u siebie mam czujnik temp. w misce olejowej, wywierconu otwór i od środka przykręcony , z obu stron podkładki miedziane.
W skrzyni czujnik idealnie pasował zamiast korka spustowego.
Zegaray mam zamiast popielnikczi - ., nawet ładnie to wyszło, nie rzuca się w oczy za bardzo
2
Komp, chip m119, modyfikacje
Rozpoczęty przez Wowek, lut 05 2012 20:25
99 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 01 września 2012 - 08:23
#62
Napisano 01 września 2012 - 08:58
ja mam czyjnik od tempo zew w okolicach chlodnicy, myslałem żeby pod jego wiazke sie podlaczyc z temp oleju od czego użyles czujnik ?
#63
Napisano 01 września 2012 - 09:35
a możliwe że to by ci się udało , nie mam pojęcia czy to będzie dobrze wskazywało,. u mnie czujniki miałem w zestawie z zegarami
auto gauge
auto gauge
#64
Napisano 08 września 2012 - 06:44
kawa a gdzie naprawiałeś skrzynię? Chłodnicę od ASB sprawdzałeś czy jest ok?
#65
Napisano 10 września 2012 - 09:23
skrzynie naprawiałem okolice lublina -= nie jestem zadowolony, chłodnicy nie sprawdzałem.
po przegrzaniu asb zaczęła mi ciec, sam ją wyjmowałem już dwa razy i jak się okazało oringi które kosztują 2-3zł w serwisie(miarki oleju, linki) pompy oleju zostały założone stare tylko silikonem posmarowane.
Myślę że chłodnica ok. ale sprawdzę , skrzynie aktualnie mam wyjętą.
Jak się zagrzała był upał ok 35st. trzy okrążenia pod rząd po ok. 10km. pełnym ogniem, częste redukcje , chyba za dużo oleju trochę miałem i mi odpowietrzeniem pociekło, no i tak wyszło.
po przegrzaniu asb zaczęła mi ciec, sam ją wyjmowałem już dwa razy i jak się okazało oringi które kosztują 2-3zł w serwisie(miarki oleju, linki) pompy oleju zostały założone stare tylko silikonem posmarowane.
Myślę że chłodnica ok. ale sprawdzę , skrzynie aktualnie mam wyjętą.
Jak się zagrzała był upał ok 35st. trzy okrążenia pod rząd po ok. 10km. pełnym ogniem, częste redukcje , chyba za dużo oleju trochę miałem i mi odpowietrzeniem pociekło, no i tak wyszło.
#66
Napisano 10 września 2012 - 13:12
Ja miałem problem ze sterownikiem firma SAMKO mi zrobiła, około miesiąca czekałem aż znajdą taki sterownik. Wcześniej byłem w innym warsztacie od ASB i oni tylko odblokowali sterownik skasowali 500 PLN i po 2 miesiącach znów to samo.
#67
Napisano 25 października 2012 - 03:35
#68
Napisano 25 października 2012 - 07:14
Zastanawia mnie tylko jedno - jak w takim silniku jak M103 z takim akurat układem zasilania ten "cip" ma spełniać swoje zadanie i w jaki sposób wpływa na silnik. Wg mnie to bubel
#69
Napisano 25 października 2012 - 15:32
tez mi sie tak zdaje, M103 to jest jeszcze odlskulowy wolnossak, nie sadze zeby elektronicznie szło go do czegoś 'zmusić'
#70
Napisano 26 października 2012 - 11:56
zasada dzialania jest banalnie prosta: mniejsza masa porfela = wieksze przyspieszenie
ale nie zaszkodziloby napisac do sprzedajacego o wyjasnienie w tym temacie wlasnie
ale nie zaszkodziloby napisac do sprzedajacego o wyjasnienie w tym temacie wlasnie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[w124] "Komputer" elektrycznego otwierania szyb |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | derwu |
|