Użytkownik JuR dnia 23 marca 2015 - 00:34 napisał
3
[M102/M103] Czujnik temperatury (ssanie)
Rozpoczęty przez kenny1994, lut 03 2012 21:44
82 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 23 marca 2015 - 05:55
Który czujnik ? jedno dwu cztero pinowy ? Tych czujników temp. troche było. póki jestem w PL to Ci to sprawdzę.
#42
Napisano 16 lutego 2016 - 08:32
Witam. Borykam się z "brzydkim startem", tylko pierwszym po dłuższym np nocnym postoju (nagranie znajduję sie w innym temacie). Zmierzyłem czujnik temp płynu chłodzącego ( czteropinowy, 1990 r. prod.). Na zimnym czyli po 8 godzinnym postoju przy temp zew ok 4-5 st oporność wyniosła 4,3 kohm natomiast na ciepłym (ok 80-85 st płynu chłodzącego) wyszło 280 Ohm. Wg danych na ciepłym jest ok ale czy na zimnym nie pokazuję jakiś głupot? Ostatnio badany na zimno przy temp zew ok 7 st rezystancja wyniosła ok 2,4 kohm. Czujnik walnięty?
Użytkownik Gasior edytował ten post 16 lutego 2016 - 08:34
#44
Napisano 17 lutego 2016 - 13:53
Po zdjęciu wtyczki z czero-pinowego czujnika sterownik przyjmuje , że silnik ma temperaturę cieczy 20 stopni Celsjusza.
#45
Napisano 18 lutego 2016 - 09:18
Czy przy montażu czujnika stosuję się podkładkę czy nie ma znaczenia?
#46
Napisano 19 lutego 2016 - 11:36
Nie było pytania 😊
#47
Napisano 03 maja 2016 - 15:46
Witam podepnę sie pod temat. Mercedes 201 85' 2.0 lpg bez klimy problem istnieje od kiedy go nabylem jakies 3 lata temu a mianowicie czy to normalne ze gdy temp cieczy osiaga (zdaniem wskaznika) 83 stopni włacza sie wentylator i wzrastaja obroty od 500-900 ? na jalowym biegu jest ustawiony na 1300 wiem ze za duzo ale czasami lubi przygasnac a te 100-300 na gazie mi roznicy nie robi a bardziej komfortowo sie smiga. Dzieki za porady .
#48
Napisano 04 maja 2016 - 22:59
Użytkownik cholik dnia 03 maja 2016 - 15:46 napisał
Witam podepnę sie pod temat. Mercedes 201 85' 2.0 lpg bez klimy problem istnieje od kiedy go nabylem jakies 3 lata temu a mianowicie czy to normalne ze gdy temp cieczy osiaga (zdaniem wskaznika) 83 stopni włacza sie wentylator i wzrastaja obroty od 500-900 ? na jalowym biegu jest ustawiony na 1300 wiem ze za duzo ale czasami lubi przygasnac a te 100-300 na gazie mi roznicy nie robi a bardziej komfortowo sie smiga. Dzieki za porady .
Fachowcow widze brak do ................... o napieciach w stykach to mozecie stronami jak czlowiek ma problem i nie moze tego znalesc-brak. Dziekuje bardzo .
#49
Napisano 07 maja 2016 - 01:52
Użytkownik cholik dnia 04 maja 2016 - 22:59 napisał
Fachowcow widze brak do pierd...lenia o napieciach w stykach to mozecie stronami jak czlowiek ma problem i nie moze tego znalesc-brak. Dziekuje bardzo .
Użytkownik cholik dnia 03 maja 2016 - 15:46 napisał
czy to normalne ze gdy temp cieczy osiaga (zdaniem wskaznika) 83 stopni włacza sie wentylator i wzrastaja obroty od 500-900
#50
Napisano 08 maja 2016 - 13:41
Cholik, najsampierw zapomnij o LPG i zrób porządek na benzynie. Zawyżone obroty jałowe to nie żaden większy komfort, tylko byle jakie niwelowanie kłopotu z pracą silnika. Do pomiarów napięć w kilku stykach niestety muszę Cię zachęcić, wystarczy do tego zwyczajny pospolity miernik i kilkanaście minut przy wozie:
http://mb201-124.eu/...ku-ke-jetronic/
Ty masz ewidentny problem z regulacją obrotów na "luzie", może być winny regulator jałowych, sterownik albo przekaźnik przepięciowy. Albo coś mniej oczywistego, np. któryś czujnik. To załączanie wentylatora zbyt wcześnie może spowodowane właśnie zużytym czujnikiem temperatury. Albo Twój wskaźnik o tyle przekłamuje...
Najoczywistsze rzeczy do zrobienia, to zadbanie o świece, kopułę i przewody- jak je oceniasz? Podkreślam, reguluj wszystko na benzynie. Do gazu przysiądziesz jak już oryginalny układ zasilania będzie ok. Niestety w temacie LPG nic nie pomogę, odsyłam do użytkownika nicu89 albo Lord Zekanda
http://mb201-124.eu/...ku-ke-jetronic/
Ty masz ewidentny problem z regulacją obrotów na "luzie", może być winny regulator jałowych, sterownik albo przekaźnik przepięciowy. Albo coś mniej oczywistego, np. któryś czujnik. To załączanie wentylatora zbyt wcześnie może spowodowane właśnie zużytym czujnikiem temperatury. Albo Twój wskaźnik o tyle przekłamuje...
Najoczywistsze rzeczy do zrobienia, to zadbanie o świece, kopułę i przewody- jak je oceniasz? Podkreślam, reguluj wszystko na benzynie. Do gazu przysiądziesz jak już oryginalny układ zasilania będzie ok. Niestety w temacie LPG nic nie pomogę, odsyłam do użytkownika nicu89 albo Lord Zekanda
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] dokładanie instalacji temperatury zewnętrznej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w124] wskazówka temperatury cieczy się nie podnosi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Czujnik temperatury płynu chłodzącego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
||
[W201] czujnik załączający wentylator |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
|
|
[W124] czujnik temperatury do świec żarowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|