Koledzy mam Mercedesa C220D i chciałbym zwiększyć wydajność silnika , czy jest możliwość z tego wolnossaka wyciągnąć jeszcze pare koników?
Bo większość mówi ,że raczej nic się nie da (nie chodzi mi o przyrost mocy o 50km tylko o 5-10km).
0
Wydajność Silnika
Rozpoczęty przez BIZONIK5, lis 12 2011 09:34
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 listopada 2011 - 09:34
#2
Napisano 12 listopada 2011 - 17:39
Taki przyrost to uzyskasz wymieniając filtry paliwa i powietrza na markowe (mann, knecht, k&n) oraz olej o lepszej jakości (pełne sytetyki dobrej marki np. liqui moly)... Dla wysłużonego silnika to jest szansa żeby pare zamulonych koników wróciło do akcji
#3
Napisano 12 listopada 2011 - 18:16
Tak tylko tej mocy nawet nie odczujesz...
#4
Napisano 12 listopada 2011 - 21:13
moja Babcia ma tylko troszkę ponad 183tyś , a co czytałem coś o regulacji pompy wtryskowej wykonaniu korzystniejszego układu dolotowego powietrza
wykonanie indywidualnego układu wydechowego? , czy też większe wtryski czy coś dadzą różnicę , może jakieś końcówki wtrysków od 250D? przecież te 5-10KM to napewno da radę jakoś wygrzebać nawet z tego wolnossaka.
wykonanie indywidualnego układu wydechowego? , czy też większe wtryski czy coś dadzą różnicę , może jakieś końcówki wtrysków od 250D? przecież te 5-10KM to napewno da radę jakoś wygrzebać nawet z tego wolnossaka.
#5
Napisano 14 listopada 2011 - 12:42
A nie taniej po prostu zmienić auto na takie z mocniejszym silnikiem?
Silnik wolnossący ma to do siebie, że ciężko jest w nim osiągnąć podwyższenie mocy którą da się odczuć.
Silnik wolnossący ma to do siebie, że ciężko jest w nim osiągnąć podwyższenie mocy którą da się odczuć.
#6
Napisano 14 listopada 2011 - 17:12
wiem o tym , ale nie właśnie sęk w tym że niechciałbym zmieniać a nie chodzi mi o przyrost mocy o 50KM tylko o kilka tym bardziej ,że 250D jest identyczny w wyglądzie tylko nie mam pojęcia jak wyciągneli z niego 113KM o 20 więcej niż w 2.2D może jakieś części z tamtego pozwolą podnieść moc?
#7
Napisano 14 listopada 2011 - 17:14
Po pierwsze to miedzy 2.5 a 2.2 jest 300cm3 różnicy pojemności skokowej. To tak jakbyś porównywał M103 2.6 i 3.0. Silniki takie same a jednak 2.6 ma 160 koni a 3.0 180. Dlaczego?
#8
Napisano 14 listopada 2011 - 17:33
BIZONIK5 napisał:
250D jest identyczny w wyglądzie
BIZONIK5, - jeżeli masz takie pojęcie, to chyba nie mamy o czym tutaj rozmawiać... doczytaj, doedukuj się i wtedy szukaj porady.
#9
Napisano 14 listopada 2011 - 20:41
BIZONIK5 napisał:
może jakieś części z tamtego pozwolą podnieść moc?
Tak, jest taki zestaw - dodatkowy, piaty cylinder, piaty wtryskiwacz, piata sekcja pompy wtryskowej itp
Wg mnie nie podniesiesz mocy tego silnika bez powaznych nakładów finansowych - nic sie z tym nie da zrobić, ewentualnie przestawic kąt wtrysku na pompie (o ile w tym gównianym Lucasie który jest w 2.2D jest to możliwe) ale będzie czadził jak lokomotywa
#10
Napisano 14 listopada 2011 - 20:52
ale 10 koni więcej będzie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
[w201] poduszki silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | snazik88 |
|