Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika


179 odpowiedzi w tym temacie

#141 Offline   Krzysiek127


  • Postów: 136
  • Na forum od: 27 paź 2016
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W208

Napisano 24 stycznia 2017 - 18:04

Wogole nie da sie przekrecic w zamku po stronie kierowcy. Zamek "stoi".



#142 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 24 stycznia 2017 - 22:41

No to czemu sobie nie przełożysz wkładki z drzwi pasażera do drzwi kierowcy? Mógłbyś wtedy zamykać auto jak człowiek ;)
Sprawdź, co się dzieje jak siedząc w aucie naciśniesz od środka guzik w drzwiach kierowcy.

#143 Offline   Horte


  • Postów: 30
  • Na forum od: 15 sty 2017
  • Miejscowość: Wlkp.
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 stycznia 2017 - 16:44

Czy moglibyście mi podpowiedzieć w które przewody najlepiej podłączyć kierunkowskazy od sterownika centralnego zamka?
Dzięki Waszym doświadczeniom bez problemu podłączyłem sterownik do pompki i wszystko śmiga aż miło. Teraz apetyt mam na podłączenie kierunkowskazów.
Centralkę mam zainstalowaną przy pomoce, pod siedzeniem.

Z góry wielkie dzięki.

#144 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 26 stycznia 2017 - 17:09

Pod siedzeniem od strony lewych tylnych drzwi znajdziesz wiązkę idącą do bagażnika. Tam znajdziesz druty czarno-zielony i czarno-biały.

#145 Offline   Krzysiek127


  • Postów: 136
  • Na forum od: 27 paź 2016
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W208

Napisano 26 stycznia 2017 - 17:38

Wyświetl postUżytkownik Gerri dnia 24 stycznia 2017 - 22:41 napisał

No to czemu sobie nie przełożysz wkładki z drzwi pasażera do drzwi kierowcy? Mógłbyś wtedy zamykać auto jak człowiek ;)
Sprawdź, co się dzieje jak siedząc w aucie naciśniesz od środka guzik w drzwiach kierowcy.

Wciśnięcie guzika w drzwiach kierowcy blokuje tylko te drzwi. Reszta pozostaje otwarta.

#146 Offline   Horte


  • Postów: 30
  • Na forum od: 15 sty 2017
  • Miejscowość: Wlkp.
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 stycznia 2017 - 18:43

Wyświetl postUżytkownik Gerri dnia 26 stycznia 2017 - 17:09 napisał

Pod siedzeniem od strony lewych tylnych drzwi znajdziesz wiązkę idącą do bagażnika. Tam znajdziesz druty czarno-zielony i czarno-biały.

Dzięki. Już wszystko śmiga znaczy się mruga. :)

Jeszcze mam dwa pytania:

1. Zauważyłem, że po zamknięciu z pilota gwiazdę mogę otworzyć dopiero po kilkunastu sekundach. Też tak macie?
2. Czy kombinował już ktoś z Was uruchomienie oświetlenia kabiny z użyciem centralki?

Użytkownik Horte edytował ten post 26 stycznia 2017 - 18:48


#147 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 29 stycznia 2017 - 22:03

Wyświetl postUżytkownik Krzysiek127 dnia 24 stycznia 2017 - 09:42 napisał

Co może być powodem, że:

- zamkiem pasażera zamkne tylko przód,
- zamkiem klapy bagaznika zamkne całe auto..

Podcisnienia są przecież w jednym układzie.
Niby są w jednym, ale nieszczelność w którym z odległych końców układu spowoduje, że siłowniki bliższe "dziury" będą działać słabiej (lub wcale), a te dalej od dziury (lub bliżej pompki będą działać lepiej.
Tu masz pierwsze zadanie - znaleźć bardzo prawdopodobną nieszczelność (najpewniej w bagażniku - siłownik zamka lub klapki wlewu paliwa). Weź sobie kogoś do pomocy (niech obraca kluczem w zamku) a ty wejdź do bagażnika i słuchaj skąd ucieka po załączeniu pompki.

Wyświetl postUżytkownik Krzysiek127 dnia 26 stycznia 2017 - 17:38 napisał

Wciśnięcie guzika w drzwiach kierowcy blokuje tylko te drzwi. Reszta pozostaje otwarta.
A tu mamy drugie uszkodzenie. Tym razem elektryczne. Tutaj jest więcej możliwości:
- uszkodzony styk w siłowniku
- uszkodzona instalacja
- uszkodzony obwód wejściowy w pompce

Użytkownik Gerri edytował ten post 29 stycznia 2017 - 22:07


#148 Offline   Krzysiek127


  • Postów: 136
  • Na forum od: 27 paź 2016
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W208

Napisano 30 stycznia 2017 - 11:17

Szybkie sprostowanie - zamek drzwi pasażera zamyka TYLKO drzwi pasażera. Wcześniej pisałem że kierowcy też, pomyłka.

Ok, wejde do bagaznika i bede nasłuchiwał.

Zmartwił mnie natomiast zblokowany zamek kierowcy :/
No nic, trzeba robić, dziekuje za wskazówki.

#149 Offline   somebody


  • Postów: 32
  • Na forum od: 12 maj 2013
  • Miejscowość: rzeszów
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:190 D

Napisano 30 stycznia 2017 - 19:34

Gerri, Powiedz mi co może być przyczyną że wciśnięcie guzika drzwi pasażera zamyka wszystkie zamki oprócz kierowcy. Od drzwi kierowcy zamknę cały samochód. Pompka chodzi normalnie kilka sekund i się wyłącza.

#150 Offline   somebody


  • Postów: 32
  • Na forum od: 12 maj 2013
  • Miejscowość: rzeszów
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:190 D

Napisano 04 lutego 2017 - 13:21

OK, dzisiaj ciepło na zewnątrz wiec udało mi się rozebrać drzwi. Okazało się ze przewód był zaślepiony śrubką przy samym siłowniku dlatego pompka się wyłączała i nie było oznak spadku ciśnienia a sam siłownik miał uszkodzoną membranę :)








Podobne tematy Zwiń