ma na myśli mniej więcej tyle co - brak benzyny, rozdzielacza, wtrysków. sam mixer i kolanko z kibla
0
75 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 29 września 2014 - 21:31
#22
Napisano 16 marca 2015 - 21:35
Witam niedawno kupiłem 124-ke, to druga już moja, Pytanie moje jest takie osiągnął ktoś taki wynik 31 litrów Gazu 88 km w mieście ?? 2,0 benzyna 5 bieg, od czego zaczadź wymiany naprawy ewentualne Trzy tygodnie jeżdżę głównie miasto raz zalałem równo 10 litrów i zrobiłem 33 km słabo trochę. W trasie jest trochę lepiej udało mi się zejść do 18-tu litów.
Jak narazie wymieniłem oleje filtry, kable. Nie wiem za co się brać.
Objawy oprócz tego:
-na ciepłym nie trzyma obrotów ( ale to już wyczytałem tu na forum jak siebie z tym poradzić
-tylny prawy hamulec czasami nie odbija, koło lekko zblokowane nie obraca się swobodnie( myślę że ma to wpływ na spalanie,) byłem już raz u mechanika nie pomogło.
-trochę śmierdzi gazem( prawdopodobnie parownik już jest zajechany)
-Przebieg 300k
Jest tego trochę ale czy może to podnieść średnie spalanie do 40 litrów gazu w mieście ?
Jak narazie wymieniłem oleje filtry, kable. Nie wiem za co się brać.
Objawy oprócz tego:
-na ciepłym nie trzyma obrotów ( ale to już wyczytałem tu na forum jak siebie z tym poradzić
-tylny prawy hamulec czasami nie odbija, koło lekko zblokowane nie obraca się swobodnie( myślę że ma to wpływ na spalanie,) byłem już raz u mechanika nie pomogło.
-trochę śmierdzi gazem( prawdopodobnie parownik już jest zajechany)
-Przebieg 300k
Jest tego trochę ale czy może to podnieść średnie spalanie do 40 litrów gazu w mieście ?
#23
Napisano 16 marca 2015 - 21:59
ilościowo jest lepszy niż moja czeryseta na paliwie
Masz rozregulowany parownik, jedź na stację na pomiar CO2 i ustaw śrubą mosiężną na prawidłową mieszankę
Druga sprawa to szczelność instalacji mniemam, że ma więcej niż 10 lat a co z tym idzie jest zmieniona butla, szklanka, płyn ludwik, woda + pędzelek = piana na wszystkich łączeniach w momencie pracy na gazie.
Masz rozregulowany parownik, jedź na stację na pomiar CO2 i ustaw śrubą mosiężną na prawidłową mieszankę
Druga sprawa to szczelność instalacji mniemam, że ma więcej niż 10 lat a co z tym idzie jest zmieniona butla, szklanka, płyn ludwik, woda + pędzelek = piana na wszystkich łączeniach w momencie pracy na gazie.
Użytkownik majsterus edytował ten post 16 marca 2015 - 22:02
#24
Napisano 16 marca 2015 - 22:22
Dobrze że gaz tani hehe ale trzeba coś z tym zrobić. Dziki za wskazówki, z tym ludwikiem to dobry pomysł. Dowidziałem się że poprzedni właściciel nie za wiele jeździł w ostatnich latach. Był w nim gaz CNG ale zostało to parę lat temu przerobione na LPG.
#25
Napisano 18 marca 2015 - 16:13
soliszewski, zacznij od tego:
http://mb201-124.eu/...liwe-przyczyny/
http://c124.republika.pl/
http://mb201-124.eu/...temat-zbiorczy/
http://mb201-124.eu/...liwe-przyczyny/
http://c124.republika.pl/
http://mb201-124.eu/...temat-zbiorczy/
#26
Napisano 18 marca 2015 - 16:21
U mnie też niestety spalanie jest dość wysokie. Silnik 2,3, wymieniłem ostatnio zestaw naprawczy do reduktora myślałem że coś pomoże ale nadal spalanie wynosi 18 litrów. Oczywiście po wymianie zestawu pojechałem go ustawić do gaziarzy, chodził w miare fajnie, płynnie no ale spalanie dalej nie ciekawe
Reduktor mam taki http://www.phjacus.p...00kW-p1369.html może jakiś inny zamotnować ? Ktoś ma jakiś inny pomysł ?
Reduktor mam taki http://www.phjacus.p...00kW-p1369.html może jakiś inny zamotnować ? Ktoś ma jakiś inny pomysł ?
#28
Napisano 18 marca 2015 - 16:37
Na benzynie chodzi ładnie płynnie, co do tego nie mam żadnych zastrzeżeń. Co do spalania tego nie stety nie jestem w stanie narazie określić. Przetestuje.
Co do odpalania nawet nie mam żadnych problemów, czyli pali na dyk praktrycznie zawsze czy to na benzynie czy na gazie. Tylko to spalanie mnie martwi
Co do odpalania nawet nie mam żadnych problemów, czyli pali na dyk praktrycznie zawsze czy to na benzynie czy na gazie. Tylko to spalanie mnie martwi
#29
Napisano 18 marca 2015 - 17:02
Instalacja 2giej czy 1szej generacji?
#30
Napisano 18 marca 2015 - 17:07
II generacja
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|