Kierownica jest inna, także wymiana na niewytarta graniczy z cudem. Dziś miałem nieprzyjemność to robić, poszła do obszycia. Jak wróci porobię zdjęcia.
11
[W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu
Rozpoczęty przez Gość, lis 08 2011 10:21
294 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 09 listopada 2011 - 21:00
#12
Napisano 09 listopada 2011 - 21:07
robson99 napisał:
Kierownica jest inna
A możesz zdradzić więcej szczegółów czym się te kierownice różnią?
#13 Gość__
Napisano 09 listopada 2011 - 21:42
Odpowiedź znajdziesz w wątkach które warto tu przykleić
jak-dziala-4matic-w-w124-vt13435.htm?hilit=4matic
w124-30d-4matic-automat-opinie-vt2293.htm?highlight=4x4
jak-dziala-4matic-w-w124-vt13435.htm?hilit=4matic
w124-30d-4matic-automat-opinie-vt2293.htm?highlight=4x4
#14
Napisano 10 listopada 2011 - 12:23
Kombinowałem też z kierownicą w swoim 4maticu i bez problemu udało mi się odkręcić ten ślizg od kierownicy i przełożyć do innej. Same kierownice się nie różniły. Dodam że to były kierownice z poduszką.
Z ciekawostek dotyczących wymiany kierownicy dodam że moduł do poduszek z 124 współpracuje też z innymi poduszkami z nowszych np z 202,208,129,170. Same kierownice bez przeróbek pasują tylko do E klasy.
Z ciekawostek dotyczących wymiany kierownicy dodam że moduł do poduszek z 124 współpracuje też z innymi poduszkami z nowszych np z 202,208,129,170. Same kierownice bez przeróbek pasują tylko do E klasy.
#15
Napisano 10 listopada 2011 - 13:41
Ślizgi to nie problem, ale klakson jest inaczej podłączony, a na samym przewodzie klaksonu są dwie dziwne rzeczy na wysokości górnych ramion.
#17
Napisano 28 listopada 2011 - 08:07
Witam, jaki jest numer katalogowy z FEBI dla tylnych tuleji przedniego wahacza? Bo kopiłem niby zestaw naprawczy jednego wahacza bo tulejki miały być takie same a tu lipa.
#18 Gość__
Napisano 28 listopada 2011 - 09:05
Smoła napisał:
bo tulejki miały być takie same a tu lipa.
Sprawdziłeś to w katalogu Febi?
Musisz kolego sobie sam poszukać. Ja nie wymieniałem i tak jak Ci pisałem niżej (mogą pasować), trochę własnej inwencji, pracujemy dopiero nad tematem :roll:
#19
Napisano 28 listopada 2011 - 12:38
Zrobiłem małe dochodzenie odnośnie tych tulei i nie jest tak wesoło...Wg. EPC do 4Matic'ów przychodziły dwa rodzaje tych tulei:
-> A124 330 04 75 do numeru identyfikacyjnego B711095
-> A124 330 08 75 od numeru identyfikacyjnego B711096
Dla numeru wcześniejszego (...04 75) znalazłem tylko taką fotkę:
Tutaj fotorelacja jak gość wymienia te tuleje u siebie(zdjęcia na dole, nie przerażać się krzaczkami).
Udało mi się też znaleźć zdjęcie zestawu późniejszego(...08 75):
Nie wiem na czym polegają różnice między tymi numerami, ale na pewno nie są zamienne, bo by to w EPC było zaznaczone.
Na pewno nie jest to samo, co w standardowych W124:
-> A124 330 05 75 do numeru identyfikacyjnego F204091 (FEBI FE08561)
-> A124 330 06 75 od numeru identyfikacyjnego F204092 (FEBI FE09674)
Jeśli chodzi o zamienność z w201 to znalazłem tylko coś takiego:
-> A124 330 07 75 dla samochodów z zawieszeniem sportowym(FEBI FE14233)
Wygląda podobnie do tego na pierwszym zdjęciu, jednak należałoby to stwierdzić organoleptycznie przy użyciu suwmiarki i porównaniu z oryginałem, który siedział w wahaczu.
-> A124 330 04 75 do numeru identyfikacyjnego B711095
-> A124 330 08 75 od numeru identyfikacyjnego B711096
Dla numeru wcześniejszego (...04 75) znalazłem tylko taką fotkę:
Tutaj fotorelacja jak gość wymienia te tuleje u siebie(zdjęcia na dole, nie przerażać się krzaczkami).
Udało mi się też znaleźć zdjęcie zestawu późniejszego(...08 75):
Nie wiem na czym polegają różnice między tymi numerami, ale na pewno nie są zamienne, bo by to w EPC było zaznaczone.
Na pewno nie jest to samo, co w standardowych W124:
-> A124 330 05 75 do numeru identyfikacyjnego F204091 (FEBI FE08561)
-> A124 330 06 75 od numeru identyfikacyjnego F204092 (FEBI FE09674)
Jeśli chodzi o zamienność z w201 to znalazłem tylko coś takiego:
-> A124 330 07 75 dla samochodów z zawieszeniem sportowym(FEBI FE14233)
Wygląda podobnie do tego na pierwszym zdjęciu, jednak należałoby to stwierdzić organoleptycznie przy użyciu suwmiarki i porównaniu z oryginałem, który siedział w wahaczu.
#20
Napisano 29 listopada 2011 - 12:08
Dodam od siebie, że dzwoniłem przed chwilą do Mercedesa i pani mi oznajmił że można kupić cały zestaw naprawczy na jeden wahacz dolny w cenie 478zł kpl. Podpytałem tez o w/w numery tulejek, to niestety żaden nie pasował do mojego.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|
||
Szyber zamyka się po centymetrze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gwe201 |
|
||
Sprawdzenie numerow czesci do danego modelu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matjag556 |
|
||
[W201] z klimatyzacją. Podciśnieniowe sterowanie obiegiem zamkniętym i nawiewami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|