Użytkownik Dziku edytował ten post 15 stycznia 2014 - 19:19
11
[W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu
Rozpoczęty przez Gość, lis 08 2011 10:21
294 odpowiedzi w tym temacie
#221
Napisano 15 stycznia 2014 - 19:18
Rysunki (co prawda tylko takie poglądowe) i nawet numery przyrządów są w tej instrukcji. Jeśli masz jakiś dostęp do ASO żeby wykombinować te przyrządy to będziesz miał robotę ułatwioną. Bardzo łatwo jest skantować tłok przy składaniu skrzyni co skutkuje uszczerbieniem powierzchni uszczelniających w korpusie. Ja już prawie zrobiłem swoją wersję oprzyrządowania, tylko teraz siedzę na delegacji i nie mam weny jakoś żeby to dokończyć...
#222
Napisano 19 stycznia 2014 - 19:21
Skrzynka rozdzielcza jest ok, Nie ma nadmiaru oleum. Widzialem slady czerwonego silikonu na łączeniu z automatem, czyli ktoś dlubal w automacie albo w skrzynce rozdzelczej. póki co wszystko gra.
Zapowiada się tylko wymiana osłon przegubów z przodu,. jeden już do wymiany, czyli kolejny weekend w kanale
Zapowiada się tylko wymiana osłon przegubów z przodu,. jeden już do wymiany, czyli kolejny weekend w kanale
#223
Napisano 20 stycznia 2014 - 19:57
S124 300TE 4MATIC VIN, WDB1242901F210785 Wrocław melduje swoje istnienie i wyraża wdzięczność za dotychczasową pomoc biernie zaciąganą z tutejszego tematu
.
.
#224
Napisano 30 stycznia 2014 - 00:18
witam jaka powinna być rezystancja tylnego czujnika abs i przednich ?
Szukam i niewidze !
Szukam i niewidze !
#225
Napisano 30 stycznia 2014 - 10:43
Przednie: 0,85-2,3 kOhm
Tylny: 0,6-1,6 kOhm
Tyle, że pomiar oporności to często strata czasu. Czujnik może być nawet oderwany, a wynik będzie ok bo zmierzysz oporność słonej wody, która naleciała w kabel. Lepiej mierzyć czy czujnik indukuje napięcie (miernik na AC V) podczas kręcenia koła.
Tylny: 0,6-1,6 kOhm
Tyle, że pomiar oporności to często strata czasu. Czujnik może być nawet oderwany, a wynik będzie ok bo zmierzysz oporność słonej wody, która naleciała w kabel. Lepiej mierzyć czy czujnik indukuje napięcie (miernik na AC V) podczas kręcenia koła.
#226
Napisano 30 stycznia 2014 - 21:06
Dzięki za info kolego i pomoc .
Jeden czujnik walnięty nic niewskazuje z błysania terz niewiele wyszło kontrolka 4matic zapalała się przy zwarciu a potem nic nie błyskała .
Wymiene czujnik i zobaczymy .
Jeden czujnik walnięty nic niewskazuje z błysania terz niewiele wyszło kontrolka 4matic zapalała się przy zwarciu a potem nic nie błyskała .
Wymiene czujnik i zobaczymy .
#227
Napisano 16 lutego 2014 - 19:15
Witam ponownie
Mam problem z odczytaniem błendów z 4mata .Po zwarciu nie wyświetla błendów .
Z absem jest ta sama bajka.A asr pokazał 9 błyśnięć.Co to oznacza i jeszcze jedno po wymianie przewodu ciśnieniowego od zhemu tego co idze pod śilnikiem od pompy zaczeło
coś wyć nie słychać tego na zewnątrz tylko jak siedzi się w środku i wzrasta wraz z obrotami śilnika wie ktoś co to może być????
Mam problem z odczytaniem błendów z 4mata .Po zwarciu nie wyświetla błendów .
Z absem jest ta sama bajka.A asr pokazał 9 błyśnięć.Co to oznacza i jeszcze jedno po wymianie przewodu ciśnieniowego od zhemu tego co idze pod śilnikiem od pompy zaczeło
coś wyć nie słychać tego na zewnątrz tylko jak siedzi się w środku i wzrasta wraz z obrotami śilnika wie ktoś co to może być????
#228
Napisano 16 lutego 2014 - 19:30
Po pierwsze, jak 4matic, to nie ma ASR. ABS nie jest diagnozowalny, więc nie wiem, z czego i jak wybłyskiwałeś te błędy.
Po drugie, jak dorobisz ten przewód jako zwykły ciśnieniowy, to właśnie pojawia się takie brzęczenie w okolicach wyspy zaworowej. Oryginalny przewód ma w środku tłumik zapobiegający takim hałasom.
Po drugie, jak dorobisz ten przewód jako zwykły ciśnieniowy, to właśnie pojawia się takie brzęczenie w okolicach wyspy zaworowej. Oryginalny przewód ma w środku tłumik zapobiegający takim hałasom.
#229
Napisano 16 lutego 2014 - 21:03
Takigo jak orginał czyli z podwujnym oplotem parcianym niemogłem nigdzie dostać więc założylem z stalowym oplotem .
A co do tych błendów to asr odczytalem zwierając pin 1 i chyba 8lub9.
Gdzie mieści się ta wyspa zaworowa ja posiadam kombi
A co do tych błendów to asr odczytalem zwierając pin 1 i chyba 8lub9.
Gdzie mieści się ta wyspa zaworowa ja posiadam kombi
#230
Napisano 17 lutego 2014 - 08:07
Wyspa zaworowa jest pod samochodem, na wysokości tylnej kanapy, z prawej strony.
Załóż oryginalny używany przewód, to przestanie brzęczeć - wielokrotnie przetestowane i sprawdzone.
http://mb201-124.eu/...iagnostycznych/
Tu masz rozpiskę złącz.
Załóż oryginalny używany przewód, to przestanie brzęczeć - wielokrotnie przetestowane i sprawdzone.
http://mb201-124.eu/...iagnostycznych/
Tu masz rozpiskę złącz.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|
||
Szyber zamyka się po centymetrze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gwe201 |
|
||
Sprawdzenie numerow czesci do danego modelu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matjag556 |
|
||
[W201] z klimatyzacją. Podciśnieniowe sterowanie obiegiem zamkniętym i nawiewami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|