Witam ponownie,
Kolejny nurtujący mnie problem w silniku M 111
Otóż zawieszają mi się obroty, szczególnie na zimnym silniku, tzn. po odpaleniu utrzymuje się np. 2500 obrotów. Smarowałem linkę, sprężyny - wszystkie są dobre, jakaś rada?
Dziękuje za każdą wskazówkę
pozdrawiam
MOD: Poprawiono tytul i interpunkcje.
0
[w124] Obroty - zawieszaja sie
Rozpoczęty przez grzesiekwie, lis 16 2007 13:36
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 listopada 2007 - 13:36
#2
Napisano 16 listopada 2007 - 14:48
hej,
nie znam sie tak bardzo na benzynowych silnikach ale pamietam, ze kiedys w toyocie mialem problemy z obrotami gdy bylo zimno i wilgotno na dworze. Okazalo sie, ze byla to usterka elektroniczna -cos z komputerem czy jakims przekaznikiem... nie pamietam, ale byc moze problem lezy po tej stronie. Twoj silnik to jest ten starszy z wtryskiem Jetronic?
nie znam sie tak bardzo na benzynowych silnikach ale pamietam, ze kiedys w toyocie mialem problemy z obrotami gdy bylo zimno i wilgotno na dworze. Okazalo sie, ze byla to usterka elektroniczna -cos z komputerem czy jakims przekaznikiem... nie pamietam, ale byc moze problem lezy po tej stronie. Twoj silnik to jest ten starszy z wtryskiem Jetronic?
#3
Napisano 16 listopada 2007 - 15:13
silnik m111, ten nowszy co byl monotwany w okularnicach
czy mam wtrysk jetronic? chyba nie
o dziwo obroty zawieszaja sie na zimnym silniku, jak dodam gazu to powracają do normalnego stanu,
sadze ze elektronika jest ok, bylem na badaniu komputera-ten tez jest ok
jakieś inne sugestie??
pozdrawiam
czy mam wtrysk jetronic? chyba nie
o dziwo obroty zawieszaja sie na zimnym silniku, jak dodam gazu to powracają do normalnego stanu,
sadze ze elektronika jest ok, bylem na badaniu komputera-ten tez jest ok
jakieś inne sugestie??
pozdrawiam
#4
Napisano 16 listopada 2007 - 20:28
1. Masz cyklon?
2. Sprawdz czy nie zawiesza sie klapa spietrzajaca lub/i przepustnica.
3. Moze tez cos byc nie tak z zaworem powietrza dodatkowego.
2. Sprawdz czy nie zawiesza sie klapa spietrzajaca lub/i przepustnica.
3. Moze tez cos byc nie tak z zaworem powietrza dodatkowego.
#5
Napisano 17 listopada 2007 - 13:08
Charlie9 napisał:
1. Masz cyklon?
2. Sprawdz czy nie zawiesza sie klapa spietrzajaca lub/i przepustnica.
3. Moze tez cos byc nie tak z zaworem powietrza dodatkowego.
2. Sprawdz czy nie zawiesza sie klapa spietrzajaca lub/i przepustnica.
3. Moze tez cos byc nie tak z zaworem powietrza dodatkowego.
1. Nie znam się aż tak bardzo, jakieś wskazówki??
2. nie zawiesza się, sprawdzałem ,dodatkowo smarowałem.
3. Gdzie moge to znaleźć?
#6
Napisano 17 listopada 2007 - 21:05
Ten silnik jest już na Motronic'u. Nie m a klapy ani innych pierdół z KE. Diagnostykę trzeba zrobić, bo inaczej to można by zbadać fazy księżyca i znaleźć odpowiedź. Ten system ma już nieulotną pamięć błędów.
Regulacja wolnych obrotów jest w przepustnicy. Wszystko jest tam wbudowane włącznie z tempomatem, jeśli występuje. Cena powalająca w razie uszkodzenia, a z dostępnością trudno.
Regulacja wolnych obrotów jest w przepustnicy. Wszystko jest tam wbudowane włącznie z tempomatem, jeśli występuje. Cena powalająca w razie uszkodzenia, a z dostępnością trudno.
#7
Napisano 18 listopada 2007 - 11:59
Tempomatu nie mam, wolne obroty są w porządku. Owszem można je regulować z przepustnicy, ale one są jak najbardziej w porządku. Na diagnostyce byłem, wszystko niby Ok. Co usłyszałem? :to że kat jest wypalony.
Jedyne co mnie zastanawia to że na końcu przepustnicy jest sprężyna i metalowa kulka, zrobie dzis zdjęcie i zapodam. Może ktoś wcześniej usunął jakiś element.
Prośba do posiadaczy M 111, aby porównali ewentualnie z tym co mają pod maską.
scalono posty
Jedyne co mnie zastanawia to że na końcu przepustnicy jest sprężyna i metalowa kulka, zrobie dzis zdjęcie i zapodam. Może ktoś wcześniej usunął jakiś element.
Prośba do posiadaczy M 111, aby porównali ewentualnie z tym co mają pod maską.
scalono posty
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] bardzo niskie obroty na zimnym, 2.5 TD z 94. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W124] 250d obroty silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piterus |
|
|
|
[W201] za wysokie obroty silnik m102 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
[W140] Za wysokie obroty, nierówna praca. |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|