Robota prosta jak ... Jedyne na co trzeba uważać to dobre podparcie wahacza i żeby nie wyciągnąć półosi z przedniego mostu
11
[W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu
Rozpoczęty przez Gość, lis 08 2011 10:21
287 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 16 stycznia 2012 - 22:13
#52
Napisano 16 stycznia 2012 - 22:52
półośki tak łatwo się nie wyciągnie a co do sworzni Darul to wymiana jest prosta i u mnie nawet bez młotka się obyła (co prawda tylko demontaż) ale wd40 na pewno nie zaszkodzi.
#53 Gość_darul_
Napisano 25 lutego 2012 - 11:35
Panowie czy końcowy tłumik różni się od zwykłej wersji? Wydaje mi się że tak, ma ktoś jakiś rysuneczek?
#55 Gość_darul_
Napisano 26 lutego 2012 - 15:50
Dziku, podziękował.
#56
Napisano 27 lutego 2012 - 00:06
Panowie, s124 4matic da się posadzić na glebie? Czy mogą wystąpić jakies mechaniczne przeszkody? Da się wstawić zwykłe sprężyny, nie z 4-matic?
#57
Napisano 27 lutego 2012 - 11:26
Popatrz sobie na swoją sprężynę z przodu i sam odpowiedz sobie na pytanie: czy można wsadzić zwykłą sprężynę...
Musiałbyś wyrzucić półosie. Z tyłem nie ma problemu, bo sprężyny są standardowe.
Możesz wrzucić fotkę jak teraz stoi Twój samochód? Chcę porównać ze swoim, bo wydaje mi się, że mam przód za nisko.
#58 Gość_darul_
Napisano 27 lutego 2012 - 12:55
Wydaje mi się że kolega tak tylko pyta, bo nie widzę 4MATIC w jego profilu.
Był kiedyś na forum kolega, który miał sedana 4x4. Obciął od góry zwoje i posadził auto.
Był kiedyś na forum kolega, który miał sedana 4x4. Obciął od góry zwoje i posadził auto.
#59
Napisano 27 lutego 2012 - 19:00
Wiem jak wygląda sprężyna i wiem, że może nie być łatwo, myślałem, że ktoś już opracował jakiś patent.
Ucinać sprężynę ... nie tędy droga. To ma bezpiecznie jeździć, nie tylko wyglądać.
Pogrzebie jeszcze, ale czuję, że temat raczej ciężki.
Ucinać sprężynę ... nie tędy droga. To ma bezpiecznie jeździć, nie tylko wyglądać.
Pogrzebie jeszcze, ale czuję, że temat raczej ciężki.
#60
Napisano 27 lutego 2012 - 19:55
Możesz próbować montować sprężyny o cieńszym drucie (były ich 3 średnice) przez co bardziej miękkie, wtedy auto siądzie niżej.Ale to też nieciekawe rozwiązanie.A zamienników nikt nie produkuje.Jeszcze jeden pomysł, ale to już total rzeźba paździerz to przesunąć kielichy sprężyn wyżej...tylko zapewne całą geometrię wtedy trafi szlag...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje | SLA |
|
||
Szyber zamyka się po centymetrze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gwe201 |
|
||
Sprawdzenie numerow czesci do danego modelu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matjag556 |
|
||
[W201] z klimatyzacją. Podciśnieniowe sterowanie obiegiem zamkniętym i nawiewami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|