Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] M102 duże spalanie LPG



75 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Merc190E


  • Postów: 285
  • Na forum od: 29 sty 2014
  • Miejscowość: Wyszków
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 124
  • Trzeci Mercedes:Mercedes w202
  • Inne auto:Opel Omega B

Napisano 21 marca 2015 - 12:53

Jeśli ktoś chcę to mam na sprzedaż sekwencję do ke-jetronica.Więcej priv :)



#42 Offline   szalyk


  • Postów: 30
  • Na forum od: 27 gru 2014
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 marca 2015 - 14:35

No to tak rozebrałem to pieroństwo, odkręcania wpizdu i jeszcze troche :D (jak dla takiego amatora jak ja). Noi moim zdaniem ta klapka coś jest nie tak, szpara jest dość konkretna i widać że ktoś przy niej dłubał. Do tego ten kalosz mi sie strasznie nie podoba.

Zdjęcia:
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

#43 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 marca 2015 - 20:55

Fakt, szpara jest dużo za duża. Miałeś zdjąć kalosz i zobaczyć całe ramię a nie tylko ''końcówke''. Może jest przegięte lub przełamane troche.

#44 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 22 marca 2015 - 05:24

Przez ta szpare nie pali ciezko na cieplym ? Mialem to u siebie, poluzowalem srubke na srodku klapki i ladnie ja ustawilem, problemu brak

#45 Offline   szalyk


  • Postów: 30
  • Na forum od: 27 gru 2014
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 22 marca 2015 - 14:50

Odziwo pali dość dobrze, jedynie raz na jakiś czas jeśli nie odpali za pierwszym razem to później trzeba chwile zakręcic żeby odpalił.
A u Ciebie jak ze spalaniem silnika ?

#46 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 22 marca 2015 - 16:00

Auto sprzedane, ale w trasie 12l przy 100-130 i w miescie 13-14 do zaakceptowania

#47 Offline   szalyk


  • Postów: 30
  • Na forum od: 27 gru 2014
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 kwietnia 2015 - 12:48

Może odkopie troszkę swoją sytuację. Wymieniłem cały przepływomierz, dorwałem taki który nigdy nie jeździł na gazie, nigdy nie miał wystrzałów. Na gazie wszystko śmiga elegancko, pali na dyk, trzyma obroty, żadnych zarzutów. Na PB nie stety nie trzyma wolnych obrotów, Gdy puszcze noge z gazu to automatycznie gaśnie. Odpala przy dodanym delikatnie gazie. Jeździć jeździ bardzo dobrze, dobrze się wkręca, tylko poprostu jak puszcze na wolne obroty to gaśnie.

Ustawienie potencjometra ?

#48 Offline   HARAS


  • Postów: 46
  • Na forum od: 20 mar 2015
  • Miejscowość: RZESZÓW-POLAND
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:BMW e34 2.0 lpg

Napisano 27 kwietnia 2015 - 19:53

Mam ten sam problem co większość w tym temacie mam silnik w swoim coupe 2.3 z nowym miesięcznym lpg spala go 18l po mieście, prze regulowałem dawke dramat szarpie muł na wcześniejszym ustawieniu chodził całkiem fajnie kopa miał chodził równo, no ale chlał 18l to trochę przesada, takie pytanie czy jak zamontuję blosa to spalanie spadnie czy kolejne nie potrzebne koszty, inst. lpg nie wiem jakiej generacji ale reg dawki to śruba nie krokowiec

#49 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 27 kwietnia 2015 - 21:16

Wyświetl postUżytkownik HARAS dnia 27 kwietnia 2015 - 19:53 napisał

lpg nie wiem jakiej generacji ale reg dawki to śruba nie krokowiec
1 gen

Wyświetl postUżytkownik HARAS dnia 27 kwietnia 2015 - 19:53 napisał

no ale chlał 18l to trochę przesada, takie pytanie czy jak zamontuję blosa to spalanie spadnie czy kolejne nie potrzebne koszty
Na mikserze w mieście będzie brał przy normalnej jeździe 12-14L, także jak masz ciężką nogę, to 18 nie problem.
Albo coś nie tak, albo lubisz wysokie obroty, jak jest coś nie tak, typu lewe powietrze, to blos sytuacji nie uratuje.
Jak masz źle dobrany mikser, to albo inny, albo blos, wtedy sytuacja się poprawi.
Jak to chodzi na benzynie i jak pali ?

Wyświetl postUżytkownik szalyk dnia 27 kwietnia 2015 - 12:48 napisał

Na PB nie stety nie trzyma wolnych obrotów, Gdy puszcze noge z gazu to automatycznie gaśnie.
http://mb201-124.eu/...liwe-przyczyny/

#50 Offline   HARAS


  • Postów: 46
  • Na forum od: 20 mar 2015
  • Miejscowość: RZESZÓW-POLAND
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:BMW e34 2.0 lpg

Napisano 27 kwietnia 2015 - 23:32

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 27 kwietnia 2015 - 21:16 napisał

1 gen


Na mikserze w mieście będzie brał przy normalnej jeździe 12-14L, także jak masz ciężką nogę, to 18 nie problem.
Albo coś nie tak, albo lubisz wysokie obroty, jak jest coś nie tak, typu lewe powietrze, to blos sytuacji nie uratuje.
Jak masz źle dobrany mikser, to albo inny, albo blos, wtedy sytuacja się poprawi.
Jak to chodzi na benzynie i jak pali

Zapala mozna powiedzieć normalnie tyle że ma niskie obroty na zimnym około 600obr/min ale za kilka sekund się podnosi do 1000obr. to tylko takie objawy ma na zimnym a po za tym na benzynie jezdzi normalnie, moja matka ma w123 z takim samym silnikiem i spalanie ma 13-14 max po miescie co "beczka" więcej waży i na gazie to auto jezdzi od 16 lat, szlak mnie trafia na to bo ukrucić tego spalania nie mogę bo silnik kuleje i przy dodaniu pedału w podłogę szarpie i muli, co do stylu jazdy mojej to takie spalanie na emeryta nie przekraczając 2500obr. szybkosc w miescie max 80km/h dzwoniłem do gazownika co montował lpg do niego z zapytaniem o spalanie to powiedział " spalanie gazu zależy od spalania benzyny czyli jak pali 12l PB to gazu ma spalić 15l czyli jak mi załóżmy spalal mi 15l PB to lpg 18l" ja w takie spalanie 15 pb przy spokojnej jezdzie na emeryta to nie wierzę, tak na marginesie bmw e39 z silnikiem 3.0 16l i 4.4 17l spalalo mi lpg , co fura cieżka jak fiks

http://mb201-124.eu/...liwe-przyczyny/









Podobne tematy Zwiń