Skocz do zawartości




[W124] RENNtech 600E


33 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   qoompel


  • Postów: 1 095
  • Na forum od: 23 lut 2008
  • Miejscowość: Koło/Umień
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 czerwca 2008 - 20:03

Szop napisał:

pod względem spalania 1.9 tdi to z pewnością nie jest :E
Myślę, że spali ze dwie krople więcej niż 2.0 TDI ! :E

Szop napisał:

Tak, chciałbym np. Cayenne Turbo w automacie!
Z tego co wiem, to Cayenne Turbo przy ruszaniu z pedałem gazu w podłodze, wrzuca drugi bieg a przyspiesza do setki w mniej niż 5s. Wszystko wszystkim, ale Porsche potrafi zrobić V8-kę :ok:

A od nośnie wachlowania lewarkiem w mocnych autach - zdecydowanie fajnie jest mieć kijek w czymś mocnym, ale w wielu (wszystkich? ) Mercedesach to gadżet nie na miejscu.



#22 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 29 czerwca 2008 - 20:44

qoompel, racja, choć moim zdaniem w autach o mocach 300 i więcej KM to już tylko automat, najlepiej na łopatki ;-) Kijek to wg mnie zbytnie ryzyko przy takich potworach, no chyba, że opiekuje się nami zaawansowana kontrola trakcji.

#23 Offline   Mofi


  • Postów: 239
  • Na forum od: 26 lis 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 29 czerwca 2008 - 22:06

qoompel napisał:

przyspiesza do setki w mniej niż 5s.

nie,nie,nie

zawsze to jednak po wyżej 5s

#24 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 30 czerwca 2008 - 10:27

A jaka to różnica 4,9 czy 5,2 (dla przykładu mówię)? Takie coś na dobrą sprawę jest ważne na torze tylko, a w obu przypadkach to diabelnie szybko ;-)

#25 Offline   qoompel


  • Postów: 1 095
  • Na forum od: 23 lut 2008
  • Miejscowość: Koło/Umień
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 czerwca 2008 - 22:11

Mofi napisał:

nie,nie,nie
Racja - to Cayenne Turbo S ma 4,8s. Turbo ma 5,1s do setki ;)

Szop napisał:

w obu przypadkach to diabelnie szybko
Myślę, że określenie "diabelnie szybko" nawet w połowie nie oddaje wrażenia przy takim przyspieszaniu :drive:

#26 Offline   Mofi


  • Postów: 239
  • Na forum od: 26 lis 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 01 lipca 2008 - 10:53

qoompel napisał:

Racja - to Cayenne Turbo S ma 4,8s. Turbo ma 5,1s do setki

najnowszy model turbo S

różnicy 0,5 s na torze nie zweryfikuje w różnych autach a jedynie w sprincie na wprost

qoompel napisał:

Myślę, że określenie "diabelnie szybko" nawet w połowie nie oddaje wrażenia przy takim przyspieszaniu :mrgreen:

ehe, ale wszystko do czasu

Człowiek do wszystkiego się potrafi przyzwyczaić. najpierw ból karku, szum w uszach, a po czasie zadaje sobie pytanie... gdzie ta moc ??

#27 Offline   Wojtas.bb


  • Postów: 523
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 01 lipca 2008 - 13:10

Mofi, najszybciej brakuje mocy jak się znajdzie szybszy przeciwnik

#28 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 01 lipca 2008 - 15:29

Proponuję odrzutowiec - i nie ma mocnych :ok:

#29 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 02 lipca 2008 - 10:58

Apropo Cayenne, to trafił mnie taki na światłach. Model Cayenne S (bez turbo :pad: )
Ten model musi jeszcze powąchać spaliny Mercedesowskiego V8 :pad:

Mofi napisał:

Człowiek do wszystkiego się potrafi przyzwyczaić. najpierw ból karku, szum w uszach, a po czasie zadaje sobie pytanie... gdzie ta moc ??
Niestety muszę się zgodzić :sciana:

#30 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 02 lipca 2008 - 11:53

To są już objawy uzależnienia ;-)








Podobne tematy Zwiń