Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika


179 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 28 maja 2009 - 19:31

Upsman podpiolem ten sterownik tak samo jak ty kolego i umnie kiszka nie wiem co jest grane moj to tez Maxicar686 przynajmniej tak pisze na tej smiesznaj instrukcji co byla w pudelku no i kompletna lipa wszystko mam tak jak na twojm zdjeciu podpiete czy mogbys zrobic zdjecie tego twojego sterownika moze masz inny a instrukcje pakuja do wszystkich taka sama ;)



#42 Offline   matstarling


  • Postów: 477
  • Na forum od: 26 lis 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 maja 2009 - 21:17

a jest skonfigurowany do sterowania pneumatykiem? Zupełnie nic nie chodzi? Nawet migacze nie mrugają przy przyciśnięciu przyciskiem?

#43 Offline   upsman


  • Postów: 168
  • Na forum od: 13 lip 2007
  • Miejscowość: Krośniewice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 maja 2009 - 02:06

Przez najbliższe 2-3 dni nie będę miał auta w zasięgu aparatu więc ze zdjęciami może być problem...
Przeciąłeś ten kabelek który wydłuża impuls sterownika do bodajże 4s? Ważne jest też jak podpięte są kable do niebieskiego przewodu (do i od pompki).
Jeśli masz możliwość to zrób zdjęcie jak podpiąłeś się do pompki to może się zauważy jakieś błędy.
Mój sterownik pochodzi od tego gościa tylko że piloty nie mają białych malowań i na wiązce nie ma bezpieczników.
link
Nie było to zapakowane w pudełko tylko w dużą dilerkę i wrzucone do środka kable, sterownik, piloty i instrukcja więc może są różne kompletacje.

#44 Offline   jedrus


  • Postów: 153
  • Na forum od: 02 paź 2007
  • Miejscowość: Płock

Napisano 29 maja 2009 - 10:39

upsman, mam to samo co ty i ni chu chu nie chce działać, podłaczałem już na wiele sposobów i nic :old: jak nie będzie padać to się za to wezme bo mnie już denerwuje...

#45 Offline   matstarling


  • Postów: 477
  • Na forum od: 26 lis 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 maja 2009 - 11:29

jedrus napisał:

podłaczałem już na wiele sposobów
Jak to na wiele sposobów? Przecież jest tylko jeden i właściwy... :?:

#46 Offline   upsman


  • Postów: 168
  • Na forum od: 13 lip 2007
  • Miejscowość: Krośniewice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 maja 2009 - 12:00

Cytat

Przecież jest tylko jeden i właściwy...
...i to niestety prawda.

A ta diodka na pilocie mruga? Próbowałeś drugim pilotem? Może słaba bateria w pilocie? Totalne zero reakcji?
Może trafiłeś na uszkodzony sprzęt albo jeśli piszesz że podłączałeś na różne sposoby sam go uszkodziłeś...

To może dodam opis do zdjęcia:
-przewody czerwony i żółty z czarnym paskiem łączymy z "+" (czerwony z białym paskiem w instalacji samochodu),
-przewody czarny i żółty podłączamy do "-" (brązowy),
-przewody pomarańczowy i biały z czarnym paskiem łączymy ze sobą,
PRZECINAMY NIEBIESKI PRZEWÓD WYCHODZĄCY Z OKRĄGŁEJ WTYCZKI PRZY POMPCE
-przewód pomarańczowy z czarnym paskiem podłączamy do niebieskiego idącego w kierunku zamka drzwi,
-przewód biały podłączamy do niebieskiego idącego do pompki.
Oczywiście przecinamy cienki czarny kabelek żeby wydłużyć sygnał dla zamka pneumatycznego.

#47 Offline   matstarling


  • Postów: 477
  • Na forum od: 26 lis 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 maja 2009 - 13:03

Proponuje sprawdzić również bezpieczniki, bo lubią się przepalać przy tego typu podłączeniach :?:

#48 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 30 maja 2009 - 21:59

Jeszcze jedna rzecz.

Jak ktoś będzie montował alarm to proszę też rozważyć istniejącą instalację włącznika awaryjnych.

Ma oddzielne przewody i wtyczkę (od strony bezpieczników) w której są wszystkie potrzebne sygnały (zasilanie z bezpiecznikiem, plus po stacyjce, masa, światła kierunkowskazów L i R) wypina się i wyciąga się kawałek więc można wygodnie dolutować kabelki do samych tulejek).

#49 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 01 czerwca 2009 - 16:02

No dobra panowie mam problem moj zamek w dzwiach od strony kierowcy nie dziala tak jak trzeba bo kluczykiem otwieram tylko drzwi kierowcy a z klapy bagaznika i od strony pasazera otwiera mnie cale auto :) chyba mam walniety zamek w dzwiach od kierowcy ale dopiero teraz wyszlo bo zawsze uzywale tego w klapie bagaznika czy moge wpjac sie w inny przewod niz ten niebieski czy musze kupic nowy zamek :P

#50 Offline   upsman


  • Postów: 168
  • Na forum od: 13 lip 2007
  • Miejscowość: Krośniewice
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 czerwca 2009 - 16:45

Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale sterowanie w prawych i lewych drzwiach jest analogiczne (czyli tniemy zamiast niebieskiego zielony przewód- bo żółty jest chyba od zamka klapy).
Ale może ktoś bardziej obeznany ode mnie się wypowie ;-) .








Podobne tematy Zwiń