Skocz do zawartości




- - - - -

Komp, chip m119, modyfikacje


99 odpowiedzi w tym temacie

#91 Offline   kasander


  • Postów: 157
  • Na forum od: 18 gru 2013
  • Miejscowość: Gelsenkirchen
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 grudnia 2014 - 23:45

Kamylek ile koni chcesz wycisnąć z niego,miejsce to nie jest problem pierwszy wywal zbiornik spryskiwaczy i zbiorniczek nivo na inne miejsce ,żeby to chodziło dolot musisz przerobić ,przepływomierz na zewnątrz ,komputer z softem moge załatwić na 650 koni będziesz silnik wiercił na 6.0



#92 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 21 grudnia 2014 - 07:46

Wszystko mam już rozplanowane. Były plany rozwiercania silnika na 6.0 i jest to jak najbardziej możliwe a wręcz już wszystko miałem ugadane. Ale najpierw muszę odpalić dmuchawkę. O sofcie już pisałem co będę robił.
Na początek chcę na próbę niskie ciśnienia tak do 120 koni więcej. Może się okazać że będzie to już wystarczające i nie będzie tak męczyć innych podzespołów a samochód dostanie wigoru. No ale jak wiecie apetyt rośnie w miarę jedzenia

#93 Offline   kasander


  • Postów: 157
  • Na forum od: 18 gru 2013
  • Miejscowość: Gelsenkirchen
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 grudnia 2014 - 08:26

Zostanie w automacie czy przeróbka na manualną,a co z dyferencjałem ,przerabiałem to z moim Waflem nie jest tak lekko koni od zaj.......ania,ale jedzie max 285kmh ,wsadziliśmy manuala z 850 CSI ,mogę Tobie wysłać na priv. parę fotek cala operacja w gebelsowni wyszla 30 tys euro

#94 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 21 grudnia 2014 - 09:24

Osobiscie na seryjnych gratach wiecej jak 500KM bym nie stroił , choc na m119 sie nie znam i nie wiem jaki ma potenciał to przy mocach 600 i wiecej coś przy silniku wypadało by juz zrobić ;) .

Kasander widze ze jesteś w temacie ;) nie orientujesz sie ile wytrzymaja seryjne tłoki w m113K ?? chodzi mi po głowie zmiana przełożenia w kompresorze śrubowym tak na 575 do 620 KM .

#95 Offline   kasander


  • Postów: 157
  • Na forum od: 18 gru 2013
  • Miejscowość: Gelsenkirchen
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 grudnia 2014 - 10:35

Myślę ze seryjne tloki do 630 KM 900 Nm to spoko,zmiana walków rozrządu na sportowe ,zmiana kola pasowego walu, przeprogramować ECU,większa przepustnica ,możesz uzyskać do ok 640KM

#96 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 06 grudnia 2016 - 22:40

Czy walki rozrzadu w M119 w 4.2 i 5.0 sa takie same czy ktores sa ostrzejsze? Ewentualnie czy sa jakies aftermarketowe sprawdzone ostre walki do M119?

#97 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 grudnia 2016 - 22:53

Po numerach wychodzi, że są różne. Na czym polegają różnice - nie wiem. Trzeba by porównać.

#98 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 07 grudnia 2016 - 09:44

"ostre" wałki mogą tylko zaszkodzić bez ruszania mapy

#99 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 07 grudnia 2016 - 10:27

Jak najbardziej przy zmianie wałków trzeba dostroic wszystko. Generalnie każda ingerencja w silnik a nawet układ wydechowy zmieniony powinno się dostroic.

#100 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 07 lutego 2017 - 20:39

Bydle sprawdz jakie masz wałki u siebie to dam ci znać czy w 5.0 są inne. Numery nie zawsze są miarodajne.
Mam wałki od AMG i są sporo wyższe niż w m119 5.0l.

Nie wiem czy kolega Kamylek jeszcze tutaj zagląda ale słyszałem, że kompresor okazał się uszkodzony i projekt upadł. Jak będziesz kolego to czytać to daj znać co nowego.








Podobne tematy Zwiń