1
Jaki najmniej awaryjny silnik w mercedesie W 210
Rozpoczęty przez adrian85, sty 26 2011 10:24
72 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 15 stycznia 2012 - 22:14
2.9 td i koniec nie ma lepszego.... swoja droga kazdy chwali to co ma poki sie nie popsuje a nawet jesli to i tak sie nie przyzna:) 2.9td jest spoko i na miasto i w trase zalezy tylko jak szybko chcesz wyprzedzac
#42
Napisano 16 stycznia 2012 - 07:18
Użytkownik Rob dnia 15 stycznia 2012 - 19:39 napisał
filtr np do 2.7 CDI nie jest tani
#43
Napisano 16 stycznia 2012 - 10:58
Ale była zmiana filtra paliwa, na początku był wkład i taka plastikowa zakręcana z góry obudowa, ale coś im z tym filtrem nie pasowało (może był za tani ) więc został zmieniony na taki cały metalowy z 2-ma podłączeniami, który już tani nie jest ok 100pln w detalu.
Ale niestety awaryjność silników i osprzętu (CDI) jest dosyć wysoka i co z tego że oszczędzę 1,5-2,5 L na setkę jak i tak później na serwisie zapłacić muszę.
A temat wycieków z plastikowego kolektora ssącego w CDI (a dokładniej z klapek doładowania dynamicznego) jest zmorą tych silników. Naprawa kosztowna bo łączy się z wymianą kolektora (całego) w ASO w zależności od modelu od 4000pln do 6000pln. Są już na szczęście zamienniki. Duża ilość użytkowników zaślepia też te otwory czymś tam i jeżdżą dalej ale ja bym tak nie chciał.
Naprawiam często takie CDi-ki i widzę jak się ludzie drapią po kieszeni i tylko się tak pod nosem uśmiecham
Bo w moim 124 z silnikiem 606 od 3 lat (150tyś km zrobiłem) nic się nie zepsuło, nawet świeca żadna się nie spaliła, więc tak sobie myślę że to jest chyba oszczędne auto pali 10L miasto 8L trasa i nic do niego nie dokładam, co nie było by planowane (opony klocki filtry oleje ). Oczywiście gdy spotykam się na autostradzie z 210 270CDi nie mam żadnych szans moimi 136km , ale i tak bym go nie zamienił na 210.
Ale niestety awaryjność silników i osprzętu (CDI) jest dosyć wysoka i co z tego że oszczędzę 1,5-2,5 L na setkę jak i tak później na serwisie zapłacić muszę.
A temat wycieków z plastikowego kolektora ssącego w CDI (a dokładniej z klapek doładowania dynamicznego) jest zmorą tych silników. Naprawa kosztowna bo łączy się z wymianą kolektora (całego) w ASO w zależności od modelu od 4000pln do 6000pln. Są już na szczęście zamienniki. Duża ilość użytkowników zaślepia też te otwory czymś tam i jeżdżą dalej ale ja bym tak nie chciał.
Naprawiam często takie CDi-ki i widzę jak się ludzie drapią po kieszeni i tylko się tak pod nosem uśmiecham
Bo w moim 124 z silnikiem 606 od 3 lat (150tyś km zrobiłem) nic się nie zepsuło, nawet świeca żadna się nie spaliła, więc tak sobie myślę że to jest chyba oszczędne auto pali 10L miasto 8L trasa i nic do niego nie dokładam, co nie było by planowane (opony klocki filtry oleje ). Oczywiście gdy spotykam się na autostradzie z 210 270CDi nie mam żadnych szans moimi 136km , ale i tak bym go nie zamienił na 210.
#45
Napisano 17 stycznia 2012 - 21:28
Użytkownik Rob dnia 17 stycznia 2012 - 21:25 napisał
To w tej cenie proszę 10 sztuk do 2.7 211
Po drugie Mercedes to badziewie sam mam MB już nie pierwszego, a od roku 2010 czerwiec zajeżdżam Partnera 1.6 HDI i ma 100 kkm (kopiłem jako nowy) i nic się nie dziej. Filtr paliwa wymiana co 60 kkm....
#46
Napisano 17 stycznia 2012 - 22:00
Dobre kupić sobie auto z 30 tysi i nie jeździć nim bo drogi filtr paliwa i chować przed deszczem bo rdzewieje
To żeby mieć "klasyka" "nowinke ",2.7cdi i być z niego szczęśliwym to muszę sobie kupić peugeota
To żeby mieć "klasyka" "nowinke ",2.7cdi i być z niego szczęśliwym to muszę sobie kupić peugeota
#47
Napisano 18 stycznia 2012 - 09:16
Nie wiem to chyba miałem pecha i 3.2CDI jest jakiś felerny bo się nie psuje...
#49
Napisano 18 stycznia 2012 - 17:30
Użytkownik pawel14b3 dnia 17 stycznia 2012 - 22:00 napisał
Dobre kupić sobie auto z 30 tysi i nie jeździć nim bo drogi filtr paliwa i chować przed deszczem bo rdzewieje
To żeby mieć "klasyka" "nowinke ",2.7cdi i być z niego szczęśliwym to muszę sobie kupić peugeota
To żeby mieć "klasyka" "nowinke ",2.7cdi i być z niego szczęśliwym to muszę sobie kupić peugeota
Być może starałeś się być dowcipny ale nie wyszło zupełnie, a Peugeota możesz sobie kupić nie brakuje ich w salonach jak również 211 za 30 tysi możesz zanabyć - nikt ci nie broni. A żeby zakończyć temat Peugeota to jest to ciężarówka.
Użytkownik michal55yh dnia 18 stycznia 2012 - 15:47 napisał
Tylko, że temat jest o silnikach w W210 a nie w W211.
210 i 211 miały podobna gamę silników, więc temat niejako zbieżny.
Tak się składa, że staram się poprawnie serwisować CDI dając mu wszystko to czego żąda producent nigdy za późno, a nawet sporo przed terminem/przebiegiem. Mimo w sumie niewielkiego przebiegu zdarzały się wpadki typu: komplet wtrysków - 1400 PLN sztuka, napinacz paska 450 PLN, termostat, zawory nagrzewnicy, rolka alternatora, błąd SBC - 300 000 naciśnięć pedału, akumulator główny i pomocniczy (ale powiedzmy że miały prawo już zdechnąć choć cena 500 PLN za mały akumulator nie nastraja pozytywnie, teraz do wymiany reflektory przód bo soczewki wypalone. Przebieg auta 140 000 kkm udokumentowany i sprawdzony. Oczywiście nie biorę pod uwagę części typu klocki, tarcze, filtry, oleje itp. Jest to dość drogie auto w serwisowaniu jeżeli ktoś przywiązuje wagę do SERWISOWANIA a nie do kasowania przeglądów lub błędów.
#50
Napisano 18 stycznia 2012 - 21:14
Zapomniałem jeszcze o przepływce - 650 PLN.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|