?
#28
Napisano 26 stycznia 2018 - 11:19
Klocken Holn czy Klokkerholm? Jeśli ta druga to weź cały zapas, najlepsze zamienniki
#30
Napisano 29 stycznia 2018 - 07:19
@ Sawyer
A może i Klokkerholm . Nie bardzo słyszałem przez telefon. Cały zapas mi niepotrzebny tylko jeden. I on wychodzi najtaniej z tych wszystkich co się pytałem
A może i Klokkerholm . Nie bardzo słyszałem przez telefon. Cały zapas mi niepotrzebny tylko jeden. I on wychodzi najtaniej z tych wszystkich co się pytałem
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Prośba o kod do radia Becker |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | robertzpoznania |
|
||
Prośba o odkodowanie vinu |
Pozostałe modele | darekgliwice |
|
|
|
Podpięty YouTube - przydatne poradniki, naprawy, modyfikacje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
VIN prośba o rozkodowanie i weryfikację wyposażenia |
HydePark | czankete |
|
||
Naprawy z humorem |
HydePark | Czarownica |
|