Można też zalać klejem do klejenia na ciepło.
2
320 CE przerywa, brak mocy
Rozpoczęty przez szpryngiel, cze 06 2011 08:19
53 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 07 lipca 2011 - 08:45
#22
Napisano 08 lipca 2011 - 12:31
mozna silikona mozna tez poxipolem, ja swoje mam poklejone poxipolem. jest twardy jak plastik, odporny na temperature chyba do 100C odporny na chemie ( nie rozpuszcza sie od oleju i innych plynow)
#23
Napisano 08 lipca 2011 - 20:12
mr_simon, o takie właśnie informację mi chodziło! Bardzo rzeczowo i na temat. Czyli wychodzi na to że jednak obroty jałowe są sterowane podciśnieniem. Od wymiany przepływomierza zrobiłem już jakieś 400 km i mogę śmiało stwierdzić iż problem zaników mocy mam już za sobą, zmalało także spalanie(na 40 litrach zrobiłem 380km).Wydaje mi się iż to że czasami działał prawidłowo a czasami nie wynikało po prostu ze stylu jazdy. Raz jeździłem tyko po mieście(raczej delikatna jazda) a innym razem trasa gdzie np. przy wyprzedzaniu korzystałem z pełnej mocy silnika i wtedy było czuć wyraźnie przerywanie. Pozostał problem zbyt niskich obrotów, ale przynajmniej wiem już gdzie ugryźć. Duże piwo dla kolegi mr_simon !
#24
Napisano 13 lipca 2011 - 20:50
generalnie mi w mieście ciężko zejść poniżej 15 raz 14 a tak 15-16, w trasie nei jezdze to nie wiem ile ale mozliwe ze do 10 zeszloby, w miescie nie ma szans i w to akurat nie wierze. nie chcialem nikogo urazić tym "kłamiesz"
#25
Napisano 14 lipca 2011 - 19:35
Jeszcze jeden post o spalaniu, a posypią się ostrzeżenia.
To nie jest wątek o raportach spalania naszy gwiazd!!!
To nie jest wątek o raportach spalania naszy gwiazd!!!
#26
Napisano 15 lipca 2011 - 10:47
pousuwałem zbędną dyskusję o paliwach
#27
Napisano 18 lipca 2011 - 14:46
Kolego ciapas, ja przed wymianą przepływki słysząc że ktoś 320 ce zszedł do ok 11 literków też pukałem się znacząco w czoło. Wydaje mi się że wszystkie swoje problemy mam już za sobą. Drogą khe, khe dedukcji doszedłem do następujących wniosków: drżenia karoserii nie było i pojawiło się nagle, stąd przypuszczenie że wina leży gdzieś po stronie silnika. Jednakże po głębszej analizie i przypomnieniu sobie tego ,,nagle'' doszedłem do wniosku iż niesprawny przepływomierz przyczynił się do uszkodzenia nie pierwszej już młodości poduszek pod silnikiem. W chwili gdy silnik przerywał przy np 5kk obr następowało potężne szarpnięcie i to pewnie sprawiło że szlag trafił poduchy. Tym bardziej że któregoś dnia zastanawiałem się ciężko skąd na wewnętrznej stronie prawego przedniego koła i w nadkolu pojawiły się takie maleńkie tłuste plamki. Silnik suchutki, więc pomyślałem że może rozjechałem jakąś tłustą wiewiórkę....Dopiero potem skojarzyłem że to mógł być olej z poduchy. Dziś odebrałem auto po wymianie poduszek pod silnikiem, poduszki skrzyni i profilaktycznie podpory wału wraz z łożyskiem. W tej chwili obrotomierz jest dla mnie jedyną informacją o tym iż auto jest odpalone. Stara prawda. Czasami najprostsze rzeczy okazują się być rozwiązaniem z pozoru nierozwiązywalnych problemów. Chciałbym podziękować wszystkim którzy starali się pomóc rozwiązać moje problemy. No to do następnej awarii !
#28
Napisano 18 lipca 2011 - 18:51
Cytat
A jak się składa do kupy taką nierozbieralną wtyczkę? - na silikon temperaturowy?
Kup klej epoksydowy 2 składnikowy w jakimś markecie, może być nawet poxipol. Zazwyczaj mają odporność na temp dużo powyżej normalnej temp silnika.
#29
Napisano 18 lipca 2011 - 18:56
ja mam poklejone poxipolem. wazne zeby to pozadnie zapaskudzic zeby nie wlazla woda. dodatkowo wszystko co zaklejone izolowalem tasma
#30
Napisano 01 maja 2016 - 00:37
Moze ktoś wrzucić jeszcze raz zdjecia schematów i podiśnień?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W124] brak prądu w gnieździe zapalniczki po włączeniu świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|