Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Silnik- wysokie obroty 2.0D


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Offline   malyjunak


  • Postów: 424
  • Na forum od: 26 paź 2007
  • Miejscowość: Trzcianka

Napisano 17 listopada 2007 - 18:41

Mam problem z wysokimi obrotami w mojej 190 2.0D. Objawy są takie, że raz mam niskie obroty a raz wysokie. Od znajomego dowiedziałem się, że mam uszkodzony regulator obrotów. Zakupiłem taki regulator:

http://www.allegro.pl/item267738992_reg ... cedes.html

Po jego wymianie okazało się, że obroty są jeszcze wyższe. Na czym polega praca tego czujnika? Po nagrzaniu się silnika powinien zamykać czy otwierać przepływ powietrza i czy jest jakaś różnica w podłączeniu przewodów podciśnieniowych w tym czujniczku?.



#2 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 17 listopada 2007 - 23:06

malyjunak napisał:

, że mam uszkodzony regulator obrotów. Zakupiłem taki regulator:

http://www.allegro.pl/item267738992_reg ... cedes.html

To nie jest regulator obrotów lecz zawór, który się otwiera lub zamyka w pewnych temperaturach, czyli powoduje przepływ podciśnienia lub nie. Zwróć uwagę na siłownik podciśnieniowy który jest właśnie sterowany tym zaworem co zakupiłeś.








Podobne tematy Zwiń