Skocz do zawartości




- - - - -

Ile dolać płynu chłodzącego?



5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   gnihsrep


  • Postów: 20
  • Na forum od: 02 lut 2012
  • Miejscowość: Los Angeles
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:1994 E320 Cabrio

Napisano 02 lutego 2012 - 23:10

Jestem posiadaczem w123 2.0b '78r, Nie widać żadnej miarki poziomu płynu chłodzącego, nie ma zbiornika wyrównawczego, Mam wlać płynu aby zasłonić żeberka czy pod korek?
Czy jak poziom będzie ponad żeberka a nie pod korek to można mieć z tego powodu problem z ogrzewaniem?
Szukam też książki serwisowej do w123b, ma ktoś takową?
Pozdrawiam



#2 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 03 lutego 2012 - 13:09

Po odkręceniu korka widać takie kreseczki, nie pamiętam do której kreski ma być płyn, zawsze miałem żeberka zakryte 4-6mm płynu.
Ogrzewanie działało u mnie nawet jak żeberka były lekko odsłonięte. Moim zdaniem powinieneś szukać przyczyny gdzie indziej.

#3 Gość_darul_


  • Na forum od: --

Napisano 03 lutego 2012 - 14:57

Nie musisz się tym martwić. Zalej tyle, aby zakryte były żeberka.

#4 Offline   gnihsrep


  • Postów: 20
  • Na forum od: 02 lut 2012
  • Miejscowość: Los Angeles
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:1994 E320 Cabrio

Napisano 04 lutego 2012 - 10:19

Trzeba będzie zakupić nową nagrzewnicę pewnie bo temperature trzyma stabilnie ok 90, a przy temp ok -20 na zewnątrz, na trzecim biegu dmuchawy nie czuć w ogóle ciepła, tylko na dwójcę daje na przemian trochę zimniej albo goręcej.
Czy da sie to wyczyscic bez rozbierania?
Właśnie gogluję jak wydostać tę nagrzewnicę ale nic jeszcze nie znalazłem, jak ktoś będzie miał jakieś wskazówki co do tej roboty będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam !

Użytkownik piotrek.m5 edytował ten post 04 lutego 2012 - 10:53
Usunieto nieregulaminowe zdjęcie


#5 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 04 lutego 2012 - 20:26

A może zawory się "zepsuły"?

#6 Offline   gnihsrep


  • Postów: 20
  • Na forum od: 02 lut 2012
  • Miejscowość: Los Angeles
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:1994 E320 Cabrio

Napisano 06 lutego 2012 - 13:10

Wyświetl postUżytkownik robson99 dnia 04 lutego 2012 - 20:26 napisał

A może zawory się "zepsuły"?

Jeżdzę teraz z bardzo słabym ogrzewaniem, muszę zakładać kalesony i grube skarpety :) a zawory hmmmm, rozumiem to jako te uruchamiane pokrętłami, regulacja raczej działa, robi się cieplej i zimniej, chociaż cieplej nie do końca, szukać jakiejś innej przyczyny czy wymontowywać nagrzewnicę?








Podobne tematy Zwiń