#21
Napisano 12 maja 2017 - 19:54
#23
Napisano 13 maja 2017 - 08:01
Użytkownik melfio1 dnia 12 maja 2017 - 20:16 napisał
Wiesz na pewno jak się dach uchyla do góry jak jest sprawny? I jak z dachem podnosi się do góry tylna część płata podsufitki? No to w ten sam sposób podnosisz lekko ręką podsufitkę od środka i w powstałą, niewielką szparę wsadzasz oko. Oczywiście blachy dachu palcem nie podniesiesz (tym bardziej, że jest chyba popsuty) - podniesiesz samą podsufitkę (jej tylną krawędź) i to wystarczy do stwierdzenia czy linka jest na swoim miejscu.
#24
Napisano 13 maja 2017 - 11:55
#25
Napisano 13 maja 2017 - 16:13
#26
Napisano 13 maja 2017 - 20:20
#27
Napisano 13 kwietnia 2020 - 13:00
Czy istnieje jakaś procedura odpinania linek przy silniku?
Dodam że ręcznie szyber chodzi ale bardzo ciężko, elektryka do wtyczki do silnika sprawna.
Dzięki za każdą podpowiedź
#28
Napisano 13 kwietnia 2020 - 13:37
Użytkownik ERDOL dnia 13 kwietnia 2020 - 13:00 napisał
Czy istnieje jakaś procedura odpinania linek przy silniku?
Dodam że ręcznie szyber chodzi ale bardzo ciężko, elektryka do wtyczki do silnika sprawna.
Dzięki za każdą podpowiedź
Szukam sprawnego i zobaczę czy działa
#29
Napisano 13 kwietnia 2020 - 17:15
Użytkownik ERDOL dnia 13 kwietnia 2020 - 13:00 napisał
Jeżeli w tej chwili nie masz przekaźnika, to możesz na wtyczce przekaźnika znaleźć dwa kabelki prowadzące bezpośrednio do silniczka (chyba czerwony i zielony - to było bardzo dawno) i tam podać prąd bezpośrednio z akumulatora. Dach powinien przelecieć od uchyłu w górę do tylnej, krańcowej pozycji i z powrotem. Jeżeli się zatrzyma (lub zacznie się wahać i zwalniać) to oprócz problemu elektrycznego masz problem mechaniczny.
Użytkownik Gerri edytował ten post 13 kwietnia 2020 - 17:16
#30
Napisano 13 kwietnia 2020 - 18:15
Użytkownik Gerri dnia 13 kwietnia 2020 - 17:15 napisał
Jeżeli w tej chwili nie masz przekaźnika, to możesz na wtyczce przekaźnika znaleźć dwa kabelki prowadzące bezpośrednio do silniczka (chyba czerwony i zielony - to było bardzo dawno) i tam podać prąd bezpośrednio z akumulatora. Dach powinien przelecieć od uchyłu w górę do tylnej, krańcowej pozycji i z powrotem. Jeżeli się zatrzyma (lub zacznie się wahać i zwalniać) to oprócz problemu elektrycznego masz problem mechaniczny.
Dzięki
To trochę kiepsko że trzeba i tak demontować podsufitkę, przekaźnik zamówiłem, poczekam jak przyjdzie i sprawdzę, chyba że długo to potrwa to spróbuję Twoją metodą
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Prowadnice, stelaż, szkielet szyberdachu w124 2.5 TD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kasjopeja124 |
|
||
Linka prędkościomierza w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gwiazda424 |
|
||
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[w124] odpływy wody z szyberdachu, gdzie dokladnie ida? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | prosiaktag |
|
||
Konserwacja szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamil124 |
|