#41
Napisano 26 listopada 2016 - 19:30
Polecam wyprucie z auta wszelkich nieoryginalnych alarmów (sam miałem ich w aucie ze trzy), nic z nich już nie będzie.
#42
Napisano 30 grudnia 2016 - 18:24
#43
Napisano 31 grudnia 2016 - 10:53
Bo co to znaczy:
Użytkownik Padech dnia 30 grudnia 2016 - 18:24 napisał
Czy chodzi o centralny fabryczny czy nieoryginalny?
Czy nie działa przy zamykaniu pilotem czy kluczykiem?
Jeżeli kluczykiem to mam rozumieć że wsadzasz kluczyk w drzwi kierowcy, obracasz, ale nie ma reakcji centralnego zamka w aucie? Czy może to znaczy, że obracasz kluczyk w drzwiach pasażera, i reaguje centralny w całym aucie oprócz drzwi kierowcy?
Czy przy zamykaniu czy przy otwieraniu?
Skąd mamy niby to wszystko wiedzieć?
Jak już nie wiesz jak zadać pytanie, to po prostu opisz co robisz i jaka jest reakcja auta. Np.: wsadzam kluczyk we wkładkę drzwi kierowcy, obracam żeby zamknąć auto, drzwi kierowcy się blokują, ale pozostałe już nie.
Muszą być jakiekolwiek detale żeby udzielić odpowiedzi.
#44
Napisano 02 stycznia 2017 - 15:14
Użytkownik Gerri dnia 31 grudnia 2016 - 10:53 napisał
Bo co to znaczy:
Czy chodzi o centralny fabryczny czy nieoryginalny?
Czy nie działa przy zamykaniu pilotem czy kluczykiem?
Jeżeli kluczykiem to mam rozumieć że wsadzasz kluczyk w drzwi kierowcy, obracasz, ale nie ma reakcji centralnego zamka w aucie? Czy może to znaczy, że obracasz kluczyk w drzwiach pasażera, i reaguje centralny w całym aucie oprócz drzwi kierowcy?
Czy przy zamykaniu czy przy otwieraniu?
Skąd mamy niby to wszystko wiedzieć?
Jak już nie wiesz jak zadać pytanie, to po prostu opisz co robisz i jaka jest reakcja auta. Np.: wsadzam kluczyk we wkładkę drzwi kierowcy, obracam żeby zamknąć auto, drzwi kierowcy się blokują, ale pozostałe już nie.
Muszą być jakiekolwiek detale żeby udzielić odpowiedzi.
słuszne uwagi. Już poprawiam wsadzam kluczyk w drzwi kierowcy, otwierają i zamykają się tylko drzwi kierowcy. Od strony pasażera otwiera i zamyka się całe auto - kluczykiem oczywiście (łącznie z drzwiami kierowcy) centralny fabryczny
#45
Napisano 02 stycznia 2017 - 15:30
Jeśli to ma jakiś związek, to nie mogę przekręcić kluczyka w zamku od bagażnika, ale centralny go normalnie otwiera.
Centralny fabryczny.
#46
Napisano 02 stycznia 2017 - 16:03
#47
Napisano 02 stycznia 2017 - 16:43
Użytkownik Padech dnia 02 stycznia 2017 - 15:14 napisał
Tematów na forum o centralnym i jego usterkach jest multum, ale to, czy będziesz sam naprawiał zależy od twoich umiejętności i posiadanego wyposażenia. Bo multimetr potrzebny jest na pewno.
Użytkownik Szarik dnia 02 stycznia 2017 - 15:30 napisał
#48
Napisano 02 stycznia 2017 - 17:01
Użytkownik Szarik edytował ten post 02 stycznia 2017 - 17:03
#49
Napisano 02 stycznia 2017 - 17:30
#50
Napisano 08 czerwca 2018 - 11:34
generalnie centralny oryginalny, alarm dołożony (n apilocie napis Gemini, chyba jakis włoski). działa prawidłowo, za wyjątkiem sygnalizacji kierunkowskazów. początkowo działała tylko lewa strona, w tej chwili już żadna.
chciałbym znaleść centralke alarmu, wiem, ze oryginalna montowana jest pod osłoną w nogach pasażera, natomiast nieoryginalna.......no właśnie.....pewnie ktos powie, może być wszędzie i dużo się nie pomyli, ale tak na zdrowy rozum, zakładając że ktoś znający temat ją montował, gdzie powinna być ? tam gdzie oryginalna? czy przy pompce pod tylnym siedzeniem? czy pod plastikami w bagażniku ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matstarling |
|
|
|
[w140,96r 2.8] skrzynia biegów błąd P0700 usterka płyty sterującej oraz zaworu lock-up |
Mercedes S, CL i SEC | zelmer20 |
|
||
[W124/S124] Problem z alarmem/centralnym zamkiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Frozzy |
|