Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Porady przed kupnem


112 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   maclaw


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 maj 2010
  • Inne auto:W140 500SE

Napisano 29 czerwca 2011 - 07:27

jeśli szukasz W140 to tylko V8...

po pierwszym liftingu 93/94 były jeszcze skrzynie 4 albo 5 - w zależności od opcji

po drugim liftingu tylko 5

wiązka silnika to element pewny - jeśli nie był robiony, to trzeba zrobić...

a koszty eksploatacji i paliwa takie same V6 jak V8... tym bardziej, jak masz ciężką nogę, to będziesz go gonił i wtedy swoje spali...



#12 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 29 czerwca 2011 - 09:26

maclaw napisał:

...jak masz ciężką nogę, to będziesz go gonił i wtedy swoje spali...

Dzwięk V8 i wciskanie w fotel uzależnia :-) , a "ekonomizer" tego nie rozumie :-(

#13 Offline   TylkoMB


  • Postów: 137
  • Na forum od: 27 lip 2010
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996r

Napisano 29 czerwca 2011 - 11:07

Nie wiem jakie ty masz ambicje, ale ja szukałem egzemplarza najlepiej utrzymanego i najbardziej wypasionego(minimum to skóra, optimum to drewno dymiony orzech włoski+kierownica w drewnie). Przebieg zupełnie mnie nie interesował.

Cytat

5-na laki przebieg jest ta jednostka napedowa przewidziana mniej wiecej w tym modelu (wiadomo zalezy jak kto dba i uzytkuje)??
Pewnie koło 700-800 tys :)
Co niektórzy mogą się za głowę złapać, ale myśle że M104 do 700 tys dociągnie bez problemu.

Cytat

6- ogolnie w caloksztalcie lepiej przed liftowe w140 czy po ??? (dodam jeszce ze moje pytania sa spowodowane tym ze to pierwsza benzyna ktora kupuje do tej pory same disle)
Poliftowe, a najlepiej jeszcze po drugim lifcie (1996r).

Co do silnika 3.2 że słaby..... No szału nie robi(mi szał robił po przesiadce z 2.5D) , ale i tak na mieście nie tak łatwo spotkać szybsze auto :ok:

Tutaj są moje tankowania eską:
http://www.motostat..../stats/id/32884

Minimum 13, maximum 19, optimum 16. (gazu)
Dołączona grafika

#14 Offline   maclaw


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 maj 2010
  • Inne auto:W140 500SE

Napisano 29 czerwca 2011 - 13:02

ja jak szukałem swojego to liczył się dla mnie stan... i to był numer jeden... z resztą to widać chyba po moim aucie w jakim jest stanie...

co do wyposażenia, to nie chciałem tapicerki czy welura - skóra miała być... ale do reszty nie przywiązywałem wagi... ale teraz cieszę się że nie mam np. dociągania drzwi - dodatek w sumie zbędny, a się psuje...

no i przez to w sumie mam auto dosyć biedne, ale w idealnym stanie... no i nietypowe bo 500 z reguły jest długa a moja krótka...

no i wersja włoska, a ich też było mniej niż reszty...

poza tym szukanie i naprawianie drobiazgów jest kosztowne w tym aucie... więc szukałbym raczej stanu idealnego lub prawie idealnego...

#15 Offline   mgr843322


  • Postów: 3
  • Na forum od: 29 cze 2011

Napisano 29 czerwca 2011 - 17:22

dziekuje slicznie wszystkim za odpowiedzi bardzo pomogliscie, co do motoru jestem zdecydowany bo wiem ze osiagne maxymalne spalanie tego samochodu bo znam siebie i mam cicha nadzieje ze to bedzie okolo ~20lpg w przypadku 4,2 v8 mysle ze bym osiagnal 30lpg tymbardziej ze robie narazie duzo kilometrow w tym roku wyszlo ~~60 000 i to gluwnie po miescie tyle ze w nocy, wywnioskowalem ze raczej sprowadze sam zagazuje i raczej bede wolal po lifcie 93/94
pozdrawiam jak juz bede mial to napemno sie pochwale wrazeniami i spalaniem do zob.a nad 4,2 pomysle pozniej ale w secu w126:)

#16 Offline   maclaw


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 maj 2010
  • Inne auto:W140 500SE

Napisano 29 czerwca 2011 - 20:32

kolego mówię Ci nie zastanawiaj się, tylko bierz V8... ja kiedyś próbowałem osiągnąć max.spalanie w moim 500SE... i wyszło mi 19l/100km (benzyna) - czyli nie ma źle...

#17 Offline   mgr843322


  • Postów: 3
  • Na forum od: 29 cze 2011

Napisano 30 czerwca 2011 - 16:41

narazie mi starczy zawsze mozna zmienic a jestem pewien ze osiagne max tego auta pozyjemy zobaczymy napiszwe ile mi pali po miesiacu jezdzenia ;)

#18 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 30 czerwca 2011 - 17:36

mgr843322 napisał:

narazie mi starczy zawsze mozna zmienic a jestem pewien ze osiagne max tego auta pozyjemy zobaczymy napiszwe ile mi pali po miesiacu jezdzenia :okdouble:


Mam wrażenie, że niepotrzebna była ta cała dyskusja, skoro kolega i tak robi co chce... Zobaczymy, jakie będzie miał pierwsze uwagi. Z W140 nie jest tak, że idzie się jak po rękawiczki.... I zmienia w każdym momencie. Właściwego egzemplarza szuka się bardzo długo, a przy odsprzedaży też są kłopoty. Auto raczej dla pasjonata, bo nikt o zdrowych zmysłach, przy dzisiejszych cenach paliw nie "tnie gałęzi, na której siedzi". Jak już kupisz, to zapewniam Cię, że szybko się z mim nie rozstaniesz. Nie jest to chodliwy temat jak W124, albo W201. Przemyśl 5 razy. Ode mnie to wszystko. Pozdrawiam.....

#19 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 30 czerwca 2011 - 17:59

kolega już z nami nie pokonwersuje

#20 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 czerwca 2011 - 18:15

Spoko, zaraz pojawi się jego trzeci klon...








Podobne tematy Zwiń