Panowie mam problem ,wymienilem poduszki pod silnikiem i skrzynia biegow a samochodem dalej trzepie juz mi rece opadaja ,moze ktos mial taki przypadek jak moj .Prosze o pomoc z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi
1
trzesie silnikiem
Rozpoczęty przez rod73, wrz 12 2011 19:31
52 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 września 2011 - 19:31
#2
Napisano 12 września 2011 - 20:07
rod73, a założyłeś ori, czy zamienniki jakieś :?:
#3
Napisano 12 września 2011 - 20:17
lemfordera
#4
Napisano 12 września 2011 - 20:21
to prawdopodobnie nie poduszki a coś z pracą silnika
#5
Napisano 12 września 2011 - 20:22
Mam rozumieć że samochodem trzepie jak stoi? Jeśli tak to ja bym się zastanowił nad czymś innym jak poduchy. Spojrzałbym czy obroty silnika są odpowiednie, czy nie za małe albo czy nie falują. Najlepiej dodaj lekko gaz, niech delikatnie wzrosną i jeśli przestanie trząść to znaczy że musisz na tym się skupić. No chyba że chodzi Tobie o inny rodzaj trzepania
#6
Napisano 12 września 2011 - 20:31
Telepie na wolnych obrotach , silnik pracuje rowno i cichutko a obroty wynosza okolo 600 jutro delikatnie podniese obroty gazem zobaczymy
#7
Napisano 13 września 2011 - 00:13
hmm, wydaje mi się że 600 to jednak zbyt mało. To że silnik pracuje równo i cicho to nie znaczy że nie ma problemu z biegiem jałowym nierówna praca silnika to by oznaczało prawdopodobnie że nie pracuje na wszystkich cylindrach. Przypatrz się jeszcze czy oby na pewno wskazówka od obrotów nie wykonuje delikatnych ruchów
#8
Napisano 13 września 2011 - 03:54
A jak z wydechem? Sprawdzałeś czy nigdzie nie obija się o podwozie?
Ja mam wydech glutany i lepiony że aż wstyd na to patrzeć, tłumiki zespawane razem a nie na zacisku, trochę już dziurawe i niestety zespawane tak że nie idą jak trzeba, albo jeden albo drugi gdzieś lekko o budę uwadza, taka fuszerka poprzednich właścicieli :oops:
Ja mam wydech glutany i lepiony że aż wstyd na to patrzeć, tłumiki zespawane razem a nie na zacisku, trochę już dziurawe i niestety zespawane tak że nie idą jak trzeba, albo jeden albo drugi gdzieś lekko o budę uwadza, taka fuszerka poprzednich właścicieli :oops:
#9 Gość__
#10
Napisano 13 września 2011 - 17:13
no to 600 to już o 100 za mało a tolerancja jest tylko 50 ale w takim razie akurat coś takiego już by było trudno stwierdzić bez pomierzenia tych obrotów, bo na oko to jeden powie 600, drugi te 650 czy nawet 700 a jeszcze trzeci powie ze 550 to co opisał kolega rod73 to jak dla mnie wskazuje na problem z biegiem jałowym, ale poczekajmy co sam napisze
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[w201/w124] Hamowanie silnikiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Boss |
|
||
[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy |
HydePark | inutile |
|
||
[W124] Telepie silnikiem do 2000 obr/min 2.5 diesel OM605 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jedrek96 |
|
||
[W201] czarna plama pod silnikiem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marcin921 |
|