Witam
Polonez zakupiony 13 marca 2010 roku. stan nie powalał silnik nie działał ogólnie cały do remontu.
Zacząłem od demontażu wszystkiego i wyszukiwania po allegro i znajomych części duperelek itp.
W miedzy czasie rozbierałem dwa Caro sporo nowszych części podeszło oczywiście bez żadnych tiuningów co by wskazywało na Caro. Blok silnika z głowicą po 60tys km z oryginalnym osprzętem z 81r .W sumie nowe wnętrze tzn znajomy poratował nową wykładziną podłogi ,na allegro zakupiłem oryginalne nowe pokrowce na fotele.Okleiłem samemu podsufitkę i tylne słupki ,efekt całkiem całkiem drugim razem bym lepiej zrobił . 13 października 2010 jako tako poskładanym podmalowanym złożonym udało się dojechać i zdać przegląd rejestracyjny na zabytek.Co by nie mówić co chwilę coś podmieniam na oryginalne np nie dawno kierunki boczne na te bez śrubek ,klosze tylnych lamp czerwone z dużym odblaskiem.
Na wiosnę czekają do zamontowania 4 opony D-124 , i szykują się do pomalowania wreszcie jednakowe typowe stalówki pod dekielki chromowe ,tymczasowo na zimę założone stare kapcie na szybko sprayem odmalowanych felgach takie koła tylko na przestój zimowy.
Więcej fotek tu : PolskaJazda
Poniżej dwa zdjęcia z wczorajszej świątecznej przejażdżki.
Pozdrawiam
0
FSO POLONEZ 1500 ,1981r
Rozpoczęty przez OSCAR, gru 27 2011 16:14
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 grudnia 2011 - 16:14
#2
Napisano 27 grudnia 2011 - 16:18
Naprawdę śliczny klasyk, który bez wstdyu może stawać w szranki z zachodnimi klasykami z tamtych lat.
#3
Napisano 27 grudnia 2011 - 16:18
Ha fajnisty "borewicz"
#4
Napisano 02 stycznia 2012 - 09:46
- No i super . Kolejny Polonez na forum .
- Może napisz coś więcej o historii auta - masz jakaś dokumentacje? jaka wersja wyposażenia?
- Kolor to L79?
- Na tych szprychowych Ozetach od wąskiego caro też zle nie wyglądał ale to klasyk i na zółtych więc muszą być koniecznie chromowane dekelki
- Poprostu piękny borewicz
#5
Napisano 02 stycznia 2012 - 23:02
Fajna fura! Gratulacje pomysłu i realizacji Panie Towarzyszu Poruczniku Borewicz
#6
Napisano 03 stycznia 2012 - 18:11
Sam kiedyś jeździłem takim tematem, tylko czerwonym.
Trochę posłużył, problemy zacząłem zauważać od momentu, gdy amortyzatory poprzez kielichy ( czy razem z nimi, nie pamiętam ) zalogowały się w kufrze,..
Ale Twój egzemplarz jest bardzo fajny.
Niech się chowa, kiedyś będzie warty więcej, niż nowy z fabryki.
Trochę posłużył, problemy zacząłem zauważać od momentu, gdy amortyzatory poprzez kielichy ( czy razem z nimi, nie pamiętam ) zalogowały się w kufrze,..
Ale Twój egzemplarz jest bardzo fajny.
Niech się chowa, kiedyś będzie warty więcej, niż nowy z fabryki.
Użytkownik wojtek81 edytował ten post 03 stycznia 2012 - 18:11
#8
Napisano 15 stycznia 2012 - 21:23
Ładny wozik,sam mam do dzisiaj Poldka i jakoś żal mi się go pozbywać,tylko że mój jest z 2000r.Może kiedyś odwiedźi cię Patryk Mikiciuk z TVN Turbo.
#9
Napisano 15 stycznia 2012 - 23:12
Super wóz, dbaj o niego, mam sentyment do poldolotów, sama też miałam tylko że 1.9 diesel.
Użytkownik vorlog edytował ten post 23 stycznia 2015 - 19:06
#10
Napisano 16 stycznia 2012 - 10:23
Marek77 ,u Patryka sam byłem , w 11:47 min ,najpierw Otrębusy potem Podkowa Leśna.
Jola1978 dbam dbam o Poldka ,a co do 1.9 super się sprawował prawie 2 lata śmigałem poldkiem truckiem z tym wspaniałym silnikiem zima lato nie było żadnych problemów jak go w maju 2011 sprzedawałem miał jakieś 130 tys przebiegu dopiero za iast niego kupiłem do pracy kombi E250 też jest Ok tylko wygodniejszy jakby.
Pozdrawiam
Jola1978 dbam dbam o Poldka ,a co do 1.9 super się sprawował prawie 2 lata śmigałem poldkiem truckiem z tym wspaniałym silnikiem zima lato nie było żadnych problemów jak go w maju 2011 sprzedawałem miał jakieś 130 tys przebiegu dopiero za iast niego kupiłem do pracy kombi E250 też jest Ok tylko wygodniejszy jakby.
Pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] 2.0D szarpie do 1500 obrotów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dzecky1 |
|
|
|
[W124] 250D Powyżej 1500 obr silnik wkręca się do 6000 obr |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | aress08 |
|
||
Polonez- polska myśl techniczna |
HydePark | vorlog |
|
||
Nie równo pracuje przy około 1500 obr/min |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mecio |
|
||
Gelenda na podobieństwo Poloneza |
Media - Audio, Video, Jpg | Gość_Borgis_ |
|
|