szczepek, Ja jestem z WM i na w140 można powiedzieć, że zjadłem zęby Pod kompa nie podłącze bo nie mam ale jeżeli masz silnik m119 to sporo podpowiem Także jak będziesz w okolicach Elbląga albo Morąga to mogę spojrzeć. Na kompa możesz podjechać do Olsztyna do tego warsztatu.
http://mbauto.pl
3
[W140] Porady przed kupnem
Rozpoczęty przez mgr3136, cze 28 2011 19:05
112 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 22 czerwca 2015 - 06:28
#62
Napisano 23 czerwca 2015 - 20:24
M00n dzięki podjadę do Olsztyna mam niecałe 80km. Mam jedyne m104. Będę jechał w twoją stronę z chęcią się ugadam. Dzięki za info.
Użytkownik szczepek edytował ten post 23 czerwca 2015 - 20:34
#63
Napisano 28 października 2015 - 22:21
WITAM!
Panowie, co myślicie o takim przebiegu i takim roczniku?
Szukałem czegoś do 93r ale.. czy ktoś mieszka w pobliżu?
http://otomoto.pl/of...e-ID6ycTN1.html
Panowie, co myślicie o takim przebiegu i takim roczniku?
Szukałem czegoś do 93r ale.. czy ktoś mieszka w pobliżu?
http://otomoto.pl/of...e-ID6ycTN1.html
#64
Napisano 28 października 2015 - 23:22
Bolesławiec się tu źle kojarzy.
#66
Napisano 29 października 2015 - 11:33
Wizualnie nie ma sie do czego przyczepic. Bardzo starannie jest odswieżony, na nowo obite są boczki drzwi i fotele pod kolanami, dodane są dwie podwójne końcówki wydechów, felgi też spoko. pamietam to ogłoszenie wisiało już pare miesięcy temu było nawet za 15900 ale jak widac chętnego nie było, a myślałem, że wtedy już poszedł. Chciałem wtedy jechac zobaczyć to auto, ale sprzedający nie dosłał mi obiecanych zdjęć więc odpuściłem.
#68
Napisano 29 października 2015 - 20:24
z autopsji: S-klasa tylko z V8, przynajmniej jeżeli chodzi o spalanie i moc
#69
Napisano 30 października 2015 - 08:44
Ojjjj Panowie kusicie. Miało być małe ekonommiczne proste w naprawach i eksploatacji r6. Domyślam sie ze róznica w spalaniu pomiędzy r6 a v8 nie przekroczy pewnie 4-5litrów lpg i za te pare złotych mam majestatyczny bulgot V8 pod maską, ale co z kosztami eksploatacji?
Co myslicie o silniku 4,2 i lpg bo też taki jest w b.dobrym stanie
http://otomoto.pl/of...a-ID6ybFcR.html
Co myslicie o silniku 4,2 i lpg bo też taki jest w b.dobrym stanie
http://otomoto.pl/of...a-ID6ybFcR.html
#70
Napisano 30 października 2015 - 09:02
Koszty eksploatacji są adekwatnie wyższe. M104 jest zdecydowanie tańsze w częściach i serwisie oraz prostsze/przyjemniejsze w naprawach. Osobiście, jak bym miał pakować się w v8 w w140 to obowiązkowo w wersję po lifcie - odpada upierdliwy i drogi zapłon ELZ na rozdzielaczach, nie ma biodegradowalnej wiązki, kosmicznie drogiego przepływomierza, jest za to pięciobiegowa skrzynia 722.6 z elektronicznym sterowaniem i blokadą konwertera, system wtrysku i zapłonu ME-Jetronic i jeszcze kilka przydatnych/lepszych rzeczy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Odpływ wody przedniej szyby w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
[w124]przednie zaciski |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
Błotnki przednie Coupe E klasa - różnica |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
|
|
uszczelki przedniej szyby W124 Coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[w124] Woda pod nogami kierowcy po wymianie szyby przedniej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Baleron |
|