Użytkownik brajtas dnia 30 sierpnia 2016 - 08:30 napisał
[M102/M103] Czujnik temperatury (ssanie)
#61
Napisano 30 sierpnia 2016 - 19:07
#62
Napisano 30 sierpnia 2016 - 20:29
Użytkownik cholik dnia 30 sierpnia 2016 - 19:07 napisał
Użytkownik brajtas edytował ten post 30 sierpnia 2016 - 20:37
#63
Napisano 31 sierpnia 2016 - 16:14
Użytkownik brajtas dnia 30 sierpnia 2016 - 20:29 napisał
Czy Ty umiesz czytac ze zrozumieniem? i sie nie obruszam tylko draznia mnie odpowiedzi typu po co wymieniles to i tamto w ciemno to wytlumaczylem 2 razy taka byla koniecznosc a przy okazji moglo powtarzam MOGLO by miec wplyw na wolne obroty. Napisaliscie wskazowki i jestem wdziecznyECU i bede to sprawdzal i tlumacze ze zalezy mi na napieciu we wszystich stykach jesli bedzie i dany element okaze sie sprawny jak np PD to czemu mam zapomniec o elektronice i pozniej sekwencjii? I tak nowa instalacja, Ecu, wgrana mapa na podstawie kondycji silnika czyli indywidualnie podejscie do sprawy hamownia regulacje i sprzet lata. A napiecie w gniezdzie diagnostycznym juz podaje:
Zapłon: piny 1 i 5 -1,25V, 2 i 5- 12,91V, 3 i 5- 12,13V . Na odpalonym silniku: 1 i 5- 4,1V, 2 i 5- 14V, 3 i 5- 13V, 4 i 5 - 0,75-0,81V.
Wdzieczny za dalsze wskazowki.
#64
Napisano 01 września 2016 - 11:52
Użytkownik cholik dnia 31 sierpnia 2016 - 16:14 napisał
Jeżeli na pinach 3 i 5 pojawi się napięcie w okolicach 10,5V lub niższe to znaczy, że zasilanie zostało przywrócone i można szukać dalej bo podejrzewam, że usterek będzie więcej.
A ten silnik jak jest zimy to odpala na benzynie?
Użytkownik brajtas edytował ten post 01 września 2016 - 12:01
#65
Napisano 01 września 2016 - 21:17
#66
Napisano 02 września 2016 - 00:48
#67
Napisano 02 września 2016 - 12:53
https://naforum.zapo...46d02b.jpg.html
https://naforum.zapo...3ea5d7.jpg.html
https://naforum.zapo...66871d.jpg.html
... o co tu chodzi?
#68
Napisano 02 września 2016 - 13:31
#69
Napisano 02 września 2016 - 21:55
#70
Napisano 03 września 2016 - 08:13
Wolnymi obrotami steruje zawór PD, oczywiście każdy element układu paliwowego (wtryskiwacze, rozdzielacz) ma wpływ na pracę silnika na wolnych obrotach ale tylko dostarczeniem do kolektora większej ilości powietrza można te obroty zwiększać a przymykając ten dopływ zmniejszać, jeśli zawór jest uszkodzony bądź zaciął się w pozycji maksymalnie otwartej obroty są wysokie coś koło 1200obr./min. Podobnie dzieje się gdy do kolektora dostaje się tzw. "lewe" powietrze, najczęściej przez gumowe rurki obiegu zaworu PD i wtryskiwacza rozruchowego oraz tzw. "kalosz" czyli gumę pod rozdzielaczem. Być może w Twoim przypadku jest właśnie jakaś nieszczelność, a jak włącza się wiatrak na chłodnicy w komorze silnika znacząco wzrasta przepływ powietrza bo wiatrak dmucha w stronę silnika i przy tak intensywnym przepływie więcej lewego powietrza dostaje się do kolektora w związku z czym obroty wzrastają. Generalnie to trzeba dokładnie sprawdzić tego Twojego KE ale najlepiej jakby zrobił to ktoś kto ma pojęcie w temacie i doświadczenie w "modyfikacjach" (pseudo modyfikacjach) wprowadzanych w tych układach przez gazowników.
Użytkownik brajtas edytował ten post 03 września 2016 - 08:19
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] dokładanie instalacji temperatury zewnętrznej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w124] wskazówka temperatury cieczy się nie podnosi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Czujnik temperatury płynu chłodzącego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
||
[W201] czujnik załączający wentylator |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
|
|
[W124] czujnik temperatury do świec żarowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|