Skocz do zawartości




- - - - -

(W201) Demontaż zegarów.


68 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   sarbel


  • Postów: 950
  • Na forum od: 04 sie 2010
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 grudnia 2011 - 19:01

Ależ Klata ,zgadzam się że ślad może zostać.Ale jak to wieszcz mówił 'myślenie nie boli' więc można toto tak wepchnąć że śladu nie będzie.Trzeba być ostrożnym.W 201 ,faktycznie trzeba wetknąć rękę pod deskę jak piszesz i wyczepić linkę(o ile jest oryginał).Tyle że ,jeżeli rączka jest taka jak moja to już nie ma miejsca na jakikolwiek ruch i wtedy taka wykrzywiona szprycha to jedyne wyjście.
W zasadzie przyrząd powinien być spłaszczony,można kupić oryginał,jest to narzędzie specjalne w cenie 15 euro za sztukę w sklepie (za szprychę :hahaha:) .



#12 Offline   DirtyBoyz


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 kwi 2011
  • Miejscowość: Ostróda
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 grudnia 2011 - 18:21

Ja napisałem, że trzeba zdjąć kierownice bo jeżeli robimy to pierwszy raz to jest najlepiej bo wszystko widzimy dokładnie i nie musimy mieć żadnej szprychy ani demontować nawiewów ani martwić się żeby czegoś nie połamać. No i najłatwiej je wyjąć bez kierownicy. Ale jak już to kiedyś robiliśmy to wiemy co gdzie i jak i jest nam już łatwiej ;)

#13 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 20 grudnia 2011 - 08:52

Kierownica fabrycznie jest przykręcona śrubą posmarowaną klejem, więc jak jej wczesniej nickt nie ruszał to sie więcej z nią namęczycie niż z zegarami

#14 Offline   misia


  • Postów: 95
  • Na forum od: 07 kwi 2011
  • Miejscowość: Porszewice
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:ford taurus,ford fokus

Napisano 21 grudnia 2011 - 22:07

Ja w ostatnim tygodniu wyjmowałam 2 razy zegary sposobem na czuja i tak jak Klata to opisał tylko ,że 2min to na pewno nie są i rozmiar dłoni też ma znaczenie.Jednak wyjęcie to jeszcze ok ale założenie linki z powrotem nie sądzę ,żeby należało do najłatwiejszych i dodam ,że z demontowanie dolotu nawiewu bo to raczej zbędne .

Użytkownik misia edytował ten post 21 grudnia 2011 - 22:08


#15 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 21 grudnia 2011 - 22:34

ja nei wsadzę ręki jak nie wyjmę rury powietrza :) a linkę nakręcić to pryszcz w sumie. Dobrze wsadzić i nakręcić ;) Ale dobrze Ci się udało :bravo:

#16 Offline   marcinszar


  • Postów: 8
  • Na forum od: 06 mar 2012
  • Miejscowość: Okolice Hajnówki
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 maja 2012 - 09:43

Mam pytanie :
Jakiego typu żarówki są używane do podświetlania zegarów ??
bo nigdzie nie mogę znaleść :/

#17 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 09 maja 2012 - 13:13

W5W kolego :)

#18 Offline   marcinszar


  • Postów: 8
  • Na forum od: 06 mar 2012
  • Miejscowość: Okolice Hajnówki
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 maja 2012 - 16:00

dzięki :D

#19 Offline   DanielB


  • Postów: 513
  • Na forum od: 17 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 maja 2012 - 16:17

W5W są zbyt mocne, powinny być W3W.

#20 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 09 maja 2012 - 16:19

Ja mam W5W i nic mi nie palą ;)








Podobne tematy Zwiń