Witam dzięki za odpowiedź więc dokładnie jest tak że posiadam Miecia około 10 lat gdy stałem się szczęśliwym posiadaczem nie przeszkadzało mi że jest tylko jeden pilot dopuki nie spadł mi pierwszy raz znalazłem elektromechanika który go reanimował lecz mówił że jest w opłakanym stanie wiadomo dbałem obchodziłem się jak z jajkiem no i teraz to już trzeci raz spadł na szczęście niedaleko domu co by było gdyby stało się coś takiego na wakacjach.
Mam jednego pilota.
Wymieniłem bateria dla spokoju.
Dioda nie mruga patrząc pod aparatem tel.
Co można zrobić żeby mieć dwa piloty w razie awarii jednego.
No i czy jak kupię sam pilot to czy można go sparować żeby były dwa .
Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź no i mam nadzieję że macie jakieś rozwiązanie na mój problem.
Pozdrawiam Tomek
3
[W124] Pilot na podczerwień
Rozpoczęty przez Gość_Arabesca_, mar 27 2012 10:14
44 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 12 czerwca 2019 - 12:34
#42
Napisano 12 czerwca 2019 - 13:36
Weź pilot i idź do najbliższego serwisu gsm - skoro dioda nie mruga to mogło coś w środku się zerwać i przerwało któreś połączenie na płytce. Jak będzie dobry serwisant to przy Tobie rozbebeszy i na miejscu zerknie i przedzwoni miernikiem. Powiedz aby sprawdził ciągłość połączeń na płytce lub czy któryś element się nie uszkodził (np. przycisk lub blaszki trzymające baterie).
Międzyczasie napisz do tego uzytkownika Kietek84 o którym pisałem wcześniej - może się chłop odezwie.
Jak pilot zdechł na amen (serwisant nie będzie w stanie namierzyć usterki) to pozostaje opcja 2 (czyli zakup drugiego i zaprogramowanie go Twoim kluczem - pod warunkiem ze układ scalony przechowujący klucz nie uległ uszkodzeniu) lub opcja 3 czyli odnaleźć zakład specjalizujący się w elektronice lub alarmach samochodowych i poprosić o dezaktywacje immobilizera.
Jak znajdziesz chwile to dokładnie powiedz mi jaki masz pilot (ile ma przycisków), bo widze ze bywały różne. Najlepiej pokaż mi jakąś aukcję z allegro z takim samym jak masz Ty.
Może to taki jak ten ? (jedno-przyciskowy) : https://allegro.pl/o...4-ce-7475309804
Międzyczasie napisz do tego uzytkownika Kietek84 o którym pisałem wcześniej - może się chłop odezwie.
Jak pilot zdechł na amen (serwisant nie będzie w stanie namierzyć usterki) to pozostaje opcja 2 (czyli zakup drugiego i zaprogramowanie go Twoim kluczem - pod warunkiem ze układ scalony przechowujący klucz nie uległ uszkodzeniu) lub opcja 3 czyli odnaleźć zakład specjalizujący się w elektronice lub alarmach samochodowych i poprosić o dezaktywacje immobilizera.
Jak znajdziesz chwile to dokładnie powiedz mi jaki masz pilot (ile ma przycisków), bo widze ze bywały różne. Najlepiej pokaż mi jakąś aukcję z allegro z takim samym jak masz Ty.
Może to taki jak ten ? (jedno-przyciskowy) : https://allegro.pl/o...4-ce-7475309804
Użytkownik bartosz183 edytował ten post 12 czerwca 2019 - 13:43
#43
Napisano 17 czerwca 2019 - 19:21
Cześć,
Polecam kolegę Kietek84. Korzystałem z usług w zeszłym roku. Nowy pilot działa bezproblemowo. Pełen profesjonalizm a na pilotach do w124 z IR zjadł zęby.
Co do ASO to też w pierwszej kolejności tam próbowałem. Dzwoniłem do 3-4 różnych ASO gadka podobna ale ceny inne wszędzie w granicach 1200-1500 zł. Tematu tam nie załatwisz od reki o ile w ogóle bo oni sami nie wiedza czy MB będzie dorabiać. Kolejna sprawa że kluczyk dorabia Ci po vinie a ty sam nie masz pewności czy ktoś nie zmieniał kiedyś zamków w aucie lub centralki immo.
Polecam kolegę Kietek84. Korzystałem z usług w zeszłym roku. Nowy pilot działa bezproblemowo. Pełen profesjonalizm a na pilotach do w124 z IR zjadł zęby.
Co do ASO to też w pierwszej kolejności tam próbowałem. Dzwoniłem do 3-4 różnych ASO gadka podobna ale ceny inne wszędzie w granicach 1200-1500 zł. Tematu tam nie załatwisz od reki o ile w ogóle bo oni sami nie wiedza czy MB będzie dorabiać. Kolejna sprawa że kluczyk dorabia Ci po vinie a ty sam nie masz pewności czy ktoś nie zmieniał kiedyś zamków w aucie lub centralki immo.
#44
Napisano 24 maja 2020 - 05:15
Wysłałem do kolegi Kietek84 wiadomość w sprawie programowania kluczyka do w140 pod koniec listopada ale niestety do dzisiaj nie dostalem odpowiedzi .
#45
Napisano 24 maja 2020 - 09:34
Użytkownik Walgoz dnia 24 maja 2020 - 05:15 napisał
Wysłałem do kolegi Kietek84 wiadomość w sprawie programowania kluczyka do w140 pod koniec listopada ale niestety do dzisiaj nie dostalem odpowiedzi .
to jest na 99% ta sama osoba, ze dwa lata temu pisałem z nim o kluczyku.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
w124 e-klasa - podczerwień |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sunset |
|
||
[w124] Kluczyk na podczerwień - wymiana |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kovi |
|
||
Kluczyk podczerwień |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | emesok |
|
||
Pilot na idę w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bototo1989 |
|