Upsman podpiolem ten sterownik tak samo jak ty kolego i umnie kiszka nie wiem co jest grane moj to tez Maxicar686 przynajmniej tak pisze na tej smiesznaj instrukcji co byla w pudelku no i kompletna lipa wszystko mam tak jak na twojm zdjeciu podpiete czy mogbys zrobic zdjecie tego twojego sterownika moze masz inny a instrukcje pakuja do wszystkich taka sama
5
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika
Rozpoczęty przez matstarling, lis 26 2007 13:33
179 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 28 maja 2009 - 19:31
#42
Napisano 28 maja 2009 - 21:17
a jest skonfigurowany do sterowania pneumatykiem? Zupełnie nic nie chodzi? Nawet migacze nie mrugają przy przyciśnięciu przyciskiem?
#43
Napisano 29 maja 2009 - 02:06
Przez najbliższe 2-3 dni nie będę miał auta w zasięgu aparatu więc ze zdjęciami może być problem...
Przeciąłeś ten kabelek który wydłuża impuls sterownika do bodajże 4s? Ważne jest też jak podpięte są kable do niebieskiego przewodu (do i od pompki).
Jeśli masz możliwość to zrób zdjęcie jak podpiąłeś się do pompki to może się zauważy jakieś błędy.
Mój sterownik pochodzi od tego gościa tylko że piloty nie mają białych malowań i na wiązce nie ma bezpieczników.
link
Nie było to zapakowane w pudełko tylko w dużą dilerkę i wrzucone do środka kable, sterownik, piloty i instrukcja więc może są różne kompletacje.
Przeciąłeś ten kabelek który wydłuża impuls sterownika do bodajże 4s? Ważne jest też jak podpięte są kable do niebieskiego przewodu (do i od pompki).
Jeśli masz możliwość to zrób zdjęcie jak podpiąłeś się do pompki to może się zauważy jakieś błędy.
Mój sterownik pochodzi od tego gościa tylko że piloty nie mają białych malowań i na wiązce nie ma bezpieczników.
link
Nie było to zapakowane w pudełko tylko w dużą dilerkę i wrzucone do środka kable, sterownik, piloty i instrukcja więc może są różne kompletacje.
#44
Napisano 29 maja 2009 - 10:39
upsman, mam to samo co ty i ni chu chu nie chce działać, podłaczałem już na wiele sposobów i nic jak nie będzie padać to się za to wezme bo mnie już denerwuje...
#45
Napisano 29 maja 2009 - 11:29
jedrus napisał:
podłaczałem już na wiele sposobów
#46
Napisano 29 maja 2009 - 12:00
Cytat
Przecież jest tylko jeden i właściwy...
A ta diodka na pilocie mruga? Próbowałeś drugim pilotem? Może słaba bateria w pilocie? Totalne zero reakcji?
Może trafiłeś na uszkodzony sprzęt albo jeśli piszesz że podłączałeś na różne sposoby sam go uszkodziłeś...
To może dodam opis do zdjęcia:
-przewody czerwony i żółty z czarnym paskiem łączymy z "+" (czerwony z białym paskiem w instalacji samochodu),
-przewody czarny i żółty podłączamy do "-" (brązowy),
-przewody pomarańczowy i biały z czarnym paskiem łączymy ze sobą,
PRZECINAMY NIEBIESKI PRZEWÓD WYCHODZĄCY Z OKRĄGŁEJ WTYCZKI PRZY POMPCE
-przewód pomarańczowy z czarnym paskiem podłączamy do niebieskiego idącego w kierunku zamka drzwi,
-przewód biały podłączamy do niebieskiego idącego do pompki.
Oczywiście przecinamy cienki czarny kabelek żeby wydłużyć sygnał dla zamka pneumatycznego.
#47
Napisano 29 maja 2009 - 13:03
Proponuje sprawdzić również bezpieczniki, bo lubią się przepalać przy tego typu podłączeniach
#48
Napisano 30 maja 2009 - 21:59
Jeszcze jedna rzecz.
Jak ktoś będzie montował alarm to proszę też rozważyć istniejącą instalację włącznika awaryjnych.
Ma oddzielne przewody i wtyczkę (od strony bezpieczników) w której są wszystkie potrzebne sygnały (zasilanie z bezpiecznikiem, plus po stacyjce, masa, światła kierunkowskazów L i R) wypina się i wyciąga się kawałek więc można wygodnie dolutować kabelki do samych tulejek).
Jak ktoś będzie montował alarm to proszę też rozważyć istniejącą instalację włącznika awaryjnych.
Ma oddzielne przewody i wtyczkę (od strony bezpieczników) w której są wszystkie potrzebne sygnały (zasilanie z bezpiecznikiem, plus po stacyjce, masa, światła kierunkowskazów L i R) wypina się i wyciąga się kawałek więc można wygodnie dolutować kabelki do samych tulejek).
#49
Napisano 01 czerwca 2009 - 16:02
No dobra panowie mam problem moj zamek w dzwiach od strony kierowcy nie dziala tak jak trzeba bo kluczykiem otwieram tylko drzwi kierowcy a z klapy bagaznika i od strony pasazera otwiera mnie cale auto chyba mam walniety zamek w dzwiach od kierowcy ale dopiero teraz wyszlo bo zawsze uzywale tego w klapie bagaznika czy moge wpjac sie w inny przewod niz ten niebieski czy musze kupic nowy zamek
#50
Napisano 01 czerwca 2009 - 16:45
Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale sterowanie w prawych i lewych drzwiach jest analogiczne (czyli tniemy zamiast niebieskiego zielony przewód- bo żółty jest chyba od zamka klapy).
Ale może ktoś bardziej obeznany ode mnie się wypowie ;-) .
Ale może ktoś bardziej obeznany ode mnie się wypowie ;-) .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
[w124] Przeprogramowanie sterownika silnika |
Modyfikacje,Tuning | maan |
|
||
[w124] Hak holowniczy - podłączenie elektryczne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pasiasty |
|