zabrałem się za uszczelnianie wycieków przy pompie wtryskowej.Niepokoi mnie mały wyciek przy termostacie paliwa. Wymieniłem zużyty wężyk prowadzący od filtra wstępnego do termostatu i chyba jest ok. Zauważyłem , że króciec termostatu można obrócić- mocowany jest za pomocą pierścienia seegera . czy po demontażu pierścienia na termostacie króciec jest jakoś uszczelniony? może oring lub inna uszczelka? ktoś może rozbierał termostat?
0
termostat paliwa wyciek
Rozpoczęty przez japi 65, sie 13 2011 16:44
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 sierpnia 2011 - 16:44
#2
Napisano 13 sierpnia 2011 - 16:50
Jeśli myślimy o tym samym, to wężyk i krociec jest sprzedawany w ASO jako komplet, wraz z oringiem, który to uszczelnia. Niestety nie wiem o jakim aucie mówisz i tym samym rada jest raczej guzik warta.
#3
Napisano 13 sierpnia 2011 - 16:58
króciec jest częścią elementu plastikowego wchodzącego do termostatu ten cały element się obraca więc sądzę że musi być uszczelka. Silnik oczywiście diesel 2,5 jak w prezentacji więc bardzo typowy
#4
Napisano 13 sierpnia 2011 - 17:05
No to oring, można dla pewności sprawdzić w EPC.
Mogę jeszcze strzelić, że średnica wewn. 8mm, ale tutaj pewności brak. Trzeba wyjąć, mierzyć i na zakupy
Mogę jeszcze strzelić, że średnica wewn. 8mm, ale tutaj pewności brak. Trzeba wyjąć, mierzyć i na zakupy
#5
Napisano 13 sierpnia 2011 - 18:51
Robiłem to u siebie. Oring w aso ok 3-4 zł kosztował.
#6
Napisano 15 sierpnia 2011 - 13:13
dzięki za podpowiedzi niebawem spróbuję wymienić
#7
Napisano 10 września 2011 - 21:19
jednak nie ma tam wycieku -pod samochodem wreszcie sucho-dzięki za pomoc
#8
Napisano 24 września 2011 - 19:51
jednak jest mały wyciek- w sklepie z częściami poinformowano mnie ,że nie ma uszczelek do podgrzewacza- pomóżcie z wymiarem oringu to sobie dobiorę zanim rozbiorę go
#9
Napisano 26 września 2011 - 19:15
oring w tymże termostacie paliwa jest dosyć nietypowy,ja nie bawiłem się w jego szukanie,tylko podłożyłem pod niego drugi cienki oring od filtra oleju(odporny na produkty ropopochodne) i całość ciasno złożyłem,bo też mi się zaczął rosić termostat paliwa.
#10
Napisano 26 września 2011 - 22:32
Po co takie kombinacje skoro w aso taki oring poniżej 5 zł kosztuje. Czytacie wszystkie posty!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|