Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Zegary - palą sie wszystkie kontrolki


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   zedziore


  • Postów: 5
  • Na forum od: 29 sie 2007
  • Miejscowość: Łódź

Napisano 28 listopada 2007 - 11:28

Witam,

mam problem z moją 124-ką 300E.
samochód nie jest pierwszej młodości bo z 1985.
pojawił się następujący problem:
pewnego dnia na tablicy pod zegarami zapaliły się wszystkie lampki za wyjątkiem lampki sygnalizującej światła drogowe.
pojechałem do pracy i niestety drogę powrotną musiałem już przebyć na holu.
rozładował się akumulator.

Co może być przyczyną awarii??
z moich ustaleń wynika że może to być alternator.

Miał już ktoś taki problem??

Pozdro

zmieniono tytuł



#2 Offline   szafa


  • Postów: 6 374
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 28 listopada 2007 - 11:32

dokladnie... brak ladowania

#3 Offline   zedziore


  • Postów: 5
  • Na forum od: 29 sie 2007
  • Miejscowość: Łódź

Napisano 28 listopada 2007 - 22:28

Dzięki za potwierdzenie moich wątpliwości.

Teraz pytanie to forumowiczów z Łodzi, czy znacie jakiś dobry zakład gdzie dokonają
naprawy alternatora, powiedziano mi, że idzie go naprawić.

pozdro

#4 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 listopada 2007 - 22:35

Nigdy tam nic nie robilem, ale slyszalem ze dobry...

http://www.alternato...pl/kontakt.html

#5 Offline   zedziore


  • Postów: 5
  • Na forum od: 29 sie 2007
  • Miejscowość: Łódź

Napisano 28 listopada 2007 - 22:45

Ok dzięki bardzo.

Będę musiał się tam zjawić.

#6 Offline   Pepis


  • Postów: 572
  • Na forum od: 21 wrz 2007
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 listopada 2007 - 22:52

Może wystarczy wymiana szczotek?

#7 Offline   jjanicki


  • Postów: 491
  • Na forum od: 06 lut 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 listopada 2007 - 10:59

Pepis napisał:

Może wystarczy wymiana szczotek?
Dokładnie - kup regulator napięcia i go wymień sam - to nic trudnego...
Po tym powinno być wszystko OK. Chyba, że pierścienie w alternatorze się wytarły albo inna usterka w instalacji jest.

#8 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 29 listopada 2007 - 11:32

Pozwolę sobie tylko dodać, że kolega ma pewnie alternator starego typu (jeśli jest oryginalny) z metalową tylną obudową. A jeśli chodzi o regulator są dwa rodzaje.
Demontuje się go odkręcając dwie śrubki śrubokrętem krzyżakowym.








Podobne tematy Zwiń