Baterie wymienione, aku naładowany, czytnik nie migał na przemian. Kluczuk próbowałem zsynchronizować w taki sposób jak opisujesz- i nic.
3
[W124] Pilot na podczerwień
Rozpoczęty przez Gość_Arabesca_, mar 27 2012 10:14
44 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 28 stycznia 2014 - 09:36
#24
Napisano 28 stycznia 2014 - 13:29
"Czasami wszystko co proste,jest bardzo trudne"
Położenie zapłon to: Gwiazda gotowa do odpalenia, ale jeszcze nie odpalona
Położenie zapłon to: Gwiazda gotowa do odpalenia, ale jeszcze nie odpalona
Użytkownik aarmir edytował ten post 28 stycznia 2014 - 13:29
#25
Napisano 20 września 2014 - 18:03
Nie miałem problemu, to się pojawił. Pacjent E320T z zamkiem IR plus alarm opcja 885 z 5ASB.
Auto oddałem sprawne do lakiernika, w tej chwili są zdemontowane wszystkie klamki plus wyjęta podczerwień z tylnej klapy. Wkładka z podczerwienią w LP drzwiach pozostawiona i podpięta.
Auto jest otwarte, alarm zdezaktywowany (nie mruga dioda na desce). Samochód nie chce odpalić, pompa paliwa słyszalna po przekręceniu klucza, rozrusznik nie kręci (akumulator sprawny).
Początkowo myślałem o blokadzie PiD przy skrzyni, ale pomyślałem jeszcze o IR i chyba dobrze.
Auto nie reaguje na kluczyk, nie mrugają diody w klamce. Baterie w pilocie nowe, pilocie przy naciśnięciu guzika i przytrzymaniu ok. 2s mruga raz czerwoną diodą.
Próbowałem synchronizacji, ale z racji że nic mrugnęło w klamce, nic to nie dało.
Gdzie szukać dalej? Z racji tego że mam dość daleko do lakiernika, interesuje mnie też opcja chwilowego zdezaktywowania immo.
Z tego co pamiętam można to było zrobić zworką w gnieździe przekaźnika za zegarami (którego?). Jak?
Jakby co to proszę o odpowiedź na priv.
Auto oddałem sprawne do lakiernika, w tej chwili są zdemontowane wszystkie klamki plus wyjęta podczerwień z tylnej klapy. Wkładka z podczerwienią w LP drzwiach pozostawiona i podpięta.
Auto jest otwarte, alarm zdezaktywowany (nie mruga dioda na desce). Samochód nie chce odpalić, pompa paliwa słyszalna po przekręceniu klucza, rozrusznik nie kręci (akumulator sprawny).
Początkowo myślałem o blokadzie PiD przy skrzyni, ale pomyślałem jeszcze o IR i chyba dobrze.
Auto nie reaguje na kluczyk, nie mrugają diody w klamce. Baterie w pilocie nowe, pilocie przy naciśnięciu guzika i przytrzymaniu ok. 2s mruga raz czerwoną diodą.
Próbowałem synchronizacji, ale z racji że nic mrugnęło w klamce, nic to nie dało.
Gdzie szukać dalej? Z racji tego że mam dość daleko do lakiernika, interesuje mnie też opcja chwilowego zdezaktywowania immo.
Z tego co pamiętam można to było zrobić zworką w gnieździe przekaźnika za zegarami (którego?). Jak?
Jakby co to proszę o odpowiedź na priv.
#26
Napisano 22 września 2014 - 20:04
Spróbuj przekręcić kluczykiem w tylnej klapie.Kombi ma tam zamek master.Jak nie działa pilot lub podczerwień cały system dezaktywujesz własnie tym zamkiem.Potem spróbuj synchronizacji.
#27
Napisano 12 stycznia 2015 - 14:11
Szukam schematu do Centralnego zamka na podczerwień.
Posiada ktoś ?
obszukałem pół internetu i "ani widu ani słychu"
Posiada ktoś ?
obszukałem pół internetu i "ani widu ani słychu"
#28
Napisano 10 czerwca 2015 - 19:03
Koledzy, podepnę się pod temat.Przeszukałem forum (serio), ale jak często można przeczytać - 'nie natrafiłem na taki problem jak mój'. Postaram się krótko i obrazowo. Jakiś czas temu zaczęły się jaja z centralnym zamkiem. W124, 96 rok. Mianowicie - pewnego razu nie chciał się otworzyć z pilota.Tak więc wymieniłem baterie - dalej to samo. Sprawdziłem za pomocą aparatu foto w telefonie czy pilot nadaje - tak,nadaje (jakby ktoś nie wiedział - telefony "widzą" promienie podczerwone, dioda na ekranie telefonu jarzy się błękitno fioletowym światłem jeżeli skierujemy ją w obiektyw aparatu i włączymy). I teraz najciekawsze. Klamka kierowcy nie reaguje, ale klapa bagażnika zawsze!Czasami jak wręcz dotknę kluczykiem klamki kierowcy i wcisnę przycisk to zadziała. Potem,żeby przetestować odejdę 15m., spróbuję zamknąć i wszystko działa. Przejadę się, próbuję zamknąć przez drzwi kierowcy - wszystko ok. Rano wstaję,jadę do pracy i znowu to samo. Drzwi kierowcy nie reagują. Ale klapa zawsze. Choć ostatnio i klapa zawodzi. Czy ma ktoś pomysł co to być może?
#29
Napisano 27 lipca 2015 - 16:00
Witam. Mam na tylnym pasie czujnik podczerwieni. Wydaje się że wszystko jest ok ale nie mogę otworzyć bagażnika z pilota. Czy ktoś ma jakiś schemat centralnego z tym czujnikiem? Czy jak wymienie tylko tej czujnik z tyłu będzię działać czy trzeba to zaprogramować?
#30
Napisano 12 września 2015 - 20:47
Mam jednego pilota irda niedawno kupiłem na aukcji drugiego by mieć na zapas i co na marne naprawdę nie da go jakoś zakodowac by otwierać auto?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
w124 e-klasa - podczerwień |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sunset |
|
||
[w124] Kluczyk na podczerwień - wymiana |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kovi |
|
||
Kluczyk podczerwień |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | emesok |
|
||
Pilot na idę w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bototo1989 |
|