Skocz do zawartości




- - - - -

Komp, chip m119, modyfikacje


99 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   kawa1975


  • Postów: 205
  • Na forum od: 20 kwi 2007
  • Miejscowość: Łuków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 września 2012 - 08:23

u siebie mam czujnik temp. w misce olejowej, wywierconu otwór i od środka przykręcony , z obu stron podkładki miedziane.
W skrzyni czujnik idealnie pasował zamiast korka spustowego.
Zegaray mam zamiast popielnikczi - ., nawet ładnie to wyszło, nie rzuca się w oczy za bardzo



#62 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 01 września 2012 - 08:58

ja mam czyjnik od tempo zew w okolicach chlodnicy, myslałem żeby pod jego wiazke sie podlaczyc z temp oleju :) od czego użyles czujnik ? :)

#63 Offline   kawa1975


  • Postów: 205
  • Na forum od: 20 kwi 2007
  • Miejscowość: Łuków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 września 2012 - 09:35

a możliwe że to by ci się udało , nie mam pojęcia czy to będzie dobrze wskazywało,. u mnie czujniki miałem w zestawie z zegarami
auto gauge

#64 Offline   MARIOMOSCOVE420


  • Postów: 334
  • Na forum od: 10 kwi 2011
  • Miejscowość: LLU
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Omega, Saab 9-3

Napisano 08 września 2012 - 06:44

kawa a gdzie naprawiałeś skrzynię? Chłodnicę od ASB sprawdzałeś czy jest ok?

#65 Offline   kawa1975


  • Postów: 205
  • Na forum od: 20 kwi 2007
  • Miejscowość: Łuków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 września 2012 - 09:23

skrzynie naprawiałem okolice lublina -= nie jestem zadowolony, chłodnicy nie sprawdzałem.
po przegrzaniu asb zaczęła mi ciec, sam ją wyjmowałem już dwa razy i jak się okazało oringi które kosztują 2-3zł w serwisie(miarki oleju, linki) pompy oleju zostały założone stare tylko silikonem posmarowane.
Myślę że chłodnica ok. ale sprawdzę , skrzynie aktualnie mam wyjętą.
Jak się zagrzała był upał ok 35st. trzy okrążenia pod rząd po ok. 10km. pełnym ogniem, częste redukcje , chyba za dużo oleju trochę miałem i mi odpowietrzeniem pociekło, no i tak wyszło.

#66 Offline   MARIOMOSCOVE420


  • Postów: 334
  • Na forum od: 10 kwi 2011
  • Miejscowość: LLU
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Omega, Saab 9-3

Napisano 10 września 2012 - 13:12

Ja miałem problem ze sterownikiem firma SAMKO mi zrobiła, około miesiąca czekałem aż znajdą taki sterownik. Wcześniej byłem w innym warsztacie od ASB i oni tylko odblokowali sterownik skasowali 500 PLN i po 2 miesiącach znów to samo.

#67 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 25 października 2012 - 03:35

sprawdzal ktos kiedys to w akcji?
http://allegro.pl/ch...2736167114.html

#68 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 października 2012 - 07:14

Zastanawia mnie tylko jedno - jak w takim silniku jak M103 z takim akurat układem zasilania ten "cip" ma spełniać swoje zadanie i w jaki sposób wpływa na silnik. Wg mnie to bubel

#69 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 25 października 2012 - 15:32

tez mi sie tak zdaje, M103 to jest jeszcze odlskulowy wolnossak, nie sadze zeby elektronicznie szło go do czegoś 'zmusić'

#70 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 26 października 2012 - 11:56

zasada dzialania jest banalnie prosta: mniejsza masa porfela = wieksze przyspieszenie

ale nie zaszkodziloby napisac do sprzedajacego o wyjasnienie w tym temacie wlasnie








Podobne tematy Zwiń