[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika
#161
Napisano 11 marca 2018 - 20:16
#162
Napisano 11 marca 2018 - 23:01
#163
Napisano 12 marca 2018 - 17:07
Pisałem w tej sprawie do sprzedawcy i odesłał mi schemat wg. którego mam podłączyć centralkę:
Schemat ten był w instukcji, jednak nie był opisany jako schemat dla zamka pneumatycznego, dlatego go zignorowałem. W wolnej chwili podłączę wg. drugiego schematu i dam znać.
#164
Napisano 12 marca 2018 - 19:27
Ja bym narobił facetowi hałasu - wiem jak oni sie tłumaczą: "ja tylko przedrukowuję to, co dostałem od producenta" (często z Chin)
"Ja nie patrzę do każdego pudełka i nie sprawdzam schematów"
To kto ma brać za to odpowiedzialność???? Chyba ten, co sprzedaje! I to on powinien się wykłócać z dostawcą - a nie ty! A jakbyś popalił instalację - kto za to zapłaci?? Oni wszyscy są dobrzy, dopóki leci kasa. Jak jest problem - to umywają ręce. Jak jest duży problem - to zmieniają konto.
#165
Napisano 15 marca 2018 - 21:51
#166
Napisano 15 marca 2018 - 22:25
#167
Napisano 04 października 2019 - 09:04
Może spróbować z drugim niebieskim albo zielonym - też są dwa ? Dodam , że po podłączeniu z powrotem wszystko wraca do normy .
#168
Napisano 04 października 2019 - 19:30
Użytkownik Walus dnia 04 października 2019 - 09:04 napisał
Może spróbować z drugim niebieskim albo zielonym - też są dwa ?
Kiedyś do okrągłej wtyczki na pompce dochodziły tylko trzy przewody. Jak wprowadzono "komfort" to z wtyczki wychodzi sześć przewodów: trzy niebieskie, trzy żółte i trzy zielone.
Każda para jest we wtyczce zwarta: czyli jak chcemy się podpiąć ze sterownikiem, to przecinamy oba kable (tego samego koloru), końce idące z jednego kierunku skręcamy ze sobą i takie coś traktujemy jako JEDEN KABEL do pompki i JEDEN KABEL do instalacji pojazdu. Reszta wg instrukcji dołożonego modułu . Jeżeli natomiast chodzi o kolory, to żółty, niebieski i zielony mają dokładnie takie same zasady działania. Jest obojętne, którym z nich się zajmiesz.
Użytkownik Gerri edytował ten post 04 października 2019 - 19:31
#169
Napisano 18 października 2019 - 09:17
#170
Napisano 18 października 2019 - 09:36
Użytkownik Gerri edytował ten post 18 października 2019 - 09:41
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
[w124] Przeprogramowanie sterownika silnika |
Modyfikacje,Tuning | maan |
|
||
[w124] Hak holowniczy - podłączenie elektryczne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pasiasty |
|