Przepraszam z góry za temat ale nie wiem jak to nazwać.
Mam MB 124 200 na gaźniku... problem jest w tym że na końcu obudowy filtra powietrza jest taki niby termostat który w zależnosci od temp. silnika otwiera przewód z powietrzem znad kolektorów albo normalnie. To coś rozwaliłem i poszukuje.
Pyt.
1. Jak to sie nazywa, bo nawet nie wiem jak to szukać (główne pyt)
2. Może ktoś posiada na sprzedaż(swoją drogą)?
3. Czy jest to osiągalne na szrotach(słyszałem ze ten silnik był produkowany 1,5roku tylko) czy odrazu zgłosić sie do ASO.
0
jak nazwać i czy jest osiągalne to coś.
Rozpoczęty przez karpiu05, gru 11 2007 16:48
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11 grudnia 2007 - 16:48
#2
Napisano 11 grudnia 2007 - 23:46
Nie jestem pewien, ale to jest chyba EGR, czyli jakby drugi obieg spalin, które są dostarczane do komór spalania wraz ze świeżym powietrzem.
Na szrotach znajdziesz wszystko ;-)
Na szrotach znajdziesz wszystko ;-)
#4 Gość__
Napisano 12 grudnia 2007 - 01:13
Hmm jak na moje oko to część numer 107 też coś takiego mam, ale niewiem czy i jak działa
#5
Napisano 12 grudnia 2007 - 10:46
to czego szukasz jest popularne w gaźnikowcach, zasada działania polega na tym ze tamtędy dopływa ciepłe powietrze (albo prosciej mowiąc ciepło) znad gorącego kolektora wydechowego, które dalej leci do filtra i do gaźnika gdzie tworzy sie mieszanka paliwowo powietrzna. Stosuje sie to po to zeby mniej palił jak jest zimny. Ciepłe powietrze jest żadsze niz zimne, tego chyba nie trzeba nikomu tłumaczyc
Jak ktos kiedy robił ze starymi gaźnikowcami to bedzie wiedział o co kaman
Jak ktos kiedy robił ze starymi gaźnikowcami to bedzie wiedział o co kaman
#6
Napisano 12 grudnia 2007 - 16:32
Widze to...
107 jest to sam plastik w którym znajduje sie ta klapka, a to co przestało działać(popychać klapkę jak jest ciepły i ciągnąć jak jest zimny) to 113.
tutaj nazywa sie to regulator.
107 jest to sam plastik w którym znajduje sie ta klapka, a to co przestało działać(popychać klapkę jak jest ciepły i ciągnąć jak jest zimny) to 113.
tutaj nazywa sie to regulator.
#7
Napisano 12 grudnia 2007 - 22:39
mozna to nazwac termostatem działa podobnie jak termostat w ukl chłodzenia
#8
Napisano 29 grudnia 2007 - 23:03
czy to 107 jest może przyczyna nie odpalania na zagrzanym silniku?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
Jaka jest fabryczna grubość lakieru |
Mercedes S, CL i SEC | Dargut |
|
|
|
[W201] Dziwne dźwięki, skrzeczenie/piszczenie, coś z zawieszeniem? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
||
[W124] Z cyklu: co to kurka jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Mercedes w 124 Coupe- mieć albo nie mieć oto jest pytanie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | karolkrk |
|
|