Witam serdecznie szukam i szukam i nie moge znaleć stad moje pytanie
Jak wyciągnąć linkę szyberdachu ??
1
41 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11 sierpnia 2011 - 18:40
#2
Napisano 26 marca 2015 - 07:29
Odgrzewam, mi by się takie info też bardzo przydało
#3
Napisano 26 marca 2015 - 09:05
- Trzeba się do niej dobrać od strony szyberdachu. Odłączyć od belki poprzecznej. Puścić silnik w ruch żeby ją wyrzucił ile się da, a resztę wyciągnąć ręcznie z pancerza.
#4
Napisano 26 marca 2015 - 09:08
Po pierwsze samej linki chyba nie dostaniecie poza ASO- 400 zł. Więc najlepiej będzie kupić cały używany szyber, byle działał, i wyjąć z niego linkę. Kiedyś słyszałem, że wymiana samej linki jest stratą czasu, bo to nie ona jest winna awarii tylko coś, co nie pozwala jej należycie pracować= nowa linka padnie w ten sam sposób. Trzeba by więc zdjąć podsufitkę i ramę szyberdachu i wymienić też prowadnicę linki (ona najczęściej jest przyczyną awarii). Samo mocowanie linki jest na belce, która ciągnie\pcha dach.
#5
Napisano 27 marca 2015 - 10:52
Ja się przymierzam do wymiany u mnie linki. Nabyłem używaną linkę wraz z pancerzem (w dobrym stanie, nasmarowane, nieprzetarte) w cenie 100zł. Nie wiem czy dużo czy nie, ale miałem blisko więc przynajmniej widziałem co kupuje. W weekend, o ile pogoda pozwoli, zabiorę się za wymianę to porobię foto i postaram się zamieścić. Mam nadzieję, że pójdzie gładko.
#6
Napisano 28 marca 2015 - 13:58
Witam moje pytanie brzmi czy linka szyberdachu z w124 jest wymienna z innym modelami Mercedesa? czy tylko i wyłącznie z niego pasuje?
#7
Napisano 28 marca 2015 - 14:01
Do 124 coupe pasuje od w201. Reszta - sedan i kombi mają inne, niezamienne i niewystępujące nigdzie indziej.
#8
Napisano 28 marca 2015 - 14:07
Kolego Dario2302 bardzo by mi się przydały te fotki, bo nie mam pomysłu jak pancerz wytargać. Samą linkę wyciągnąć to nie ma problemu, tyle że pancerz wchodzi pod wzmocnienia i słuch o nim ginie ;/
#9
Napisano 28 marca 2015 - 20:28
Użytkownik Lysy dnia 28 marca 2015 - 14:07 napisał
Kolego Dario2302 bardzo by mi się przydały te fotki, bo nie mam pomysłu jak pancerz wytargać. Samą linkę wyciągnąć to nie ma problemu, tyle że pancerz wchodzi pod wzmocnienia i słuch o nim ginie ;/
#10
Napisano 28 marca 2015 - 20:41
Druga para rąk przydaje się do "czystych" czynności związanymi z demontażem/montażem elementów wnętrza. Druga osoba brudzi łapki. Piwa nie polecam przy tej operacji Ważne jest, żeby nie pogiąć pancerza, bo będą problemy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Prowadnice, stelaż, szkielet szyberdachu w124 2.5 TD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kasjopeja124 |
|
||
Linka prędkościomierza w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gwiazda424 |
|
||
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[w124] odpływy wody z szyberdachu, gdzie dokladnie ida? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | prosiaktag |
|
||
Konserwacja szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamil124 |
|