chcialem sie poradzic jaki jest lepszy pod wzgledem eksploatacji, awaryjnosc, wieksze koszty naprawy, dostepnosc czesci stosunek mocy do pojemnosci przy modelu cls 2004-2008,
wiadoma sprawa jest ze cls500 wieksze spalanie i moc i wieksze ubezpieczenie, ale co jesli chodzi o czesci bo w cls 500 jest juz airmatic, ale z tego co sie rozgladalem to koszty airmatica i pomp sa duzo tansze od np. s500 w220 , tylko pytanie czy sa tak samo awaryjne i czesto sie psuja jak w s500??
jaki jest lepszy pod wzgledem awaryjnosci i kosztow naprawy pomiedzy 350 a 350CGI (bezposredni wtrysk) 274km i 294km?
i jak te silniki benzynowe znosza instalacje gazowa, oczywiscie mowa o dobrej instalacji jednej z nowszych i lepszej firmy?
i dylemat miedzy 350 a 500 tez taki ze jest ten airmatic i duze koszta pneumatyki, a jakie zawieszeni jest w cls350? jakie sa koszty napraw i awaryjnosc?
i jaki jest stosunek cls 350 i 500 pod wzgledem jakosc/cena bo wiadomo cls 500 ma duzo lepsze wyposazenie lepszy silnik zawieszenie tylko ze np przy 18tys euro cls350 przebieg +/- 120tys a cls500 +/- 170-190tys?
pozdrawiam
0
cls350 czy cls500 co wybrac, rok 2004-2008
Rozpoczęty przez mic_sado3, mar 09 2012 22:31
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 marca 2012 - 22:31
#2
Napisano 09 marca 2012 - 23:28
niema takiego forum gdzieby zadac te pytanie z tego co sie rozgladalem, przeaznie sa dane modele na forach i specjaliosci od nich, chcialbym zobaczyc odpowiedzi innych, sorry ze sie nieprzywitalem, jestem Michal z Hamburg i szykuje sie do kupna tego auta stad moje pytanie
#3
Napisano 10 marca 2012 - 19:38
Ja bym brał 500. V8 to V8
#4
Napisano 10 marca 2012 - 19:48
Użytkownik Biały dnia 10 marca 2012 - 19:38 napisał
Ja bym brał 500. V8 to V8
i tutaj sie zgodze !! zwlaszcza ze nie rozmawiamy o aucie za 10 tysiecy wiec jakoby "oszczednosci" w tym wypadku nie ma wiekszego sensu, a V8 po pierwsze ma mniej "bajerow" ktore moge sie zepsuc i jest silnikiem raczej nie do zdarcia, w odroznieniu od V6 ktore u MB jakos nigdy nie powaloalo.. a cojemnosc do airmatica to nie jest on awaryjny i w takim aucie to czysta przyyjemnosc, ba! bez tego raczej bym nie kupil CLS'a ) notabene pieknego )) chociaz przyznam ze przy tym projekcie mogli sie bardziej wysilic jesli chodzi o wnetrze, wiem ze to w sumie W211 ale jednak mogli trache mocniej je od siebie odroznic, widac ksiegowi byli natarczywi..
#5
Napisano 11 marca 2012 - 09:19
Panowie temat pewnie już umarł bo kolega chciał od nas wyrwać książkę sam naprawiam mercedesa za 20tysi euro
#6
Napisano 11 marca 2012 - 13:54
w kazdym wypadku dzieki za odpowiedz co do silnika,
#9
Napisano 18 sierpnia 2012 - 16:01
CLS z silnikiem 350 olałby na twoim miejscu, ciepłym moczem. Kuzynka ma ten model od nowości, przejechałem nim w sumie jakieś 3 tys. km i uważam że w porównaniu do V8 to jest zawracanie dupy. Spalanie podobne, a trzeba bardziej gonić auto, żeby jechało. Pytanie jeszcze którą 500-kę masz na myśli, przed liftem czy po? Ta po lifcie, z nowym motorem, to naprawdę kawałek szpeja.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
Benzyna e10 na stacjach od nowego roku |
LPG i Paliwa Alternatywne | Lukasz1990Orange |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
[W140] 2.8 94 rok ABS ASR nie włącznik stop |
Mercedes S, CL i SEC | @ctiv |
|
|
|
[W126] Kod lakieru szerokiej listwy |
HydePark | oress |
|
|