Panowie, pomału dorastam do rozstania się z moją nieruchomością i z ciekawości spytam czy jest to w ogóle opłacalne.
Ile mniej więcej liczyć za 300ce z 1992. Auto nie jeździło prawie dwa lata, po nieudanej próbie naprawy silnika stoi i zbiera kurz, coś stuka w silniku. Wszyscy twierdzą, że popychacze, ale po wymianie na nówki stuka dalej, wymienione trochę gumek przy silniku, śruby głowicy, jakieś tam tarcze, klocki, itp.
Link do galerii: http://mb201-124.eu/...ek-beton-300ce/
5
174 odpowiedzi w tym temacie
#161
Napisano 28 maja 2017 - 15:04
#162
Napisano 03 czerwca 2017 - 03:33
Nikt, nic?
#163
Napisano 03 czerwca 2017 - 10:24
Za 5000 biore . A tak na serio, to zależy w jakim stanie jest buda. Jak nie pognita, tylko coś z tym silnikiem jest, to (jak stuka, to mogą być różne rzeczy, nawet panewki), to naprawdę w okolicach 5000 (w okolicach, czyli trochę więcej). Możesz wystawić za 10000, ale i tak przez to stukanie będą chcieli zbić cenę. Jakby było wiadomo, co stuka, to mógłbyś negocjować, a tak to jesteś na trochę przegranej pozycji. Zależy, czy chcesz szybko się pozbyć auta, czy może stać. Jak ma dalej stać, to nawet za ponad 10000 wystaw. Za jakiś czas też ktoś może weźmie.
#164
Napisano 03 czerwca 2017 - 10:55
Jakby było wiadomo co stuka to bym próbował robić. Dyszka wydaje mi się mocno przesadzona, niby nie mam parcia na sprzedaż, ale i chęci do remontowania się skonczyły chyba.
#165
Napisano 03 czerwca 2017 - 11:09
To wystaw za ok. 5000. Pójdzie szybko. I serio bym się zastanowił
#166
Napisano 03 czerwca 2017 - 11:19
Nie szkoda auta sprzedawać?
Nie próbowałeś już więcej drążyć co tak stuka?
Nie próbowałeś już więcej drążyć co tak stuka?
#167
Napisano 03 czerwca 2017 - 17:02
Może i szkoda, wiem że drugi raz nie kupię sobie prędko coupe, ale cóż...
Drążenie już nic nie da, wg mnie trzeba tu kogoś kto się zna, a to ciągnie za sobą albo wydatki albo sprzedaż.
Drążenie już nic nie da, wg mnie trzeba tu kogoś kto się zna, a to ciągnie za sobą albo wydatki albo sprzedaż.
#168
Napisano 04 czerwca 2017 - 10:31
To jak się zdecydujesz na sprzedaż, to daj znać. Zastanowiłbym się nad kupnem
Użytkownik Szarik edytował ten post 04 czerwca 2017 - 10:32
#169
Napisano 04 czerwca 2017 - 12:19
Jak się zdecyduję, na pewno się odezwę i pewnie zamieszczę ogłoszenie w dziale sprzedam.
#170
Napisano 05 czerwca 2017 - 21:41
Wystaw za 12000 i mów, że to zawory stukają i trzeba je wyregulować
A tak na serio, nie lepiej już podmienić motor? słupki M103 chodziły w śmiesznych cenach. Zamiast pchać się w kosztowne remonty (tym bardziej, że to może być piston slap albo coś innego w dole silnika) swap zamyka się w 2000 i z auta wartego 5 tys. robi się auto warte te 10-12 tys.
Ja bym się tak łatwo nie poddał. Za dużo kasy już utopiłem w te samochody
A tak na serio, nie lepiej już podmienić motor? słupki M103 chodziły w śmiesznych cenach. Zamiast pchać się w kosztowne remonty (tym bardziej, że to może być piston slap albo coś innego w dole silnika) swap zamyka się w 2000 i z auta wartego 5 tys. robi się auto warte te 10-12 tys.
Ja bym się tak łatwo nie poddał. Za dużo kasy już utopiłem w te samochody
Użytkownik inutile edytował ten post 05 czerwca 2017 - 21:45
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
Jaka jest fabryczna grubość lakieru |
Mercedes S, CL i SEC | Dargut |
|
|
|
[W124] Z cyklu: co to kurka jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Mercedes w 124 Coupe- mieć albo nie mieć oto jest pytanie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karolkrk |
|
|