Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Porady przed kupnem


112 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 19 grudnia 2013 - 12:33

ok :D w kazdym razie zerknij tam sobie bo takie spalanie jest realne opczywiscie na tym silniku ale wydaje mi sie nie schodzac zbytnio zdynamika jazdy mozna odiagnac nizsze spalanie, z drugiej strony wiem jak bardzo korci wciskanie gazu przy tym silniku :) Powodzenia w kazdym razie :)



#32 Offline   inter32


  • Postów: 359
  • Na forum od: 21 wrz 2010
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes 400 SE + LPG
  • Inne auto:Audi a8 4.2 ABZ i Audi 80 JN

Napisano 19 grudnia 2013 - 16:36

z takim podejsciem do tematu to kupno MB było błedem było kupić impreze sti i ja katować lub inny sportowy samochód, wiem powiesz że wygodna

Użytkownik inter32 edytował ten post 19 grudnia 2013 - 16:36


#33 Offline   play3136


  • Postów: 63
  • Na forum od: 15 wrz 2011
  • Miejscowość: WROCŁAW
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 S420 97'
  • Trzeci Mercedes:w210 2.2 cdi 2,7cdi
  • Inne auto:clk w208 2,0 w124 2,5D,3.0D.

Napisano 19 grudnia 2013 - 17:08

Jest to mój piąty mercedes a siódmy w użytkowaniu i na pewno nie ostatni, wykorzystywanie możliwości samochodu nie nazwałbym katowaniem, przelatałem w ten sposób 500 000 km mecenasami i żaden z nich nigdy mnie nie zawiódł (oczywiście przy odpowiednim serwisie), ja jestem zdania że auto jest dla ludzi, a nie ludzie dla auta, a zawieszenie i hamulce są po to żeby je wymieniać (choć wytrzymałość, trwałość i odporność na np. drifty jest niesamowita tak naprawdę jak wymieniłem raz to już miałem wieczny spokój, oczywiście części z wyższej półki) Mnie tylko dziwi po co ludziom np. S600 które jedzie lewym pasem 50km/h a na trasie nie przekracza 90km/h i wszystko było by dobrze gdyby nie to że np. blokują mi drogę...:P

#34 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 19 grudnia 2013 - 21:49

HEH, temat jest "porady przed kupnem" a gadacie o spalaniu driftowaniu (dla niektórych) prawie 2 tonową bestią i słuszności gazu w eSce :hmm: :mrgreen:

:D

:E

#35 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 20 grudnia 2013 - 08:31

ja lubię jechać moją V12 50km/h lewym pasem i spalać przy tym 20/100km :P

Mercedesy są tak zbudowane żeby godnie znosić "katowanie" i nie poddają się łatwo. Ja się zawsze cackam ze swoją W140, czekam aż się chwilę rozgrzeje zanim ruszę do akcji (mowa w dalszym ciągu o samochodzie) ale jak widzę na YT jak Amon Oliver jeździ W140 to wiem że to jest zbędne.

#36 Offline   pheonix


  • Postów: 813
  • Na forum od: 11 kwi 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S320 1996 LPG

Napisano 20 grudnia 2013 - 13:38

Wyświetl postUżytkownik play3136 dnia 19 grudnia 2013 - 11:25 napisał

skrzyni na S
Nie odbieraj tego jako przytyk, czy szukanie dziury w całym ale to, że skrzynia jest S nie oznacza nic innego jak to, że jest w trybie STANDARD (to nie jest tryb SPORT). Drugi tryb to WINTER, do jazdy w trudniejszych warunkach atmosferycznych spowodowanych zimową porą roku. Objawia się to ruszaniem z wyższego biegu i wzmożoną leniwością skrzyni.

Wyświetl postUżytkownik inter32 dnia 19 grudnia 2013 - 16:36 napisał

z takim podejsciem do tematu to kupno MB było błedem było kupić impreze sti i ja katować lub inny sportowy samochód

To nie jest błędne rozumowanie. Sti to głośna taczka i jechanie tym w trasę to katorga. Twarde zawieszenie i głośno w środku.

Użytkownik pheonix edytował ten post 20 grudnia 2013 - 13:38


#37 Offline   play3136


  • Postów: 63
  • Na forum od: 15 wrz 2011
  • Miejscowość: WROCŁAW
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 S420 97'
  • Trzeci Mercedes:w210 2.2 cdi 2,7cdi
  • Inne auto:clk w208 2,0 w124 2,5D,3.0D.

Napisano 22 grudnia 2013 - 22:46

dokładnie mi oto chodziło skrzynia na S "inna charakterystyka skrzyni" inaczej zmienia biegi , ciagnie dłużej na biegach itp nie nadrzuca biegu wyrzej tak jak na W:)

#38 Offline   Bordino


  • Postów: 214
  • Na forum od: 30 wrz 2013
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes 500E
  • Trzeci Mercedes:i piąty też byłby 500E

Napisano 27 grudnia 2013 - 20:25

Skrzynia w ustawieniu na "S" to nie sport tylko zima :grinhihi:

#39 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 27 grudnia 2013 - 20:39

zima to E, a S to standard S rusza z 1, a E rusza z 2

#40 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 grudnia 2013 - 20:53

Przy skrzyni 722.3/4/5 jest przełącznik S/E. E - Economy, S - Standard.
Przy skrzyni 722.6 przełacznik W/S. W - winter, S - standard.

W ramach ciekawostki dodam, iż skrzynia 722.6 posiada niejako dwa biegi wsteczne - przełożenie -3.16 lub -3.10 (zależne od typu skrzyni) w trybie pracy Standard, oraz -1.90 lub -1.93 w trybie Winter
Dołączona grafika

A teraz
Proszę trzymać się głównego wątku.








Podobne tematy Zwiń