Mam problem z wysokimi obrotami w mojej 190 2.0D. Objawy są takie, że raz mam niskie obroty a raz wysokie. Od znajomego dowiedziałem się, że mam uszkodzony regulator obrotów. Zakupiłem taki regulator:
http://www.allegro.pl/item267738992_reg ... cedes.html
Po jego wymianie okazało się, że obroty są jeszcze wyższe. Na czym polega praca tego czujnika? Po nagrzaniu się silnika powinien zamykać czy otwierać przepływ powietrza i czy jest jakaś różnica w podłączeniu przewodów podciśnieniowych w tym czujniczku?.
0
[w201] Silnik- wysokie obroty 2.0D
Rozpoczęty przez malyjunak, lis 17 2007 18:41
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 17 listopada 2007 - 18:41
#2
Napisano 17 listopada 2007 - 23:06
malyjunak napisał:
, że mam uszkodzony regulator obrotów. Zakupiłem taki regulator:
http://www.allegro.pl/item267738992_reg ... cedes.html
http://www.allegro.pl/item267738992_reg ... cedes.html
To nie jest regulator obrotów lecz zawór, który się otwiera lub zamyka w pewnych temperaturach, czyli powoduje przepływ podciśnienia lub nie. Zwróć uwagę na siłownik podciśnieniowy który jest właśnie sterowany tym zaworem co zakupiłeś.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|