Skocz do zawartości




- - - - -

Jaki najmniej awaryjny silnik w mercedesie W 210


72 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 19 stycznia 2012 - 21:41

Wyświetl postUżytkownik Biały dnia 19 stycznia 2012 - 20:31 napisał

Panowie myslę że powinniście zmienić ton rozmowy, bo troche nie wypada.

Masz rację, ale ja opisując przygody z CDI przestawiam sprawę jak jest w rzeczywistości - jakie przygody mnie spotkały i wydatki. Podobnie z OM606 - miałem jeździłem 3 lata - mam porównanie z obecnym. Ale nie da się prowadzić dyskusji gdy druga strona widzi tylko swoje argumenty i nareszcie zostałem uświadomiony że mój były E124 to szrot był jakich mało... No więc jaki to poziom dyskusji?

Jedno zdanie muszę jeszcze na temat tych "busików" co nie mogą dogonić 124, otóż np taki francol jak Jumper ma niecałe 3 litry pojemności i 400Nm oraz 176KM (podobne jednostki są w Fiacie, Peugeocie i Iveco). Dodam tylko że miałem na jeździe próbnej 3 litrowego Boxera HDI i ręczę, że potrafi jechać, nie jedna osobówka wymięka spod świateł i w trasie...
Wracając do tematu W210 - planowałem ze 3 lata temu zakup 210 320 CDI po 1999r, ale dwa razy wróciłem na pusto z Niemiec, a za trzecim razem polowałem juz w 211. Znalazłem to co chciałem ale z motorem 2.7, jasne że 3.2 bym też przygarnął :smoke:



#62 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 19 stycznia 2012 - 22:13

Wyświetl postUżytkownik Rob dnia 19 stycznia 2012 - 21:41 napisał

Jedno zdanie muszę jeszcze na temat tych "busików" co nie mogą dogonić 124, otóż np taki francol jak Jumper ma niecałe 3 litry pojemności i 400Nm oraz 176KM (podobne jednostki są w Fiacie, Peugeocie i Iveco).
Chciałem to samo napisać,ale poczekałem na rozwój sytuacji.
Rob dla jasności to jest silnik iveco montowany we fiatach cytrynach i pełgotach. Jedyny problem z nimi,a właściwie problem jaki przez nie jest to poddające się skrzynie i sprzęgło (jak głupi kierowca to w 100tysi zamęczy dwumasę )
Co do całej tej dyskusji o CDI to nie powiedział bym że to był krok w przód mercedesa, lecz w tył.Bardzo dużo stracił na rzecz bmw i audi. Niestety normy emisji spalin zmusiły producentów do takich poważnych zmian w silnikach wysokoprężnych.Co najlepsze tylko w niemcowni (pomijając londyn) i to nawet nie w całej wymagane są nalepki o emisji spalin , a wszyscy producenci musieli się dostosować.Wkrótce znowu przeskok z euro 4 na euro 5,więc ciekaw jestem czy adblu wpasują do osobówek :E :E :E .Jedynie Scania ma patent na euro 5 bez adblu,ale to już inna bajka
Uważam że dalsze tak mocne dyskutowanie będzie owocować zamknięciem tematu, a nie o to chodzi. :/

Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 19 stycznia 2012 - 22:21


#63 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 19 stycznia 2012 - 22:24

Wyświetl postUżytkownik pawel14b3 dnia 19 stycznia 2012 - 22:13 napisał

Bardzo dużo stracił na rzecz bmw i audi.
Moim zdaniem wcale nie, po prostu Mercedes wtedy był dużo lepszy od konkurencji a teraz się wyrównało.
Może nie wiesz ale diesle BMW mają ogromne problemy z turbiną, kopcą, moc tracą i to nowe auta.
Audi ciut lepiej ale w Polsce nadal jesteśmy na etapie wadliwego 2.5TDI ;) Zresztą w VW też padają wtryski czy jak to się tam u nich nazywa ale są tańsze niż do CDI.

#64 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 19 stycznia 2012 - 22:28

Wyświetl postUżytkownik pawel14b3 dnia 19 stycznia 2012 - 22:13 napisał

.Bardzo dużo stracił na rzecz bmw i audi.

Właśnie chyba Audi sporo zyskało ostatnio co zresztą widać na drodze w postaci ilości aut tej marki, a tanie nie są. BMW tez ma trochę wpadek z nowymi dieslami. Jednostka Audi 300 TDI robi furrore jak na razie choć jego praca niezbyt mi się podoba, ale trzeba przyznać trzeba że dość cichy jest i mocny, a jeszcze jak jest quatro to :pies:

Ale taką 212 350 CDI muszę kiedyś mieć w garażu :slinka:

Użytkownik Rob edytował ten post 19 stycznia 2012 - 22:29


#65 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 19 stycznia 2012 - 22:35

Wyświetl postUżytkownik davmix dnia 19 stycznia 2012 - 22:24 napisał

Moim zdaniem wcale nie, po prostu Mercedes wtedy był dużo lepszy od konkurencji a teraz się wyrównało.
rok 2011
Silnik Roku 2011
rok 2010
Międzynarodowy silnik roku 2010 - Furious.pl
rok 2009
Silniki roku 2009
Domysły i własne odczucia w takich rozmowach są zbędne,gdyby nie amg to mercedes by nie istniał.
Miałem na kompie artykuł niemieckiego adac,które przeprowadziło porównanie trzech liderów rynku Mercedes bmw audi.Wygrała bma .
Bmw(diesel) jest lepszym pomysłem niż Mercedes,niestety łatka przypięta do tej marki robi swoje
Był dubel.Latałem taką audi kombi s-line.Przez tydzień czasu nie wysiadałem z auta (w zimę ). Spalanie jak w om602.

Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 19 stycznia 2012 - 22:42


#66 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 19 stycznia 2012 - 22:43

BMW, VW, Audi, Fiat, Iveco, peżot - proszę przypomnieć sobie jaki jest tytuł tego wątku...

Wyświetl postUżytkownik pawel14b3 dnia 19 stycznia 2012 - 22:13 napisał

Uważam że dalsze tak mocne dyskutowanie będzie owocować zamknięciem tematu, a nie o to chodzi.

Jeszcze słowo, a pawel14b3 okaże się czarnym prorokiem

#67 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 19 stycznia 2012 - 22:52

Wyświetl postUżytkownik lukaszstas dnia 19 stycznia 2012 - 22:43 napisał

BMW, VW, Audi, Fiat, Iveco, peżot - proszę przypomnieć sobie jaki jest tytuł tego wątku..
Cały czas jest na temat cdi

Wyświetl postUżytkownik lukaszstas dnia 19 stycznia 2012 - 22:43 napisał

Jeszcze słowo, a pawel14b3 okaże się czarnym prorokiem
Nie za bardzo łapię co masz na myśli pisząc to. W grzeczny sposób oznajmiłem że zaczyna wiać chamówą

#68 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 19 stycznia 2012 - 23:01

pawel14b3 - chodzi mi o to, że temat dotyczy W210 i najlepszego silnika weń montowanego. Jak wiadomo w okularkach nie tylko ropniaki montowali.

Nie będziemy tolerować personalnych wycieczek w stosunku do siebie - wszelkie wątpliwości proszę od tej pory wyjaśniać za pomocą gg/tel.kom/pw/skypa/poczty polskiej/gołębi pocztowych/maili/osobiście*

Pisząc o Twoich proroczych zdolnościach miałem na myśli zamknięcie (być może czasowe) tego - jakże gorącego w ostatnich dniach -tematu.
Amen.




*niepotrzebne skreślić

#69 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 19 stycznia 2012 - 23:15

:bravo: W temacie się już wyspowiadałem. Amen.

#70 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 20 stycznia 2012 - 11:20

Prawda jest taka, że za już niedługi czas większość niezawodnych silników starej konstrukcji (Mercedes, VW itp) przestanie istnieć i będziemy musieli jeździć autami, które są zaprojektowane na 200tys km i wymiana na nowy. Taka jest prawda.








Podobne tematy Zwiń