Skocz do zawartości




- - - - -

320 CE przerywa, brak mocy


53 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   mr_simon


  • Postów: 353
  • Na forum od: 13 sty 2008
  • Miejscowość: Dębno (gorzowskie)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Honda VT 600 Shadow

Napisano 07 lipca 2011 - 08:45

Można też zalać klejem do klejenia na ciepło.



#22 Offline   ciapas


  • Postów: 91
  • Na forum od: 15 mar 2011
  • Miejscowość: Trojmiasto
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:SEC...... na tapecie
  • Trzeci Mercedes:SLK ... w głowie
  • Inne auto:opel astra G kombi

Napisano 08 lipca 2011 - 12:31

mozna silikona mozna tez poxipolem, ja swoje mam poklejone poxipolem. jest twardy jak plastik, odporny na temperature chyba do 100C odporny na chemie ( nie rozpuszcza sie od oleju i innych plynow)

#23 Offline   szpryngiel


  • Postów: 9
  • Na forum od: 29 maj 2010

Napisano 08 lipca 2011 - 20:12

mr_simon, o takie właśnie informację mi chodziło! Bardzo rzeczowo i na temat. Czyli wychodzi na to że jednak obroty jałowe są sterowane podciśnieniem. Od wymiany przepływomierza zrobiłem już jakieś 400 km i mogę śmiało stwierdzić iż problem zaników mocy mam już za sobą, zmalało także spalanie(na 40 litrach zrobiłem 380km).Wydaje mi się iż to że czasami działał prawidłowo a czasami nie wynikało po prostu ze stylu jazdy. Raz jeździłem tyko po mieście(raczej delikatna jazda) a innym razem trasa gdzie np. przy wyprzedzaniu korzystałem z pełnej mocy silnika i wtedy było czuć wyraźnie przerywanie. Pozostał problem zbyt niskich obrotów, ale przynajmniej wiem już gdzie ugryźć. Duże piwo dla kolegi mr_simon !

#24 Offline   ciapas


  • Postów: 91
  • Na forum od: 15 mar 2011
  • Miejscowość: Trojmiasto
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:SEC...... na tapecie
  • Trzeci Mercedes:SLK ... w głowie
  • Inne auto:opel astra G kombi

Napisano 13 lipca 2011 - 20:50

generalnie mi w mieście ciężko zejść poniżej 15 raz 14 a tak 15-16, w trasie nei jezdze to nie wiem ile ale mozliwe ze do 10 zeszloby, w miescie nie ma szans i w to akurat nie wierze. nie chcialem nikogo urazić tym "kłamiesz"

#25 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 14 lipca 2011 - 19:35

Jeszcze jeden post o spalaniu, a posypią się ostrzeżenia.
To nie jest wątek o raportach spalania naszy gwiazd!!!

#26 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 15 lipca 2011 - 10:47

pousuwałem zbędną dyskusję o paliwach

#27 Offline   szpryngiel


  • Postów: 9
  • Na forum od: 29 maj 2010

Napisano 18 lipca 2011 - 14:46

Kolego ciapas, ja przed wymianą przepływki słysząc że ktoś 320 ce zszedł do ok 11 literków też pukałem się znacząco w czoło. Wydaje mi się że wszystkie swoje problemy mam już za sobą. Drogą khe, khe dedukcji doszedłem do następujących wniosków: drżenia karoserii nie było i pojawiło się nagle, stąd przypuszczenie że wina leży gdzieś po stronie silnika. Jednakże po głębszej analizie i przypomnieniu sobie tego ,,nagle'' doszedłem do wniosku iż niesprawny przepływomierz przyczynił się do uszkodzenia nie pierwszej już młodości poduszek pod silnikiem. W chwili gdy silnik przerywał przy np 5kk obr następowało potężne szarpnięcie i to pewnie sprawiło że szlag trafił poduchy. Tym bardziej że któregoś dnia zastanawiałem się ciężko skąd na wewnętrznej stronie prawego przedniego koła i w nadkolu pojawiły się takie maleńkie tłuste plamki. Silnik suchutki, więc pomyślałem że może rozjechałem jakąś tłustą wiewiórkę....Dopiero potem skojarzyłem że to mógł być olej z poduchy. Dziś odebrałem auto po wymianie poduszek pod silnikiem, poduszki skrzyni i profilaktycznie podpory wału wraz z łożyskiem. W tej chwili obrotomierz jest dla mnie jedyną informacją o tym iż auto jest odpalone. Stara prawda. Czasami najprostsze rzeczy okazują się być rozwiązaniem z pozoru nierozwiązywalnych problemów. Chciałbym podziękować wszystkim którzy starali się pomóc rozwiązać moje problemy. :star: No to do następnej awarii !

#28 Offline   PiotrGo


  • Postów: 253
  • Na forum od: 31 sty 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 lipca 2011 - 18:51

Cytat

A jak się składa do kupy taką nierozbieralną wtyczkę? - na silikon temperaturowy?

Kup klej epoksydowy 2 składnikowy w jakimś markecie, może być nawet poxipol. Zazwyczaj mają odporność na temp dużo powyżej normalnej temp silnika.

#29 Offline   ciapas


  • Postów: 91
  • Na forum od: 15 mar 2011
  • Miejscowość: Trojmiasto
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:SEC...... na tapecie
  • Trzeci Mercedes:SLK ... w głowie
  • Inne auto:opel astra G kombi

Napisano 18 lipca 2011 - 18:56

ja mam poklejone poxipolem. wazne zeby to pozadnie zapaskudzic zeby nie wlazla woda. dodatkowo wszystko co zaklejone izolowalem tasma

#30 Offline   Miniekzgr


  • Postów: 22
  • Na forum od: 12 sty 2016
  • Miejscowość: Pniewo
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi S8 D2

Napisano 01 maja 2016 - 00:37

Moze ktoś wrzucić jeszcze raz zdjecia schematów i podiśnień?








Podobne tematy Zwiń