Skocz do zawartości




- - - - -

cls350 czy cls500 co wybrac, rok 2004-2008


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   mic_sado3


  • Postów: 3
  • Na forum od: 09 mar 2012
  • Mercedes:W201 2.2D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 marca 2012 - 22:31

chcialem sie poradzic jaki jest lepszy pod wzgledem eksploatacji, awaryjnosc, wieksze koszty naprawy, dostepnosc czesci stosunek mocy do pojemnosci przy modelu cls 2004-2008,

wiadoma sprawa jest ze cls500 wieksze spalanie i moc i wieksze ubezpieczenie, ale co jesli chodzi o czesci bo w cls 500 jest juz airmatic, ale z tego co sie rozgladalem to koszty airmatica i pomp sa duzo tansze od np. s500 w220 , tylko pytanie czy sa tak samo awaryjne i czesto sie psuja jak w s500??

jaki jest lepszy pod wzgledem awaryjnosci i kosztow naprawy pomiedzy 350 a 350CGI (bezposredni wtrysk) 274km i 294km?

i jak te silniki benzynowe znosza instalacje gazowa, oczywiscie mowa o dobrej instalacji jednej z nowszych i lepszej firmy?

i dylemat miedzy 350 a 500 tez taki ze jest ten airmatic i duze koszta pneumatyki, a jakie zawieszeni jest w cls350? jakie sa koszty napraw i awaryjnosc?


i jaki jest stosunek cls 350 i 500 pod wzgledem jakosc/cena bo wiadomo cls 500 ma duzo lepsze wyposazenie lepszy silnik zawieszenie tylko ze np przy 18tys euro cls350 przebieg +/- 120tys a cls500 +/- 170-190tys?
pozdrawiam



#2 Offline   mic_sado3


  • Postów: 3
  • Na forum od: 09 mar 2012
  • Mercedes:W201 2.2D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 marca 2012 - 23:28

niema takiego forum gdzieby zadac te pytanie z tego co sie rozgladalem, przeaznie sa dane modele na forach i specjaliosci od nich, chcialbym zobaczyc odpowiedzi innych, sorry ze sie nieprzywitalem, jestem Michal z Hamburg i szykuje sie do kupna tego auta stad moje pytanie

#3 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 10 marca 2012 - 19:38

Ja bym brał 500. V8 to V8 ;)

#4 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 10 marca 2012 - 19:48

Wyświetl postUżytkownik Biały dnia 10 marca 2012 - 19:38 napisał

Ja bym brał 500. V8 to V8 ;)

i tutaj sie zgodze !! zwlaszcza ze nie rozmawiamy o aucie za 10 tysiecy wiec jakoby "oszczednosci" w tym wypadku nie ma wiekszego sensu, a V8 po pierwsze ma mniej "bajerow" ktore moge sie zepsuc i jest silnikiem raczej nie do zdarcia, w odroznieniu od V6 ktore u MB jakos nigdy nie powaloalo.. a cojemnosc do airmatica to nie jest on awaryjny i w takim aucie to czysta przyyjemnosc, ba! bez tego raczej bym nie kupil CLS'a :)) notabene pieknego :))) chociaz przyznam ze przy tym projekcie mogli sie bardziej wysilic jesli chodzi o wnetrze, wiem ze to w sumie W211 ale jednak mogli trache mocniej je od siebie odroznic, widac ksiegowi byli natarczywi.. :(

#5 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 11 marca 2012 - 09:19

Panowie temat pewnie już umarł bo kolega chciał od nas wyrwać książkę sam naprawiam mercedesa za 20tysi euro :E

#6 Offline   mic_sado3


  • Postów: 3
  • Na forum od: 09 mar 2012
  • Mercedes:W201 2.2D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 marca 2012 - 13:54

w kazdym wypadku dzieki za odpowiedz co do silnika,

#7 Offline   cls350


  • Postów: 1
  • Na forum od: 17 sie 2012
  • Miejscowość: Berlin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:cls350

Napisano 17 sierpnia 2012 - 03:40

Wyświetl postUżytkownik roxa dnia 11 marca 2012 - 11:01 napisał

Taaaa i gaz wsadzać do takiego auta i później skrobać się po dupie, i opony używki kupić. Mistrzostwo świata.

debilu jeden ze tak powiem... (usunięto resztę tekstu)

#8 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 sierpnia 2012 - 07:07

Kolego cls350, jeszcze jeden taki post w którym będziesz obrażac innych uzytkowników i wylatujesz z forum

#9 Offline   macmw


  • Postów: 962
  • Na forum od: 06 lis 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Porsche 991 turbo s

Napisano 18 sierpnia 2012 - 16:01

CLS z silnikiem 350 olałby na twoim miejscu, ciepłym moczem. Kuzynka ma ten model od nowości, przejechałem nim w sumie jakieś 3 tys. km i uważam że w porównaniu do V8 to jest zawracanie dupy. Spalanie podobne, a trzeba bardziej gonić auto, żeby jechało. Pytanie jeszcze którą 500-kę masz na myśli, przed liftem czy po? Ta po lifcie, z nowym motorem, to naprawdę kawałek szpeja.








Podobne tematy Zwiń