Witam,
Mógłby mi ktoś napisać jak sie wyciaga zegary w 190?
Powodem jest niedziałający wskaznik smarowania, podejrzewam ze moze sie coś odłaczyło??
Może ktos mi podpowie gdzie szukać przyczyny?
Pozdrawiam...
Chodzi o wskaznik cisnienia oleju...
MOD: scalono posty i poprawiono tytuł
0
[w201] Zegary - demontaż
Rozpoczęty przez pacio, gru 06 2007 08:50
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 grudnia 2007 - 08:50
#2
Napisano 06 grudnia 2007 - 10:10
Zegary wyciąga się ekwilibrystycznie.
Trzeba odkręcić osłonę pod kierownicą i tam okiem zerknąć jak wsadzić łapę by odkręcić linkę prędkościomierza. Potem tą łapę tam wsadzić i ją odkręcić.
Zegary nie są na niczym mocowane tylko wciśnięte. wiec jak już mamy łapę z tyłu można je spróbować wypchnąć przy okazji. Jeśli łapa nie jest zbyt wygimastykowana to trzeba poradzić sobie śrubokrętami podważając go delikatnie raz z prawej raz z lewej.
Trzeba odkręcić osłonę pod kierownicą i tam okiem zerknąć jak wsadzić łapę by odkręcić linkę prędkościomierza. Potem tą łapę tam wsadzić i ją odkręcić.
Zegary nie są na niczym mocowane tylko wciśnięte. wiec jak już mamy łapę z tyłu można je spróbować wypchnąć przy okazji. Jeśli łapa nie jest zbyt wygimastykowana to trzeba poradzić sobie śrubokrętami podważając go delikatnie raz z prawej raz z lewej.
#3
Napisano 06 grudnia 2007 - 13:32
pacio, jak juz bedziesz mial budziki na stole to zaloz ringi i ... bron Boze niebieskich LEDów
#4
Napisano 06 grudnia 2007 - 15:24
Ok. dzięki
#5
Napisano 06 grudnia 2007 - 15:35
pacio, na przyszlosc zerknij najpierw do FAQ ; temat wyjmowania zegarow jest tam omowiony!
#6
Napisano 06 grudnia 2007 - 15:46
Bede pamietal...
#7
Napisano 07 grudnia 2007 - 03:24
tak po cichu wydaje mi się, że wyjęcie zegarów nie załatwi sprawy wskaźnika ciśnienia oleju, ale... nie uprzedzajmy faktów, jak mawia Wołoszański... ;-)
#8
Napisano 07 grudnia 2007 - 09:30
jjanicki napisał:
tak po cichu wydaje mi się, że wyjęcie zegarów nie załatwi sprawy wskaźnika ciśnienia oleju
Tez tak mysle, kolega powinien zacząc od sprawdzenia czujnika oraz połączeń elektrycznych.
#9
Napisano 07 grudnia 2007 - 17:11
Gdzie znajduje się ten czujnik??? Wiem że gdzieś koło filtra oleju ale nic tam nie widze..
dodano 17.43
Moze ktos pokaze mi na zdjeciu w którym miejscu szukać tego czujnika..
http://img229.images...image=mbwu0.jpg
dodano 17.43
Moze ktos pokaze mi na zdjeciu w którym miejscu szukać tego czujnika..
http://img229.images...image=mbwu0.jpg
#10
Napisano 07 grudnia 2007 - 23:02
pacio napisał:
Moze ktos pokaze mi na zdjeciu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|
|
[w124] Demontaż kierownicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saharek |
|