Witam,
jaki waszym zdaniem jest najmniej awaryjny silnik w W 210?
1
Jaki najmniej awaryjny silnik w mercedesie W 210
Rozpoczęty przez adrian85, sty 26 2011 10:24
72 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 stycznia 2011 - 10:24
#2
Napisano 26 stycznia 2011 - 11:19
320CDI.
Ale dlaczego piszesz w dziale W124?
Jest dział poświęcony W210, ale zapewne "szukałeś na forum, ale nie znalazłeś", bo czcionka o wielkości 20 punktów to za mało dla lenistwa.
Ale dlaczego piszesz w dziale W124?
Jest dział poświęcony W210, ale zapewne "szukałeś na forum, ale nie znalazłeś", bo czcionka o wielkości 20 punktów to za mało dla lenistwa.
#3
Napisano 26 stycznia 2011 - 11:32
wojtek81 napisał:
Jest dział poświęcony W210,
#4
Napisano 26 stycznia 2011 - 13:47
Zależy jeszcze czy chcesz przed czy po lifcie. Jakimi pieniędzmi dysponujesz?
#5
Napisano 26 stycznia 2011 - 16:45
michal55yh napisał:
Zależy jeszcze czy chcesz przed czy po lifcie. Jakimi pieniędzmi dysponujesz?
No wlasnie - to ja sie z ciekawosci podepne. Ile waszym zdaniem trzeba dac za w210 z 320cdi zeby mozna bylo w miare spokojnie jezdzic i nie robic za wiele? Pomijam rdze i ewentualne "przypadki", ktorych przewidziec sie nie da. Sporo jest tego w necie ale ceny sa rozrzucone strasznie...
#6
Napisano 26 stycznia 2011 - 17:30
Za ładny egzemplarz, tak żeby nie mieć problemów to powyżej 25tys zł. Zazwyczaj cena fajnych modeli waha się między 27-30tys zł. Z wielu opinii wiem, że lepiej nie żałować grosza na zakup, bo te "oszczędności" czasem wychodzą bokiem...
#7
Napisano 26 stycznia 2011 - 17:51
Tak wlasnie porownuje sobie e39 3.0d, e46 3.0d no i wlasnie w210 320cdi bo wlasnie za kazdy z nich trzeba dac ok 25 - 30tys.. Niestety BMW mniej rdzewieja mimo wszystko
#8
Napisano 26 stycznia 2011 - 18:14
Z tym się zgodzę. Ubolewam nad tym ale co zrobić... Jednakże pocieszam się tym, że ja do BMW nie pasuje, dziwnie mi się autami tej marki jeździ, choć nie pogardziłbym jakąś 7 (np e65)
#9
Napisano 27 stycznia 2011 - 15:31
ja mam 2.7 CDI w W211 i jak narazie jest ok spalanie to na trasie 7 a przy tankowaniu w cyklu mieszanym 8,5 litra, wyprzedzać ma się czym wiec mi to wystarcza szczególnie jak przesiadłem się z w140 3,5TD,
Czym sie kierowałem w zakupie auta ?? Silnik o dużej pojemności i nie w układzie V Z tego co wiem to 3,2 CDI tez chyba jest rzędowy ale trafiłem na zadbane 2,7 to się nie zastanawiałem
Czym sie kierowałem w zakupie auta ?? Silnik o dużej pojemności i nie w układzie V Z tego co wiem to 3,2 CDI tez chyba jest rzędowy ale trafiłem na zadbane 2,7 to się nie zastanawiałem
#10
Napisano 27 stycznia 2011 - 21:35
Silnik 2.7 w W211 jest poprawiony i z nim nie ma prawie żadnych problemów. W210 ma jeszcze kilka niedociągnięć ale nie jest tragicznie, także jest zaliczany do mniej awaryjnych, ale jednak 3.2CDI jest wiele lepszy oraz droższy w naprawie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|