Użytkownik Mastur dnia 31 marca 2014 - 14:03 napisał
Ustawienie potencjometra klapy w KE-Jetronic na LPG
#41
Napisano 31 marca 2014 - 21:28
#42
Napisano 01 kwietnia 2014 - 15:49
Użytkownik Lord Zekanda dnia 31 marca 2014 - 21:28 napisał
ale czy skacze w taki sam sposób, opór skaczący "do zera" a opór skaczący w nieskończoność to dwa różne stany.
Opór ma być zbocznikowany (czy jak to się tam nazywa), a przekaźnik rozłączałby główny obwód. Napęcie skakałoby <0,3V.
#43
Napisano 01 kwietnia 2014 - 20:32
Użytkownik Mastur dnia 01 kwietnia 2014 - 15:49 napisał
Użytkownik Mastur dnia 01 kwietnia 2014 - 15:49 napisał
#44
Napisano 02 kwietnia 2014 - 17:52
#45
Napisano 04 kwietnia 2014 - 12:48
Użytkownik Zielonalatarnia edytował ten post 04 kwietnia 2014 - 13:03
#46
Napisano 05 kwietnia 2014 - 08:57
#47
Napisano 05 kwietnia 2014 - 19:45
Wyższe napięcie to info że idzie więcej powietrza.
Po pokręceniu potencjometrem powinieneś tez doregulować sobie imbusem skład.
Nagrzany silnik i sprawna sonda doprowadzi do doregulowania składu - sterownik będzie odpowiednio sterował eha żeby utrzymać skład.
To co regulujecie wpływa bardzo na pracę na zimno oraz w momentach przejściowych(naciskanie i puszczanie gazu) oraz decyduje gdzie będzie sygnał do eha w stanie ustalonym.
Trzeba pamiętać że cis-e nie ma pamięci tymczasowej i nie zapamiętuje tego co było przed wyłaczeniem zapłonu. Czyli zawsze rusza z tego samego miejsca.
Inna regulacja to wymuszenie 0mA na eha i regulacja imbusem aby było w zakresie. Dopiero potem regulacja potencjometrem aby sterownik za bardzo nie zmieniał sygnału eha(to ma tylko doregulowywać). Zajmuje kilka godzin i jest dość żmudna a podczas regulacji okazuje się że i tak nie jest dobrze bo zużyte elementy.
#48
Napisano 05 kwietnia 2014 - 20:29
Użytkownik szymtro dnia 05 kwietnia 2014 - 19:45 napisał
#49
Napisano 05 kwietnia 2014 - 22:37
Użytkownik Lord Zekanda dnia 01 kwietnia 2014 - 20:32 napisał
Użytkownik Lord Zekanda dnia 01 kwietnia 2014 - 20:32 napisał
Użytkownik michal93 dnia 02 kwietnia 2014 - 17:52 napisał
A co do ostatniego postu to się zgadza, trzeba powtarzać ustawianie.
#50
Napisano 06 kwietnia 2014 - 00:44
Ruszenie śrubą zmienia napięcie bo dźwignia zmienia położenie.
Ciekawe jak regulowali w fabryce na nowych elementach - bo to tez pewnie nie było wcale łatwe i szybkie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[W201] Ustawienie świateł przeciwmgłowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[w124] Elektryczny szyberdach - ustawienie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ascorp |
|
||
[KE-Jetronic] Potencjometr klapy spiętrzającej - zamiennik |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | 83dawid83 |
|