Skocz do zawartości




- - - - -

Szarpanie - przy dodawaniu i ujmowaniu gazu


23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   vronka


  • Postów: 51
  • Na forum od: 15 lis 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 15 listopada 2007 - 22:14

Witam,
przepraszam za mnogosc postow ale w poprzednim zapomnialem o tym fakcie.

Problem jest taki: w 2,5d z duzym przebiegiem-ponad 400tys ale po remoncie (piercienie, kompletna regeneracja glowicy, panewki) przy bardzo nawet delikatnym dodawaniu i ujmowaniu gazu autem rzuca przod-tyl jak kaczka. Poduszki pod silnikiem sa ok, amortyzatorek ciegiel gazu zmieniony a poprawa minimalna.
Boje sie ze moze to byc wina pompy wtryskowej. Co sadzicie?
Czy jest szansa zeby znalezc jakas sensowna pompe na rynku? A jak to jest z regeneracja? Slyszalem, ze malo kto jest w stanie dobrze pompe wtryskowa zregenerowac.

Pozdrawiam i dzieki



#2 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 15 listopada 2007 - 22:37

vronka napisał:

przy bardzo nawet delikatnym dodawaniu i ujmowaniu gazu autem rzuca przod-tyl jak kaczka.i

Możesz trochę rozjaśnić? Czy dodając gazu auto zamiast jechać do przodu dostaje czkawki?

#3 Offline   vronka


  • Postów: 51
  • Na forum od: 15 lis 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 15 listopada 2007 - 22:57

jade rowna predkoscia i delikatnie odpuszczam gaz- zamiast plynnie zejsc z obrotow autem szarpnie, potem dodam gazu-bardzo delikatnie i znow szarpnie. Auto jedzie do przodu, ale nie plynnie. Przy mniejszych predkosciach i mocniejszym dodaniu gazu bez korekty sprzeglem auto sie kolysze przod -tyl(jedzie do przodu ale tak jakby lekko czkajac)

#4 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 listopada 2007 - 23:11

vronka, ja mysle ze problem związany jest z mostem, a to dlatego, że napisałeś ze rozbierałes most. Nie wiem czy wiesz, ale tam jest regulacja luzów na ataku i jest tylko pare zakładów które podejmą się rozłożenia i złożenia mostu... i to nie wiadomo z jakim skutkiem.
Wrzuc na luz i sprawdz jakie sa luzy ruszajac wałem.

#5 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 listopada 2007 - 23:13

jesteś pewny dobrego ustawienia początku wtrysku? Może jest za wczesny i silnik pracuje za ostro?

#6 Offline   vronka


  • Postów: 51
  • Na forum od: 15 lis 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 15 listopada 2007 - 23:50

most jest ok. Robiony w zakladzie mojego ojca a on od lat naprawia praktycznie tylko mercedesy i most umie wyregulowac.
Niestety ojciec w zwiazku z brakiem czasu mowi zebym tak jezdzil i sie nie przejmowal;) Szewc w podartych butach chodzi...
A przy okazji ladna ta twoja 190. Moja prawie identyczna, tyle ze po 3 miechach od polerki lakier blednie. Ty lakierowales?

#7 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 listopada 2007 - 23:53

vronka napisał:

Robiony w zakladzie mojego ojca a on od lat naprawia praktycznie tylko mercedesy i most umie wyregulowac.

aaa no to zmienia postać rzeczy. Myslalem, ze tak zlozyles bez regulowania :sciana:

vronka napisał:

tyle ze po 3 miechach od polerki lakier blednie. Ty lakierowales?

nie myj na myjniach bezdotykowych bo sie lakier utlenia. Nie byl lakierowany od nowosci... z kolega z forum zrobilismy profesjonalna polerke :D

#8 Offline   jjanicki


  • Postów: 491
  • Na forum od: 06 lut 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 listopada 2007 - 01:18

vronka - jak u Ciebie łączniki wału napędowego wyglądają :?: :mrgreen:

#9 Offline   vronka


  • Postów: 51
  • Na forum od: 15 lis 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 16 listopada 2007 - 09:53

jeżeli tak to sa ok. Wydaje mi sie ze problem lezy gdzies bardziej przy silniku. Sprawdze co z tym ustawieniem zaplonu bo tego nie robilm
Dziekuje za wszystkie rady i czekam na wiecej:))

#10 Offline   Pepton


  • Postów: 61
  • Na forum od: 03 kwi 2007
  • Miejscowość: Ruda Śląska
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.0E 86r.

Napisano 16 listopada 2007 - 10:18

Witam!!

A jak tam u Ciebie ze sprzęgłem.
W poprzednim W201 2.0D miałem to samo. Wszystko powymieniałem opróćz sprzęgła. Mechanik obstawiał na sprzęgło... :mrgreen:

Pozdrawiam








Podobne tematy Zwiń